v64 Kalmar 21/9
Någon som spanat in startlistan lite och hittat något guldkorn?
Väljer att spika Mulligan de där ska den bara vinna, sen lutar det just nu åt spik i avd 3 på Martin De Bos var en del snack om den inför senaste starten men då blev de tyvärr galopp nu har de 20 m tillgodo på värsta konkurrenten och ett + på kusken. Annars är Uddens Index i avd 6 ett av dragen för mig ikväll var just 2:a bakom favoriten för nån månad sen på samma distans, men nu vill Fredrik Persson helst ta det lite lugnare med Elliot Coger och inte köra förrens sista varvet då kanske Ingves kan lura bort loppet om han sitter i ledning. Förutom spik på Mulligan väljer jag att gardera de två andra största favoriterna på mitt andelsspel. :offtopic: Var inne på att plocka med Harry Kane i avd 4 men sen kom jag på att inte han har varit i någon vidare form på slutet förutom möjligen en turlig skytteligaseger i VM! :lol: |
Citat:
Plus att den förmodligen får spets ! Jag tycker det är en sund och rolig spik till den fina procenten , go go mate!:drunk: |
Sjukt tråkiga lopp med 3 tillägg i 5 av 6 lopp typ.
Har man inte häst nog så starta inte då. |
Citat:
|
Spikar 11 Mulligan i första och 5 Zelante CR i fjärde.
Gör bara en lite lapp x2 och V6. Har större förhoppningar på V5 Bro park som har breedersfinaler på menyn. Går på 2 Deadline Bay i V5:2 där och hoppas få betalt på den. Endast gräslopp på menyn och blöt bana gör att det kan bli bra betalt på galoppen. Lycka till! |
Ser ut som banan suger en del. Får väl göra en V6 så har man nåt o följa förhoppningsvis hela kvällen. Tänkte prova fälla Mulligan fast jag tror den vinner, men kanske banan ställer till det
Tar med spets hästen nr.3 Just Invincible o nr.5 Sharp Dream. Låser femte på Cash o Darling. Tredje o fjärde nästan alla. Spikarna blir i V64-2 nr.8 Don Rossini och i sista nr.8 Rodick Broline Lycka till ni som lirar |
V64
Inlämnat: 2018-09-21, 19:08 V6 - endast vinst vid 6 rätt Victor Larssons andelsspel Kalmar Fredag 2018-09-21 Start: 19:30 Kostnad: 630,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Mulligan (5, 3) 2: 2, 3, 5, 7, 8, 10 (4, 1) 3: 7 Martin de Bos (8, 1) 4: 4, 5, 6, 9, 11 (3, 7) 5: 1, 5, 6 (3, 4) 6: 2, 3, 5, 6, 8, 10, 13 (12, 9) 1x6x1x5x3x7 = 630 rader. 630 x 1 x 1,00 kr = 630,00 kr. Totalt: 630,00 kr. Min kostnad: 630,00 kr x 2/10 = 126,00 kr Rättningskod: PKJ ZTM PLZ Så fick det bli!¨ Tror mer o mer på Martin de Bos favoriten i det loppet galopperade senast i derbyt pga. stänkrädd nu har det öst ner regn lite lera o stänk på det så galopperade den bort. Eller? |
Att Mulligan "bara" var spelad till 64% kommer jag aldrig förstå.
Lätt o kommentara så efter loppet möligen men varit stensäker på den hela dagen. Första spiken inne iaf! |
Är denna V4 tänkbar: 5-5-5-5?
|
Och Lövgren inleder med en fantastisk kuskinsats. Sämst från start, sämst efter ett tag och faktiskt usel genom sista sväng.
Underodds på Mulligan! |
Citat:
Absolut inte omöjligt men jag hoppas o tror som sagt på 7 i avd 1 men 5 är nog min andra häst där. |
Känslan var att Uhrberg missa från springspår lite gran medan Renesvik tog in tillägg på kör, var ifatt alla redan in i första kurvan.
|
Citat:
|
Skååååål kompis ! Just nattat ungarna och fixat mig en irsh Coffee och såg avd 3, fin spik viking !!:drunk:
|
Citat:
Nu får vi hoppas att inte Conny vinner. gärna Greger istället. :moneybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas:moneybag:
V64 Inlämnat: 2018-09-21, 19:35 V6 - endast vinst vid 6 rätt Kalmar Fredag 2018-09-21 Start: 19:35 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Mulligan (5, 3) 2: 10 Stoletheshow (8, 5) 3: 7 Martin de Bos (8, 1) 4: 5 Zelante C.R. (9, 4) 5: 5 Darling Mearas (1, 3) 6: 2, 5 (13, 8) 1x1x1x1x1x2 = 2 rader. 2 x 50 x 1,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod:efterhandare |
Fan vad ni gottar er era jä....
Här blir det någon smörgås och snart gå och jobba Men skål på er som har det bra ;) :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hörni, jag kom hem precis och gick in och började läsa ikapp dagens inlägg och slås av känslan av att det är väldigt god fredagsstämning här idag.
Härligt! Jag tycker vi är ett rätt gött gäng här inne (oftast). Hejar på varandras lappar då man själv åkt ut osv. Jag uppskattar verkligen de som delar med sig av sina tankar etc och hoppas att vi med den goda stämning som börjar infinna sig mer och mer får hit än fler aktiva travnördar. Nu jobbar vi in de lappar som lever inför sista och framförallt den grymt snygga flerisen som Asgaya sitter med! Heja heja! |
Kan bara hålla med gotland , riktigt gott här ikväll ! Det är såhär det alltid skulle vara :hattenav::drunk:
|
Vart lite upptagen hemma, men har också noterat den trevliga tonen i dagens tråd.
Mycket trevligt att se! Heja Asgaya nu! Håller tummarna för Uddens Index |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
|
GRATTIS!!!!:claps:
|
GRYYYYYMT! Asgaya!
Lite skryt från mig idag med, just vinnaren i sista var mitt stora drag för kvällen. Men jag var ju aldrig i närheten av din snygga kupong ändå! |
Citat:
:moneybag::moneybag::moneybag: |
YES YES YES
|
Citat:
|
Mycket snyggt!
|
Skriv ett inlägg gaya får du 500 sharps !! Skååååål , fan sååååå snyggt !!!:hattenav:
|
Citat:
|
Otroligt vackert trots att jag nu förlorade säkerligen 5000 på att min kuse var tvåa... DD missad plus en flerbong plus en enkel - surt, men kul att se att andra då vinner på sidan där vi oftast hjälper och inte stjälper varandra... Kudos!!!
:moneybag::cheers: |
Citat:
|
Citat:
Vackert!! |
Jag hoppas vi är fler som känner så.. man blir jävligt lycklig av att härliga människor här inne vinner rejäla slantar ! Även om man själv torskar nu som då så är det alltid ett härligt gooo så fort nån sätter en rejäl lapp ,, det är jävligt gott och en härlig boost för både en själv och andra ! :hattenav:
|
Hade tyvärr bara 7 kr kvar på atg kontot när DD närmade sig men de blev en rak dubbel på 5-2. :D
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2018-09-21, 20:48 Kalmar Fredag 2018-09-21 Start: 20:56 Kostnad: 7,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Darling Mearas 2: 2 Uddens Index 1 x 7,00 kr = 7,00 kr. Totalt: 7,00 kr. Rättningskod: RLH PTF PBS Dags o sova upp för lite extra timmar på jobbet på en lördag... Sov gott asgaya ;) ni andra med för den delen. |