![]() |
Det blir ett enda torskspel idag, Hawk Cliff och Olle Rols måste vara ett bra lås på vinnarspelet till ca 7ggr pengarna på SvSp.
|
Hemskt vad många galopper det blir, liknande igår med.
Hur är banan egentligen... |
Alla motbuden till Petter Lundbergs favorit galopperade bort sig. Hur är banan där uppe egentligen ? Var ju enorma klagomål igår på hur lös den var. På en bra bana hade knappast så många hästar gjort bort sig.
|
Citat:
Grattis Petter! När alla hoppar bort sig, GÅR det ju att vinna - från ledningen..... |
Ranch Kelly i Seinäjoki vinner nu - starkare häst får man leta efter och kommer bli tempo här - var så lugna...
|
Klass 2 och volt, galopper där hör nog till de vanliga orsakerna och inte banan.
|
Synd på rara ärtor
V75 Inlämnat: 2019-04-13, 15:45 Umåker Lördag 2019-04-13 Start: 16:20 Kostnad: 619,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Milliondollarrhyme (3, 9) 2: 2 Twice Kronos (10, 3) 3: 5 Propulsion (2, 6) 4: 2, 6, 7, 8, 9, 12 (10, 4) 5: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11 (3, 7) 6: 1, 2, 4, 5, 9 (3, 11) 7: 2, 3, 6, 8, 11 (4, 5) 1x1x1x6x8x5x5 = 1200 rader. 1200 x 1 x 0,50 kr = 600,00 kr. Avgift 19,00 kr. Totalt: 619,00 kr. Rättningskod: JTK HHZ |
Inte mycket rätt där, inte...
|
Citat:
I avd 1 galopperade 3 av 8 startande... |
Citat:
|
Citat:
Jodå, det är många kusar som inte riktigt travat in sig efter ens ett varv... :whistling: |
Nu är man bara kvar med buslappen, där jag ser att jag skulle ha 2-5 i guld. Hur han strecka jag 8 , stressad i butiken hahahha
V75 Inlämnat: 2019-04-13, 15:45 Umåker Lördag 2019-04-13 Start: 16:20 Kostnad: 125,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 5, 6, 9 (8, 2) 2: 2, 3, 5, 10, 11, 12 (9, 7) 3: 2, 8 (5, 6) 4: 6 Sjö Vinn (7, 12) 5: 5 Qahar Q.C. (1, 9) 6: 4 S.G.Charpentier (9, 2) 7: 2, 3, 4, 6, 11 (8, 5) 4x6x2x1x1x1x5 = 240 rader. 240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr. Avgift 5,00 kr. Totalt: 125,00 kr. Rättningskod: MTH DHZ |
Fattas bara att Proppens strul med dojjorna förstör förutsättningarna för det sportsliga. Jag (och närmare 80% av alla system) sitter med den som andra spik och räknar nu nästan med att spricka. Kanske vore det bättre att stryka och få in Muscle Hustle som reserv?
|
Vilken Jävla häst det är...
|
Synd att inte Luca fick hålla undan, hade blivit en fin parlaytrippel i de första tre loopen. Smedsbo nu så är man i det närmaste fullsketen med streck i sista tre loppen, kastbytte spik i sista minuten på spelvärde.
|
Nu börjar Skarplöth bli riktigt optimistisk att han ska kunna flytta drygt 20 miljoner av spelarnas vinster idag till påskdagen.
Vilken dålig V75 omsättning förresten. Bara drygt 78 mkr. Ner 5 mkr mot deras V75a förra året. |
Citat:
|
Citat:
Bara hoppas att något händer snart med atgs spelmonopol och i synnerhet med de groteskt höga spelavdragen och jackpotreglerna. |
Citat:
Gick faktiskt in o kollade på deras sida nu... All respekt för dig olle med snack om spelavdrag och spelvärde hit och dit men att det inte har ett poolspel på lördagen som är veckans största travdag sen mannaminne känns ju väldigt konstigt minst sagt. |
Citat:
Hehe, bäst idag! :cheers: |
Citat:
|
Grattis alla. Ni har just bevittnat travhistoria.
|
350 kr i värde efter 4 avdelningar. Norrland fortsätter vara iskallt spelmässigt när dom kör riktiga V75 omgångar. Krävs väl två superskrällar nu i de tre avslutande loppen för att undvika jackpot.
|
Art Kjarvald har sparat i mål, men det är klart att loppet förloras när man blir hängandes i 3:e spår och måste köra lite för hårt för att försöka komma till och hoppar. Tangen Haap har bevisligen utvecklats ett snäpp ytterligare och omgången dör för egen del.
|
Citat:
|
Svettigt men jag tror att det blir 5 rätt efter 5. Bra val av spikar Stekeln
|
Citat:
:KO: |
Den blev ju en fin spik! Mr golden levererade
|
Citat:
Lever på lilla chanslappen... bara 6,9,6 och 13% are kvar så krävs en hel del tur 1 3 11 4 |
Varför så få värmningar på atg.se? Till nästa lopp finns noll och ingen alls. Till sista avd. en... eller har jag lyckats klicka nånstans för att "slippa" se?
|
Nu vinner nog finnen, den pållen är inte dålig!
|
1,3,7 för DD
3 för V5 |
Hha tog bort tangen haap pga spåret..
Havbergs knight nu för 3 sexor iaf |
Mellby ess för lite pengar på en 6a.
|
Citat:
|
Är väl på gränsen om det blir jackpot. Allas spik vann och ingen riktig skräll.
|
Så, då slapp jag att få 6 rätt :ful:
|
27 kr på femmorna. Härligt för dagens spelare . Nu ska det bli kul att följa atgs multijackpot reklam nästa vecka när det finns 6 mkr extra i sjurättspoolen.
|
27 spänn, wohoo! Jag väljer att till skillnad från olle se glaset som halvfullt (för det är det, jag fyllde det precis till brädden med white russian) och skålar för de små triumferna! Tack för idag allesammans så laddar vi vidare mot nya omgångar med våra miljondrömmar :cheers:
|
Citat:
Onsd V86 Torsd V75 Gävle Fred V75 Färjestad Lörd V75 Norge Sönd V75 Romme |