![]() |
Citat:
|
Fint! Där rök en av de stora favoriterna. :clap:
|
Citat:
|
11 Alfred Zonett (Robert Bergh) ska bli kul och se honom efter lite paus. Distansen är inget problem och jag tycker det är vår bästa chans i omgången, säger Preben Sövik hos Bergh.
|
Robert berg kanske tar en hat-trick :hattenav: med re doc nu då.
Alfred zonett var ju riktigt bra. Synd bara man inte läste kommentaren på den. |
Jävulskt bra tvillingodds med Francais i nästa! Nästan stenklar som tvåa där.
|
Citat:
|
Citat:
|
Det var ju väldigt svårt att se Hans-Owe torska det här loppet.
|
Han grejade ju andraplatsen, även om det inte blev kört som jag trodde. Tänkte nog att Spitcam skulle vara med i spetsstriden.
I nästa är Anne helintressant från det läge och kuskstärkning. Hittade V/P till 35/7ggr på b365, det är brutalt bra det! |
Nästa är ett öppet lopp där jag har chansspikat Incora Zon. Vet inte hur det blir nu om den går med bike eller inte.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror fortfarande mycket på 13 Incora Zon men tror 5 Undazzeled Eyes kan bli svårfångad från spets...
|
Vore ju kul om spikarna kunde få sitta nu så blir det lite spänning mot slutet
|
Citat:
|
Incora var ju urusel. Slängde in en V5:a där jag garderade den dock.
V5 Inlämnat: 2018-08-15, 20:16 Eskilstuna Onsdag 2018-08-15 Start: 20:26 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 8, 10, 12, 13, 14 (15, 2) 2: 4 Royal Dreams (1, 7) 3: 5, 7, 8, 11 (2, 10) 4: 3 Visa As (2, 4) 5: 2, 4, 7 (1, 11) 6x1x4x1x3 = 72 rader. 72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: RKM JHV ZNV |
Citat:
Och mer förtroende för Jepson än för Westholm. Fan, den sved |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Emerald Boko första barfota på två år rätt intressant nu i ett öppet lopp, konstigt nog helt otippad trots dubbelrött i startlistan!
|
Friman lät så nöjd o bra ryggar dessutom o höga odds är taget
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2018-08-15, 20:41 Eskilstuna Onsdag 2018-08-15 Start: 21:26 Kostnad: 18,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Give Me Ten 2: 2, 4, 7 3 x 6,00 kr = 18,00 kr. Totalt: 18,00 kr. Rättningskod: SJC KHN WNN |
Citat:
|
ÖGAT:
"En skräll jag vill varna lite extra för är 7 Radagast som flög fram senast och blir det bara fart på loppet tror jag att han har en toppchans och som streckad på lite drygt 10% är han omgångens stora fynd!" |
Buckleup. Nått fel är det ju, synd på så rara ärtor. Lämna den till nurmos
|
Vad Hans-Owe tänkte förstår jag inte. Självklart hade han inte täckning för att köra sin häst så hårt. Fortfarande chans på sju rätt i alla fall.
|
Citat:
|
Citat:
|
avgörs nog i nästa lopp om det blir stora pengar eller ny sexrättsjackpot. 4000 i värde om dagens största vinner. Minst 36 tkr om någon annan gör det.
|
Citat:
|
Citat:
Om man går riktigt långt tillbaka i tiden var det väl även ovanligt med barfotakörning. När det blev vanligare så blev också informationsbehovet kring det större och efter några års protester liknande dom som nu sker kring infon om jänkarvagnar så införde svensk travsport rapportering och redovisning av hovbeslag. |
Citat:
|
riktigt bra kuse den där code bon. kusken har en del att lära dock
|
Citat:
|
Citat:
|
Dubbelslag på Gocciodoro nu och jag sover inget vidare inatt..
|
Citat:
|
Rak DD: 3-4. För dåligt odds med sjuan i andra.
|