Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Visby (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/33083-v86-visby/)

dado 2018-07-10 19:52

V86 Visby
 
Bästa spik / drag?

Nu kör vi

Shooter 2018-07-11 11:18

B.Marie In Heaven bör vara en bra spik och en felfri Love Matters.

Bowery 2018-07-11 12:22

Super grabben sista avd , rolig chans spik

Bowery 2018-07-11 12:23

O tråkig men trolig är ju såklart love matters

olle 2018-07-11 12:34

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 576256)
O tråkig men trolig är ju såklart love matters

Men till 80 procent av insatserna kan man väl inte kalla det en spelvärd spik

1. Galopperat bort sig 4 av de 7 senaste starterna
2. En hel del hästar gillar inte långa båtresor. Läste om en bara för några dagar sedan som hade blivit väldigt nersatt av en båtresa till Gotland.

Men vinner detta klena lopp om ej galopp och normal prestation.

Tyvärr jättekrock med fotbollen ikväll igen och för mig är valet givet mellan en semifinal i fotbolls VM och trav på Skrubbs.

Bowery 2018-07-11 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 576257)
Men till 80 procent av insatserna kan man väl inte kalla det en spelvärd spik

1. Galopperat bort sig 4 av de 7 senaste starterna
2. En hel del hästar gillar inte långa båtresor. Läste om en bara för några dagar sedan som hade blivit väldigt nersatt av en båtresa till Gotland.

Men vinner detta klena lopp om ej galopp och normal prestation.

Tyvärr jättekrock med fotbollen ikväll igen och för mig är valet givet mellan en semifinal i fotbolls VM och trav på Skrubbs.

Jo som sagt.. utan felsteg tror jag den tar hem det där loppet rätt enkelt , garderar man så får man hoppas på galopp

Nicklas 2018-07-11 12:51

Jag chansspikar pikacho face i första loppet.

Bästa motbudet tror jag är irena K. Men den har spår 8.

Avd 6. Young billion tror jag är den mest överstreckade i dagens omgång. Det ser ut som de flesta låser loppet på 2 hästar. Det var inte mycket han vann med senast mot i princip samma hästar. Han verkar inte startsnabb heller. Så luktar fiasko för den. Sen att cleas sjjöström kör gör inte saken bättre. Tror detta lopp kan vara det enda där det blir en kantboll. 6 Jaguar tooma och 8 hassel b rapida tycker jag är intressanta.

Spiritus 2018-07-11 12:53

14 Baronesse Ima (avd VII) kliver väl runt det här gänget?

legolasse 2018-07-11 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av Nicklas (Inlägg 576260)
Jag chansspikar pikacho face i första loppet.

Bästa motbudet tror jag är irena K. Men den har spår 8.

Avd 6. Young billion tror jag är den mest överstreckade i dagens omgång. Det ser ut som de flesta låser loppet på 2 hästar. Det var inte mycket han vann med senast mot i princip samma hästar. Han verkar inte startsnabb heller. Så luktar fiasko för den. Sen att cleas sjjöström kör gör inte saken bättre. Tror detta lopp kan vara det enda där det blir en kantboll. 6 Jaguar tooma och 8 hassel b rapida tycker jag är intressanta.

Håller med om att YB är en svag favorit. Problemet är att det tyvärr inte är mycket till motstånd. 12 Maverick Dream är en bra häst i ny regi som i nuläget känns mest intressant streckmässigt.

olle 2018-07-11 13:44

Tror aldrig jag sett så många hästar stå i enorma odds hos unibet som i kväll. Tolkar det som att det därmed inte funnits så många chanslösa. Det talar för låg utdelning för det händer i princip aldrig att hästar som står i över 100 ggr pengarna vinner. I så fall ska det till radikala utrustningsändringar och de betrodda ska galoppera eller kraftigt underprestera.

Det talar för att utdelningen inte kommer skjuta i höjden men samtidigt finns det hästar som står i 10-30 ggr och dessa kan vinna . Inte ens dom får favoritbetonade småsystem för under 500 kr med i någon större omfattning och många system är sådana system på V86. Är väl dessutom en hel del större bolagssystem som har semester i juli.

zimonzzon85 2018-07-11 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av Nicklas (Inlägg 576260)
Jag chansspikar pikacho face i första loppet.

Bästa motbudet tror jag är irena K. Men den har spår 8.

Avd 6. Young billion tror jag är den mest överstreckade i dagens omgång. Det ser ut som de flesta låser loppet på 2 hästar. Det var inte mycket han vann med senast mot i princip samma hästar. Han verkar inte startsnabb heller. Så luktar fiasko för den. Sen att cleas sjjöström kör gör inte saken bättre. Tror detta lopp kan vara det enda där det blir en kantboll. 6 Jaguar tooma och 8 hassel b rapida tycker jag är intressanta.


Kör nog också på Kim E i första Nicklas !!!

Stekel 2018-07-11 16:12

Skulle njuta av sommaren idag var det tänkt, men så ligger man hemma sjuk och orkar inte annat än att ratta laptopen från sängen. Nåväl, när livet ger en citroner är det väl bara att gräva ner sig och göra travsystem. Kör också ett litet andelsspel om någon vill vara med.

Spikar Love Matters som alla andra, och går ut med en spik även i första. Moa Margunn är rysligt startsnabb och jag ser det som mycket sannolikt att hon spårar runtom där. Helt galet felstreckad som andrahandsfavorit. Även sista loppet ser helt felstreckat ut, känns ganska tryggt med mina två streck där. Stayerloppet och "skitloppet" avd 6 har stor skrällpotential som det ser ut.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-b232876c6a7f

Skaegget 2018-07-11 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av zimonzzon85 (Inlägg 576273)

Det finns en separat tråd för andelsspel.
Den här flyttas dit.

zimonzzon85 2018-07-11 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 576275)
Det finns en separat tråd för andelsspel.
Den här flyttas dit.

Okay tack Lenninen ! Är rätt ny på sidan så får be om ursäkt :) Tack för infon!

legolasse 2018-07-11 16:28

"Moa Margunn är rysligt startsnabb och jag ser det som mycket sannolikt att hon spårar runtom där."

Verkar vara ojämt startsnabb men inte helt omöjligt med offensive Widell i jollen. Intressant streckmässigt om spets men 8 är också snabb och verkar kunna rusa på så kan bli trötta ben om körning.

Bästa kapaciteten i loppet har annars Kjell Brandts gamle springare 3 Gustavo Boko. Utvecklades fint hos Veijo och gick även bra hos Goop. Verkar inte som om A-K riktigt fått fart på hästen än men tycker hon är duktig så tror nog det kan lossna snart. Gick bra i senaste starten mot mycket tuffare motstånd och är min förstahäst och tänkbar chansspik.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved