![]() |
V86 2 Maj
Största favorit ser ut att bli 8 swish lane i avd 2. Troligtvis befogat. Dock oklart hur bra 4 leet hanover är?
|
Erica till nuvarande 2% är ett jäkla fynd.
|
Handsome Pelle till singelprocent kanske kan vara något? Frågan är väl var man sitter när upploppet nalkas...
|
Citat:
|
Scorpion Kiss känns som stark spik om den tar spets. Nedförsbacke på upploppet.
Edit: Såg nu att Ludde var med i loppet lol |
Citat:
|
Caliber T.T snabb ut, Travnet tycker att 1 new star power håller upp, det tror inte jag.
Bara om den får pang start och med solfjäder. 3,4,5,6 spåren öppnar man lite snabbare, då man kommer med fart. Kan man räkna ut Caliber T.T när den normalt sett öppnar något fortare New Star P. Caliber T.T är snabb dessutom första stegen. För övrigt är Caliber T.T chanslös tycker jag att vinna, men det är en annan fråga. Sen är ju Alex Tröjborg rätt så snabb ut också. Återstår att se lite senare. Tänker lite högt :) |
Citat:
|
Nu kanske Dreamboy As bara är bäst. Det är ju lite annat motstånd idag men jag tycker den är mycket svårbedömd.
Tror Guinea Boko kan vara dagens fynd. Jaja vet att det är Lalle i vagnen och att han kan köra bort vad som helst. Men den har visat form länge och varit ute mot mycket hårdare hästar. 6% är alldeles för lite. |
1: 1,3,7,8,9
2: 2,4,7,8 3: 1,2,3,4 4: 2,3,4,5,10,11 5: 6 Cashback Pellini 6: 4 On Track He's Black 7: 1,2 8: 1 Global Undecided |
Citat:
|
Citat:
|
Ja blir en tidig innan nattjobb. Går väl som vanligt åt helvete :gun_bandana:
Men ett sto som står hårt inne är favorit,hum samt Lane vinner väl. Öppet i 3 avd. Nog tar tiger spets hoppas ialf. Väldigt stor favorit som står i mellanvolt,hum. Hoppas spiken i sista är bra med skor också.. 10 avd 7 får man hoppas på om det blir lite fart på loppet.. Avd 1: 1, 7, 8, 6 (3, 9) 2: 8 Swish Lane (4, 1) 3: 1, 2, 3, 7, 8,5( 4,6) 4: 5 Tiger Marke (2, 11) 5: 2, 5, 6, 7, 8, 9 (10, 3) 6: 2, 5, 8 (4, 9) 7: 1, 2, 3, 6, 10 (11, 9) 8: 2 Gear Extension (8, 1) |
Tycker det är lite lurig första loppet på V86. Känns som man får strecka alla, men jag provar spika mig ur loppet. Hästen jag tänker spika är Alex Tröjborg. Bra läge, spår 3, bra kusk CE, frågan är om inte den sitter i spets ( nedsläppt av nr4 eller nr6) och vem ska kunna slå den.
Så jag tar en chansning och spikar. |
Dahle starta en liten andel
50kr andelen? Kör spik på Alex T om du vill, bära eller brista :) Jag e på |
Citat:
Gammalmodig och kör fortfarande andelsspel i kiosken. Kompisen som äger stället är lika dålig som mig, haha. |
Citat:
Värt o prova tycker jag dessutom jackpott. |
Citat:
|
Vi kan väl göra nåt ihop här så får trance lämna in och vi köper
|
Skicka system på pm så startar jag.
|
Är gärna på om ni startar!
|
Startar så fort systemet inkommit, säger till.
|
har ni några ideer ni andra? det är tyst här :)
spelvärdes lilla, andel också? först tar vi Dahles system. |
Provar det oxå!
|
Liza with A Z. Slog ju favven i senaste loppet o går ju med helstängt igen, bara 6% kul drag om humöret på hästen är lika denna gång?
|
Lurar på hur Dupree kommer reagera på att få komma till Skåne och starta från toppläge mot hästar som han kanske kan matcha den här gången. Tarzan skickar väl inte ner den bara för semester?
|
Bygger upp cash till Jackpotten
V5 Inlämnat: 2018-05-02, 18:37 Solvalla Onsdag 2018-05-02 Start: 18:39 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 5, 6, 8, 12 (9, 7) 2: 3 Conrads Rödluva (7, 9) 3: 3, 6 (1, 5) 4: 1, 2, 3, 6, 9 (8, 4) 5: 5, 11 (7, 1) 5x1x2x5x2 = 100 rader. 100 x 1 x 1,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: GXD ZHM JVD |
Kan tycka Dragster o Highland Park kan vara intressanta.
|
Skickat till din pm trance. Får se hur det går med det hehe
|
lövgren tycket att croquet rose är hans bästa chans, själv är jag inne på racing mange
|
Tack Dahle har startat.
in o köp båda grabbar o flickor :) |
Vart köper man detta?
|
Citat:
|
Tackar prova båda!
|
Spännande, såg trevligt ut :)
|
Är det Drutten och Gena på liven idag?
|
Grym debutant Rödluvan:) kul att följa vidare.
|
Kör ett blocksystem idag med spikar på Swish Lane, Tiger Marke och Gear Extension.
|
Citat:
|
Citat:
|