Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby/Solvalla 12/9. Jackpot! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/33594-v86-aby-solvalla-12-9-jackpot/)

Altoc 2018-09-13 09:24

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 583521)
V86-1: 8, 13

V86-2: Alla 11 hästar

V86-3: 5 Hip Hurray Boko

V86-4: 4, 7

V86-5: 4, 6, 10

V86-6: 4 Global Trust

V86-7: 11 Dear Friend

V86-8: 2, 3, 5, 9, 11

Behöver inte vara svårare än så tydligen, jäkligt snyggt av vinnaren förutom helgarderat i lopp två har han mest streck i sista loppen där favoriten vann :clap:

Mycket snyggt! Lite synd bara att han missade spänningen med att följa tävlingarna. Han hade tydligen noll koll på vad som hänt när Hans G ringde upp igår kväll.

Tirich 2018-09-13 10:01

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 583521)
V86-1: 8, 13

V86-2: Alla 11 hästar

V86-3: 5 Hip Hurray Boko

V86-4: 4, 7

V86-5: 4, 6, 10

V86-6: 4 Global Trust

V86-7: 11 Dear Friend

V86-8: 2, 3, 5, 9, 11

Behöver inte vara svårare än så tydligen, jäkligt snyggt av vinnaren förutom helgarderat i lopp två har han mest streck i sista loppen där favoriten vann :clap:

Det är fascinerande att försöka analysera fram hur han tänkte när han gjorde systemet.

Själv körde jag utgång på Veiled, men hur fasen kommer man fram till att dubbla med A Taste of Honey?

Och vad är logiken bakom att dubbla favoriten i 4:e med Landing Gear?

Låset i 5:e? Det var förvisso sena avslag på Martin de Bos och Victory Kåsgård och Explosive Merlot är väl ingen man håller i handen, men sjukt vasst lås.

Att han är ett stort fan av Johan Untersteiner som tränare får man anta :-)

Bowery 2018-09-13 10:38

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 583523)
Det är fascinerande att försöka analysera fram hur han tänkte när han gjorde systemet.

Själv körde jag utgång på Veiled, men hur fasen kommer man fram till att dubbla med A Taste of Honey?

Låset i 5:e? Det var förvisso sena avslag på Martin de Bos och Victory Kåsgård och Explosive Merlot är väl ingen man håller i handen, men sjukt vasst lås.

Känns som att systemet är byggt mycket på känsla och lite på info.. det är inget fel att bygga system på det sättet heller ibland, info är mycket men långt ifrån allt.. måste ha mycket tur för att vinna 22 miljoner.. med det sagt så är systemet ett av dom snyggare jag sett , blir djupt imponerad :hattenav:

kire1111 2018-09-13 13:12

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 583523)

Är väl så att när det blir 22 miljoner så har raden mycket sällan någon logik el stor plånbok inblandad o väldigt mycket tur. Kul ändå för honom som vann:hattenav:

Grant 2018-09-13 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av kire1111 (Inlägg 583530)
Är väl så att när det blir 22 miljoner så har raden mycket sällan någon logik el stor plånbok inblandad o väldigt mycket tur. Kul ändå för honom som vann

Tvärtom.
Logik och skicklighet är mitt tips.

En stor majoritet av spelarna skriver av
strecklistan omgång efter omgång utan
att vinna. Det tycker jag är tveksam logik
och skicklighet.

Det är samma grupp av spelare som gång
på gång på gång på gång...... spelar ner
liveexperternas s.k drag.

Mvh Uffe :)

Tirich 2018-09-13 14:31

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 583532)
Tvärtom.

och skicklighet.

Han sa till Aftonpravdan att alla hästar var medvetna val, så det stämmer!
Imponerande

Bowery 2018-09-13 14:33

Och det förkunnar bara systemet än mer imponerande!

kire1111 2018-09-13 16:34

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 583532)
Tvärtom.

och skicklighet.

Nja, beror väl på vad man menar med skicklighet, är att sätta en 0 % häst pga namnet skicklighet,är med en tanke?

viking90 2018-09-13 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av kire1111 (Inlägg 583551)
Nja, beror väl på vad man menar med skicklighet, är att sätta en 0 % häst pga namnet skicklighet,är med en tanke?

Citat från Aftonbladet: Mannen är en travfantast som regelbundet spelar på V86 och V75 för mindre summor, likt han gjorde i går. Han har följt travsporten i 40 år och enligt honom är varenda streck på kupongerna noga analyserade.

– Det finns inga streck som är ditplacerade av slumpen, förklarar han.

Det låter som skickligt analyserande. Iaf denna veckan.