![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas:moneybag:
V64 Inlämnat: 2018-09-21, 19:35 V6 - endast vinst vid 6 rätt Kalmar Fredag 2018-09-21 Start: 19:35 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Mulligan (5, 3) 2: 10 Stoletheshow (8, 5) 3: 7 Martin de Bos (8, 1) 4: 5 Zelante C.R. (9, 4) 5: 5 Darling Mearas (1, 3) 6: 2, 5 (13, 8) 1x1x1x1x1x2 = 2 rader. 2 x 50 x 1,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod:efterhandare |
Fan vad ni gottar er era jä....
Här blir det någon smörgås och snart gå och jobba Men skål på er som har det bra ;) :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hörni, jag kom hem precis och gick in och började läsa ikapp dagens inlägg och slås av känslan av att det är väldigt god fredagsstämning här idag.
Härligt! Jag tycker vi är ett rätt gött gäng här inne (oftast). Hejar på varandras lappar då man själv åkt ut osv. Jag uppskattar verkligen de som delar med sig av sina tankar etc och hoppas att vi med den goda stämning som börjar infinna sig mer och mer får hit än fler aktiva travnördar. Nu jobbar vi in de lappar som lever inför sista och framförallt den grymt snygga flerisen som Asgaya sitter med! Heja heja! |
Kan bara hålla med gotland , riktigt gott här ikväll ! Det är såhär det alltid skulle vara :hattenav::drunk:
|
Vart lite upptagen hemma, men har också noterat den trevliga tonen i dagens tråd.
Mycket trevligt att se! Heja Asgaya nu! Håller tummarna för Uddens Index |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
|
GRATTIS!!!!:claps:
|
GRYYYYYMT! Asgaya!
Lite skryt från mig idag med, just vinnaren i sista var mitt stora drag för kvällen. Men jag var ju aldrig i närheten av din snygga kupong ändå! |
Citat:
:moneybag::moneybag::moneybag: |