![]() |
F-n...
|
Coolmanriver, ja tack, har sagt upp denna tidning, efter många år som prenumerant.
|
Citat:
|
Spår 4 är alltid giftigt!
|
Citat:
|
Peter Untersteiner:cry: spike boom galop
|
Citat:
Tog bort den tidigt. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om de nu inte var pga. hur den såg ut i provstarterna får då blev jag orolig då jag tyckte den såg het ut men då hade jag redan lämnat in och spikat. Det är ju ingen häst som brukar galoppera, funkat bra bakom bilen tidigare. Till och med spetsat från spår 1 som brukar vara stor risk för galopp. |
Citat:
2,5,4 var min topp 3 mkt baserat på spår.. |
Citat:
|
Snacka om klassblandning. :skamsen:
|
Vilken häst - Campo Bahia. Wow
Vad tror vi om Olle Rols i sista? Rånlund ligger lågt, tydligen kusken också, men det var min första tanke när jag såg startlistorna..... Spelar enbart dd, kanske jag ska tillägga. |
Optimal start, bara 10 rader brukade. Helmålat nu i 3 lopp, hoppas på någon mer 1%-are så vi har mycket asterisker inför DD! :KO:
|
Citat:
|
Citat:
|
DD ? spik 6
Men mot vadå? 1-2-6-9? 5an tror jag inte ett bajs på |
Rånlund brukar väl ligga lågt, om jag inte minns fel. ;)
|
Day Or Night In - måste ha bra chans efter att ha mött kanonhästar i Frankrike under en tid nu... Spel!
|
Citat:
|
Alltid roligt att få utgifterna täckta...
TVILLING Inlämnat: 2019-04-06, 16:11 Jägersro Lopp 7 Lördag 2019-04-06 Start: 17:05 Kostnad: 36,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 4, 7 1 x 36,00 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Rättningskod: KSC MHC XZG |
Citat:
|
ZEFIRA KRONOS spelar jag då denna sett kanonfin ut på sistone - från spets är det slut, men tveksam om hon kommer dit...
|
Adrian hyllade banan tidigare idag och sa att det var perfekta förutsättningar, Jocke Lövgren däremot pratade om en stum bana och varnade för många galopper känns som Lövgren var mer rätt på det idag...
|
Pajasarna i studion förvånas över att Adrian släpper till Eriksson.Båda tillhör samma dresstall och båda brukar köra åt L.I.Nilsson.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Far och son...
|
Citat:
|
6 mot 1 ger över 10 ggr pengarna just nu. Måste väl ändå vara ett okej spel?
|
Ett avslutande torskspel.
Egentligen mot alla principer att singla Lövgren men man får väl ta på sig dumstruten om han kör med huvudet under armen... Avd 1: 2 Staro Leonardo 2: 1, 2, 5 3 x 100,00 kr = 300,00 kr. |
Vikings Preacher kommer galoppera - så där dålig brukar den INTE se ut... Scahssss!!!
|
Citat:
|
Uhrberg gå upp i dödens i första DDn och krossar dem från dödens.
10/7 på DDn... |
6 mot 6,7 á 50kr
|