![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som vet varför Goop inte kör idag?
|
Kör en rak DD, 9-7
|
Citat:
|
Citat:
Nu form på hans stall helt plötsligt. Otroligt svårt allt på den mannen/stallet. En skam för sporten enligt undertecknad. Låt honom å hans inre krets härja runt långt borta. Gärna Australien. |
Citat:
|
Puh, är glad att kravet på A-hästar sprack där
|
Citat:
|
Jaha! Visa AS gör loppet men blir avslagen och chansen till sju rätt är som bortblåst.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fasen vilket bra spel V86 är. Den där raden är ju långt ifrån omöjligt som det känns.
|
Citat:
|
Det är väl bättre och titta på USA dom är ju kåta på allt vad som gäller ändringar och statistik, borde ju vara varje spelares våta dröm.
|
Man skulle blindspelat fyra hästar per lopp enligt strecklistan idag och spikat Charrua, 4 loppor i insats och över halvmillen in på det! En enda häst KNAPPT under 10%-gränsen och ändå den här enorma utdelningen.
Nu kör jag en sista V75:a i helgen sen lägger jag ner det och går på V86 istället framöver. Det är ett överlägset spel med alla döda pengar som läggs. |
Citat:
|
Citat:
Får lov att frigöra tid här, en ordentlig inläsning först på måndag och/eller tisdagkväll och sen tidigt hem från jobbet på onsdagar! Mindre värdefull tid överlag att lägga på några vardagkvällar mitt i veckan än lördag 11-16 också. Godnatt på er! |
Ha ha. Som vanligt i vinstlistan i kväll igen. De två största vinsterna till Finland. De två skickliga spelarna tog hem över miljonen vardera . Tredje största vinsten till Tyskland.
Samma spelare som tog större delen av pengarna även i måndags när det var dubbel jackpot? |
Citat:
Går du fortfarande till posten och betalar dina räkningar? V75 kan man väl inte lämna in där senast torsdag? |
Citat:
Det jag skriver är att de som tror att bikeinfon kommer att lösa infoproblemet har fel. Vissa spelare kan inte hantera att de förlorar. När de inte kan skylla på bikeinfon kommer de gå vidare med de detaljer jag nämnde. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag kommer aldrig hålla med om att V86 är ett bra spel för dom som spelar för små pengar. Däremot måste det vara ett kanonspel om man sitter med en väldigt stor spelkassa och avancerade reduceringsverktyg. |
Citat:
Så visst, ge spelarna infon. Men det kommer inte leda till något användbart. |
Citat:
|
Citat:
|
Fick 7 rätt igår! Garderar HOS storfavorit. Spikar Westholms 5a. Åker på 2an i sjätte! Så jävla bra betald rad! Final Dream tredjehäst men utanför.... Fanns andra spikbud, b.la i första och sista. Valde fel andraspik och trots spets höll inte vald spik. Haft mkt svårt att sova inatt. Tungt. 5.000 tillbaka är klen tröst mot 600.000....
|
Om man INTE väger in barfotabalans och vagn i sin analys är man en dyngrak clown och amatörismen inom svenskt trav lallar med dom aktiva! Inga krav ställs! Tränare och kuskar är som bilbrännarna i orten! Balans skall anmälas ett par dagar innan och materialfel skall vara åtgärdat 2 min efter det upptäcks! Då kommer aktiva se över sin utrustning vill jag lova! Ett ekipage skall inte hålla fjorton andra som förberett sig! Det är galet! ”Tekniskt fel” skall inte ens vara ett begrepp vid omstart om man vore proffs och autoomstart skall bestraffas HÅRT!! Enkelt men inte i Amatörland
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ser inget konstigt att det sticker i ögonen hos spelare när det kommer en 50oddsare som gör sitt livs lopp och rekordsänker 1.5-2sekunder med första bike trots att tränaren sagt att den tränat som vanligt och inga ändringar aktuella.. Jag förstår att jag bara har perspektiv som spelare men varför undanhålla infon om man har rent mjöl i påsen? För mig så är det en fråga om trovärdighet och respekt. Ber om ursäkt för att det är grötigt skrivet |
Citat:
|