Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 23/12 Halmstad Uppesittarkväll (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/34558-v75-23-12-halmstad-uppesittarkvaell/)

bosseguldheden 2018-12-23 16:22

synd att det inte var föutsett.
 
Ett oförutsett tekniskt fel har inträffat

får jag som info när jag försöker logga in

Basse 2018-12-23 16:24

Det är väl de ytterst irriterande påminnelserna om att man varit inloggad x-tid som kvaddar atg...

Hur kan man lägga till nya funtioner på sidan innan varje megajack? Var bara tur att det inte brakade igår.

Förra megajacken införde de Idkollen så alla ombud inte kunde lämna in spel sista timmarna...

Shooter 2018-12-23 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 598350)
Nä blir utkastad direkt. Gäller o lägga sina spel snabbt idag för man vet ju hur det blir med atg...

Jag har kört in mina system för länge sen. Tur det då jag ska ut och dricka lite bira om en stund. :cheers:

Oblix 2018-12-23 16:26

Verkar som det är problem vid inlämning tog några försök innan spelet trilla igenom.

big_dunder 2018-12-23 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av Oblix (Inlägg 598360)
Verkar som det är problem vid inlämning tog några försök innan spelet trilla igenom.

Efter ditt inlägg körde jag konstant och vid femtonde försöket gick det igenom. Hade jag varit IT-ansvarig på ATG hade jag sparkat hela högen, sämre track record har jag då aldrig sett.:idiot:

viking90 2018-12-23 16:37

3 dagar sedan denna artikeln....
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ont-varje-gang

"Det gör fruktansvärt ont varje gång vi har haft driftstörningar, säger han."

Han får nog trycka i sig några alvedon idag...

Migge 2018-12-23 16:38

Inloggning: För tillfället går det ej att logga in på ATG.se, vilket vi beklagar. Felsökning pågår

Finns det någon som tror att atg.se kommer att fungera vid nyårsaftons multijackpot :cry:

Bowery 2018-12-23 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 598363)
Inloggning: För tillfället går det ej att logga in på ATG.se, vilket vi beklagar. Felsökning pågår

Finns det någon som tror att atg.se kommer att fungera vid nyårsaftons multijackpot :cry:

Lämna in Dan innan.. nej vars ,skämt åsido.. men det är larvigt vad mycket fel det är jämt..

HuBBaBuBBa 2018-12-23 16:45

Så jävla trött på atgs sida !!! Går inte logga och lägga spel. Så trötta atg

mazza4u 2018-12-23 16:49

Alla som kan nåt om det nu finns någon har väl säkert julledigt..
Konstigt att sånt här aldrig händer på andra bettingsiter

Bowery 2018-12-23 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 598357)
Det är väl de ytterst irriterande påminnelserna om att man varit inloggad x-tid som kvaddar atg...

Hur kan man lägga till nya funtioner på sidan innan varje megajack? Var bara tur att det inte brakade igår.

Förra megajacken införde de Idkollen så alla ombud inte kunde lämna in spel sista timmarna...

Det är väldigt träffsäkert det du skriver där.. de omgångar som har högst spelvärde ska de trassla med massa nya funktioner etc etc.. lustigt

levin1891 2018-12-23 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 598367)
Det är väldigt träffsäkert det du skriver där.. de omgångar som har högst spelvärde ska de trassla med massa nya funktioner etc etc.. lustigt

De här påminnelserna är ju dock något som införs med nya spellagen för alla bolag från 1:a januari, så inget som ATG valt själva att införa.

jeeboy 2018-12-23 16:57

För den som vill tro att jag är rätt ute så kommer mina spikar här.

AVD1: 12
AVD2: 12
AVD7: 1

Lycka till.
Min form?? Satte tvillingar i alla lopp under hela V64 på Axevall samt DD och hade bästa vinnaren Dalforno som utg mot 5 hästar på tvilling, fick dryga 15k på den =)
Tot vinst under dagen 30k.

Lycka till alla.

mackpeter 2018-12-23 16:59

Jag får "cigarettvarningen" om att logga ut efter två timmar. Men jag är ju inte inloggad. Blev utkastad, när jag skulle få spelvinst på Vincennes för en timme sedan.

Ska man chansa på att atg får rätsida på eländet så man kan lämna in dagens V75?

jeeboy 2018-12-23 17:04

Är det någon som vet vrfr man strök 5 DRAFT ONE igår???
Hade 9 mot 5 ggr 100kr



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved