Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bjerke lör 17 nov (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/34236-v75-bjerke-loer-17-nov/)

eveton 2018-11-17 08:27

Citat:

Ursprungligen postat av svepet (Inlägg 592309)
Bjerke brukar vara lika med skitomgång. Inget undantag denna omgång med massa djur där man har bristfällig info.
Mitt tips - ta en travfri lördag och spar pengarna. Återbäringen till spelarna riskerar dessutom bli usel då favoritparaden ligger runt hörnet med femrättsjackpot.
Bjerke ÄR en skitbana.

Japp. Hänger här, kollar in startlistan och plockar ut någon enstaka häst i huvudet utan att spela. Tänker följa och iakta travet utan någon större inblandning kommande månad med en förhoppning om att ställa om och kalibrera kompassen. Passar utmärkt med en sån här omgång som inledning.

Bowery 2018-11-17 08:29

Jag spikar idag heart of Steel samt giveitgasandgo, lycka till där ute kamrater !

Fulsprit 2018-11-17 10:04

Citat:

Ursprungligen postat av svepet (Inlägg 592309)
Bjerke brukar vara lika med skitomgång. Inget undantag denna omgång med massa djur där man har bristfällig info.
Mitt tips - ta en travfri lördag och spar pengarna. Återbäringen till spelarna riskerar dessutom bli usel då favoritparaden ligger runt hörnet med femrättsjackpot.
Bjerke ÄR en skitbana.


Bjerkeban är för det första ingen "skitbana" - har du ens varit där? "bristfällig info" - finns hur mycket som helst om du bara orkar ställa ner ölen ett par minuter och leta. Har läst lika mycket om dagens startande som inför en helsvensk dito, så detta är enkom struntprat.

Låg utdelning är dock en verklig risk...

mackpeter 2018-11-17 10:07

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 592318)
Bjerkeban är för det första ingen "skitbana" - har du ens varit där? "bristfällig info" - finns hur mycket som helst om du bara orkar ställa ner ölen ett par minuter och leta. Har läst lika mycket om dagens startande som inför en helsvensk dito, så detta är enkom struntprat.

Låg utdelning är dock en verklig risk...

Bjerkes bankropp är perfekt doserad. Den håller samma klass som Solvalla.

Fulsprit 2018-11-17 10:08

Spelar också då jag är ganska övertygad om att Ferrari BR torskar i första och då kan utdelningen bli en helt annan. Både den och Globalen med Kontio skall synas efter enkom ett lopp efter både skador och vila. Förstår inte hur dessa kan vara så hårt spelade.

Detta KAN bli kul, hehe!

Fulsprit 2018-11-17 10:09

Nu måste jag sova efter nattjobb - utvilad senare när vi drar in miljonerna! Lycka till, alla!

:clap:

trance_error 2018-11-17 10:12

Björn G missa planet i Paris pga Strejk i Frankrike, tog sig inte fram till flygplatsen.

shjuve9le 2018-11-17 10:14

Alltså. V4 Umeå, varför går han på med 12an så sent ? Sen när han vrider på så stannar han i 3.espår bakom nån lusjävel, hade han bara vridit på i 4.e hade han vunnit med 10 meter

mackpeter 2018-11-17 10:19

V75-1

Över 70 % streck på 3 Ferrari B.R. Hästen har behandlats för sina problem sedan maj månad. Debuten efter skadan vann han på 14,3. Det säger ingenting om var han står idag. 2,6 och 7 kan 12-tider över denna distans.

Uhrberg kör till spets och kör minst 4-500 m om han utmanas av 3. Jag har streckat 2,3 och 7 på mitt bolagssystem.

shjuve9le 2018-11-17 10:37

Haha umåker, kallis loppet. 1 Går med i rygg på 10, 10an stanna är och han hade ångan uppe med 1an. Stannar i rygg på 10an, tappar farten å sen död på upploppet, varför är det tabu att styra på i 4.e ?

Carla 2018-11-17 10:43

Första inlägget här. Spelat på trav i 10-12 år. Skrev en lång text med tankar i varje lopp men den försvann. Då det nalkas vinterstudio får det bli en kort text med de bästa dragen.

Spikarna:

Ferrarin. Ingen toppform och hade det aviserats svar från Västerbo Exact hade jag garderat men Ferrarin torskar aldrig detta från spets. Tråkig och säker spik.

Velvatter. Roliga spiken. Hamre låter ruggigt uppåt och har siktat hit. Minusfaktorer i form av sto, ålder och distans som mer än väl kompenserad med den smaskiga spelprocenten. Streckad på 47% i Norge innan sammanslagningen och det tycker jag säger mycket.

Skrällarna:

Spitcam Jubb. Ska svara spets idag och även om stallformen är vacklande har Spitcam chockad många gånger förr och kan göra det igen. 4% på Goop är alltid intressant. Hästen är ruggigt läcker trots trist stam. Med Lionel sovandes i kön kan Spitcam rinna undan (samma scenario som när Dante Boko rann undan i Müllers förra året där passiv Antonsen inte hann ikapp). Kommer heltäcka guld med favoriterna och övriga med vinstchans i form av Probo Op och Donatomite.

Goldstile. Vet inte var han kommer landa tills slut men knappast på de 29% som han stod i norska poten. Hamre säger att han har bästa norska hästen och då överdriver den mannen sällan. Toppchans. 1an kan rinna undan om den får bestämma i tät men annars blir Goldstile farlig, tipsetta!

Väl mött.

trance_error 2018-11-17 10:47

Citat:

Ursprungligen postat av Carla (Inlägg 592328)
Första inlägget här. Spelat på trav i 10-12 år. Skrev en lång text med tankar i varje lopp men den försvann. Då det nalkas vinterstudio får det bli en kort text med de bästa dragen.

Spikarna:

Ferrarin. Ingen toppform och hade det aviserats svar från Västerbo Exact hade jag garderat men Ferrarin torskar aldrig detta från spets. Tråkig och säker spik.

Velvatter. Roliga spiken. Hamre låter ruggigt uppåt och har siktat hit. Minusfaktorer i form av sto, ålder och distans som mer än väl kompenserad med den smaskiga spelprocenten. Streckad på 47% i Norge innan sammanslagningen och det tycker jag säger mycket.

Skrällarna:

Spitcam Jubb. Ska svara spets idag och även om stallformen är vacklande har Spitcam chockad många gånger förr och kan göra det igen. 4% på Goop är alltid intressant. Hästen är ruggigt läcker trots trist stam. Med Lionel sovandes i kön kan Spitcam rinna undan (samma scenario som när Dante Boko rann undan i Müllers förra året där passiv Antonsen inte hann ikapp). Kommer heltäcka guld med favoriterna och övriga med vinstchans i form av Probo Op och Donatomite.

Goldstile. Vet inte var han kommer landa tills slut men knappast på de 29% som han stod i norska poten. Hamre säger att han har bästa norska hästen och då överdriver den mannen sällan. Toppchans. 1an kan rinna undan om den får bestämma i tät men annars blir Goldstile farlig, tipsetta!

Väl mött.

Björn G kör inte idag

kire1111 2018-11-17 10:57

V75 dags att förlora lite stålar. Lycka till alla å grattis ni som vinner idag :hattenav:

Avd 1 Västerbo Exakt spikar emot, känns som det rätta :omfg:
Avd 2 Alla Treåringar ska bara vinna :whoco5:
Avd 3 GLOBAL TRUSTWORTHY 10 ska vinna från bakspår, lycka till:popcorn:
Avd 4 BAD NITE CALL SAUL spets o slut :KO:
Avd 5 2-3-4-8 Peter i alla ära, spolas ner i toaletten :smoke:
Avd 6 1-4-5:sleep:
Avd 7 1-2-8-11 Kom igen 11-8, fattar inte riktigt allt skrik över 2. :ful:

Rakka 2018-11-17 11:08

V75
Inlämnat: 2018-11-17, 11:47
Bjerke - NO
Lördag 2018-11-17
Start: 16:20
Kostnad: 108,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3 (6, 4)
2: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11 (4, 12)
3: 5 Global Trustworthy (10, 4)
4: 1, 4, 6 (5, 2)
5: 1 Normandie Royal (3, 5)
6: 4 Vainqueur R.P. (9, 3)
7: 1, 2, 3, 6 (11, 5)

Blir en liten idag. Troligtvis låg utdelning men men..

Värdehöjarna: Västerbo Exact, Viper Lavec, Goldstile och Always On Time.

Lycka till!

fri 2018-11-17 11:17

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 592322)
Björn G missa planet i Paris pga Strejk i Frankrike, tog sig inte fram till flygplatsen.

Tydligen ska Jon Skolmen ta över Goops styrningar.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved