![]() |
Och så vann Importedfrmdetroit istället. Typiskt.
|
Sällan Goop hamnar på sånt vingel! Synd man inte lyfte upp Detroit till A-häst när man hade lite feeling för den och den var bortglömd.
|
Bäst att vara försiktig med Nurmos hästar ikväll.
|
Var hamnade goop? 2a?
|
Igår körde han som en sopa med favoriten, idag vinner han med skräll. Aldrig mer spela Wäjersten
|
Suck, tung galopp på 3 som jag hade med på allt
|
Citat:
|
Citat:
|
Usch jag spyr på trav ibland... Känns nästan som att det sitter någon däruppe och jävlas med en.
|
Citat:
|
Pacific Face såg lite halvdan ut i travet hela loppet, trodde till o med den galopperade vid starten. Så galoppen precis innan mål kom inte helt oväntat.
Varnade lite för den och vinnaren på första sidan här, skönt att vara rätt ute nångång ibland iaf :lol: |
Får bli en V5:a också idag för ovanlighetens skull!
Spoiler:
|
Citat:
|
V5
Inlämnat: 2018-12-26, 16:53 Solvalla Onsdag 2018-12-26 Start: 17:05 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 8 (5, 7) 2: 1, 2, 4, 5, 9 (3, 11) 3: 6 Olle Rols (1, 2) 4: 12 Sorbet (9, 1) 5: 1, 2, 4, 5, 10, 12 (9, 3) 4x5x1x1x6 = 120 rader. 120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod: NWL FTZ DSJ |
Härlig start på V5. :clap:
|
Snacka om att få det kört rätt ner i halsen! Och snacka om att Björn inte har sin bästa dag direkt!
|
V7 är ju redan körd så det får bli en V5 istället.
Avd 1: 1, 2, 3, 8 (5, 7) 2: 5, 10 (2, 9) 3: 4, 5, 6, 7, 10, 12 (1, 2) 4: 1, 9, 12 (11, 7) 5: 2, 4 (1, 5) Lycka till! |
Kul att det tävlades. Fin start på V5 också.
|
Och enligt Lövgren var hästen kass fast han vann. Idag är omöjlig dag för den som använder logik
|
Fy fan va grym turno va!!
|
Citat:
|
Fyfan vad min rad går åt helvete.
Stänger ner sharps för idag. lycka till ni andra |
Det här loppet är ytterligare ett exempel på att man aldrig kan basera sina spel på ’gamla meriter’ och hur det ’borde gå’. Jairo tog ner Dante Boko från dödens häromsistens, just saying...
|
Tony frälser oss i nästa...
|
Perfekt så här långt . Reduceringskrav på att en av de två stora favoriterna i avd 1 och 3 skulle vinna. En vann och en halvskräll i det andra. Vinnaren i andra med matematiskt. Men för 200 kr behövdes två spikar och chansade med två icke favoriter för lite potential.
Oskar J i fjärde på första jänkarvagn och prepare senast och Ready Ribb i långloppet på att Sorbet borde vara mer missgynnad av skotvånget. Men sannolikheten att få in båda liten. Betydligt högre sannolikhet att ingen av dom vinner. |
Tycker eriks styrning av nadal var under all kritik. Att pressa 1.06 fram till andra kurvan var helt onödigt. Skulle kört jämt tempo och sedan övertagit. låtit västerbo köra ihjäl sig. Aja.
|
Dags att kliva in på ett litet torskspel då:
Hästar 1, 2, 5, 9 Utgångshästar 10 Tsar Brodde 4 x 100,00 kr = 400,00 kr. |
Wow, hela Nurmos stall är ju helt under isen..
|
Erik sting måste va riktig kass idag om han lekte med den :lol:
|
Citat:
|
Två Tvillingar in så här långt, 1236:- netto. Alltid något när Tillsammans-laget brakar i hop.
|
Citat:
Tar en titt på youtube för att lugna ner mig... https://m.youtube.com/watch?v=0bETHPE9fC0 |
Bara mig som atg.se laggar för?
Segare än sirap... Tog 5 minuter att fylla i och få en top7 lapp inlämnad. Håller atg på att braka ihop igen? Nej visst ja, det kan inte vara fel hos atg - Skarplöth har ju i livesändning lovat att It avdelningen har fullt förtroende. Någon mer än mig som reagerade på hans helt tomma blick när han gjorde sitt uttalande? Typ helt nerknarkad blick eller helt tom som hos en mytoman som ljuger för fullt:lol: |
Härligt! :clap: Bara att hoppas att Sorbet tar ner gänget i nästa så kan det sluta riktigt bra idag.
|
Citat:
|
DD-drag?
|
Citat:
|
Citat:
Alla i andra.... |
Citat:
|
Har precis fått Mail från atg.
”-oavsett hur mycket tester som genomförts så går det tyvärr inte alltid att upptäcka alla eventuella problem som kan uppstå i alla tekniska system, så därför har vi slutat helt med tester. Det är ju liksom ingen idé, om alla problem ändå inte går att detektera så är det väl bättre att släppa nya releaser till er, våra kunder, så kan ni hjälpa oss med den biten.” Jo, tjena... |