![]() |
Vad ger den där Magnus Dahlén sina hästar:ful:
|
Citat:
|
Föll bort direkt :-(
den såg jag inte komma efter att ha sett Veiled krokna helt i senaste loppet. Förvisso mot bra motstånd, men hästar som töms helt brukar inte gå ut och krossa i loppet efter.. Magnus Dahle'n är för bra på att ställa iordning sina hästar. Lycka till ni som är kvar! |
Det får bära eller brista - all in på Yaganashi, dunk!!!
|
Surt! Det ser helt klart ut för Maximus och så växlar Stern allt! Trav är hopplöst.
|
Citat:
|
Dom kör ovettigt "ungdomarna" om 11 suttit kvar lite till kanske det gått. 3an skulle inte heller galoppera sådär. 1an ska inte vinna, hade inte gjort det heller om dom fattat att dom ska köra Solvalla lunken å köra sista 400.
5an går för tidigt och var för trög å trött. 6an för dålig med ska ändå pressa 7an. Är som att se 6 st Ludde mot 6 st Klaus kern |
Citat:
|
Nästa spik som viker ner sig från spets efter lite tryck, men på två olika banor. Det är höst nu och det märks.
|
Citat:
|
Slänger in en rak DD: 8-2 och så skiter jag i det här.
|
Citat:
|
Helt omöjlig omgång.
Kan inte ens fantisera ihop en efterkonstuktion där jag skulle haft chans på mer än max 5-6 rätt:lol: |
Johan Untersteiner var klar med att Dear Friend var minst lika bra som Kash Brodda. Nu håller jag tummarna för DD, att 5 eller 9 vinner till 33 resp 12 gånger.:thumbup:I så fall räddas dagen.
|
Får någon in V86 idag så är det nog något utländskt system :-/
|
Han låg ju lite lågt med Globalen ������
|
Undra hur stort system som blev ensam..
|
22 670 896 kr
Atg.se 220kr kostade systemet |
Så jävla snyggt det system som satt!
|
V86-1: 8, 13
V86-2: Alla 11 hästar V86-3: 5 Hip Hurray Boko V86-4: 4, 7 V86-5: 4, 6, 10 V86-6: 4 Global Trust V86-7: 11 Dear Friend V86-8: 2, 3, 5, 9, 11 Behöver inte vara svårare än så tydligen, jäkligt snyggt av vinnaren förutom helgarderat i lopp två har han mest streck i sista loppen där favoriten vann :clap: |
Citat:
|
Citat:
Själv körde jag utgång på Veiled, men hur fasen kommer man fram till att dubbla med A Taste of Honey? Och vad är logiken bakom att dubbla favoriten i 4:e med Landing Gear? Låset i 5:e? Det var förvisso sena avslag på Martin de Bos och Victory Kåsgård och Explosive Merlot är väl ingen man håller i handen, men sjukt vasst lås. Att han är ett stort fan av Johan Untersteiner som tränare får man anta :-) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Logik och skicklighet är mitt tips. En stor majoritet av spelarna skriver av strecklistan omgång efter omgång utan att vinna. Det tycker jag är tveksam logik och skicklighet. Det är samma grupp av spelare som gång på gång på gång på gång...... spelar ner liveexperternas s.k drag. Mvh Uffe :) |
Citat:
Imponerande |
Och det förkunnar bara systemet än mer imponerande!
|
Citat:
|
Citat:
– Det finns inga streck som är ditplacerade av slumpen, förklarar han. Det låter som skickligt analyserande. Iaf denna veckan. |