Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-10, 19:52   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

V86 Visby


Bästa spik / drag?

Nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 11:18   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

B.Marie In Heaven bör vara en bra spik och en felfri Love Matters.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 12:22   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Super grabben sista avd , rolig chans spik
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 12:23   #4
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

O tråkig men trolig är ju såklart love matters
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 12:34   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
O tråkig men trolig är ju såklart love matters
Men till 80 procent av insatserna kan man väl inte kalla det en spelvärd spik

1. Galopperat bort sig 4 av de 7 senaste starterna
2. En hel del hästar gillar inte långa båtresor. Läste om en bara för några dagar sedan som hade blivit väldigt nersatt av en båtresa till Gotland.

Men vinner detta klena lopp om ej galopp och normal prestation.

Tyvärr jättekrock med fotbollen ikväll igen och för mig är valet givet mellan en semifinal i fotbolls VM och trav på Skrubbs.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 12:50   #6
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men till 80 procent av insatserna kan man väl inte kalla det en spelvärd spik

1. Galopperat bort sig 4 av de 7 senaste starterna
2. En hel del hästar gillar inte långa båtresor. Läste om en bara för några dagar sedan som hade blivit väldigt nersatt av en båtresa till Gotland.

Men vinner detta klena lopp om ej galopp och normal prestation.

Tyvärr jättekrock med fotbollen ikväll igen och för mig är valet givet mellan en semifinal i fotbolls VM och trav på Skrubbs.
Jo som sagt.. utan felsteg tror jag den tar hem det där loppet rätt enkelt , garderar man så får man hoppas på galopp
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 12:51   #7
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Jag chansspikar pikacho face i första loppet.

Bästa motbudet tror jag är irena K. Men den har spår 8.

Avd 6. Young billion tror jag är den mest överstreckade i dagens omgång. Det ser ut som de flesta låser loppet på 2 hästar. Det var inte mycket han vann med senast mot i princip samma hästar. Han verkar inte startsnabb heller. Så luktar fiasko för den. Sen att cleas sjjöström kör gör inte saken bättre. Tror detta lopp kan vara det enda där det blir en kantboll. 6 Jaguar tooma och 8 hassel b rapida tycker jag är intressanta.

Senast redigerad av Nicklas den 2018-07-11 klockan 13:10.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 12:53   #8
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

14 Baronesse Ima (avd VII) kliver väl runt det här gänget?
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 13:37   #9
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Jag chansspikar pikacho face i första loppet.

Bästa motbudet tror jag är irena K. Men den har spår 8.

Avd 6. Young billion tror jag är den mest överstreckade i dagens omgång. Det ser ut som de flesta låser loppet på 2 hästar. Det var inte mycket han vann med senast mot i princip samma hästar. Han verkar inte startsnabb heller. Så luktar fiasko för den. Sen att cleas sjjöström kör gör inte saken bättre. Tror detta lopp kan vara det enda där det blir en kantboll. 6 Jaguar tooma och 8 hassel b rapida tycker jag är intressanta.
Håller med om att YB är en svag favorit. Problemet är att det tyvärr inte är mycket till motstånd. 12 Maverick Dream är en bra häst i ny regi som i nuläget känns mest intressant streckmässigt.

Senast redigerad av legolasse den 2018-07-11 klockan 14:17.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 13:44   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56996
Standard

Tror aldrig jag sett så många hästar stå i enorma odds hos unibet som i kväll. Tolkar det som att det därmed inte funnits så många chanslösa. Det talar för låg utdelning för det händer i princip aldrig att hästar som står i över 100 ggr pengarna vinner. I så fall ska det till radikala utrustningsändringar och de betrodda ska galoppera eller kraftigt underprestera.

Det talar för att utdelningen inte kommer skjuta i höjden men samtidigt finns det hästar som står i 10-30 ggr och dessa kan vinna . Inte ens dom får favoritbetonade småsystem för under 500 kr med i någon större omfattning och många system är sådana system på V86. Är väl dessutom en hel del större bolagssystem som har semester i juli.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 14:42   #11
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 019
Sharp$: 14782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Jag chansspikar pikacho face i första loppet.

Bästa motbudet tror jag är irena K. Men den har spår 8.

Avd 6. Young billion tror jag är den mest överstreckade i dagens omgång. Det ser ut som de flesta låser loppet på 2 hästar. Det var inte mycket han vann med senast mot i princip samma hästar. Han verkar inte startsnabb heller. Så luktar fiasko för den. Sen att cleas sjjöström kör gör inte saken bättre. Tror detta lopp kan vara det enda där det blir en kantboll. 6 Jaguar tooma och 8 hassel b rapida tycker jag är intressanta.

Kör nog också på Kim E i första Nicklas !!!
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 16:12   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Skulle njuta av sommaren idag var det tänkt, men så ligger man hemma sjuk och orkar inte annat än att ratta laptopen från sängen. Nåväl, när livet ger en citroner är det väl bara att gräva ner sig och göra travsystem. Kör också ett litet andelsspel om någon vill vara med.

Spikar Love Matters som alla andra, och går ut med en spik även i första. Moa Margunn är rysligt startsnabb och jag ser det som mycket sannolikt att hon spårar runtom där. Helt galet felstreckad som andrahandsfavorit. Även sista loppet ser helt felstreckat ut, känns ganska tryggt med mina två streck där. Stayerloppet och "skitloppet" avd 6 har stor skrällpotential som det ser ut.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-b232876c6a7f
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 16:19   #13
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Det finns en separat tråd för andelsspel.
Den här flyttas dit.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 16:27   #14
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 019
Sharp$: 14782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Det finns en separat tråd för andelsspel.
Den här flyttas dit.
Okay tack Lenninen ! Är rätt ny på sidan så får be om ursäkt Tack för infon!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+1)
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-11, 16:28   #15
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

"Moa Margunn är rysligt startsnabb och jag ser det som mycket sannolikt att hon spårar runtom där."

Verkar vara ojämt startsnabb men inte helt omöjligt med offensive Widell i jollen. Intressant streckmässigt om spets men 8 är också snabb och verkar kunna rusa på så kan bli trötta ben om körning.

Bästa kapaciteten i loppet har annars Kjell Brandts gamle springare 3 Gustavo Boko. Utvecklades fint hos Veijo och gick även bra hos Goop. Verkar inte som om A-K riktigt fått fart på hästen än men tycker hon är duktig så tror nog det kan lossna snart. Gick bra i senaste starten mot mycket tuffare motstånd och är min förstahäst och tänkbar chansspik.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td