Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 27 april Olympiatravet (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35604-v75-aby-27-april-olympiatravet/)

AmaerildeRimfrost 2019-04-27 19:45

Sex rätt men sku om nr 2 i sista vunnit. Tar min packning och beger mig ut i det blöta nu för fortsatt vandring!

asgaya3141 2019-04-27 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 616613)
Sex rätt men sku om nr 2 i sista vunnit. Tar min packning och beger mig ut i det blöta nu för fortsatt vandring!

50 års kris?;)

Stekel 2019-04-27 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 616607)
Angående Björn Goops svar med Muscle Hustle som kanske ser ganska löjligt ut för ett otränat öga. Det handlar dock bara om nivåtänkande. Björn tänker förmodligen så här. Släpper jag ner Propulsion så släpper Johan ledningen. Då får jag dödens ändå. I andra vågen tänker han. Nu har Propulsion fått svar en gång, och nu bör Johan svara ledningen eftersom Propulsion fått tillräckligt hård öppning, och då byter jag ut dödens mot andra ytter. Faktiskt lite imponerande av hans styrning även om hästen inte dög.:claps:

Exakt!

AmaerildeRimfrost 2019-04-27 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 616614)
50 års kris?;)

40 iaf! Behövde en utmaning och något som kan bli både himmel och helvete!, Slagit läger nu vid Norra Långvattnet. Det var på minuter att det fortfarande var lite ljust och innan regnet vräkte ner ????

Finns det batteri tittar jag kanske in lite mer under resans gång. Lite ensamt här ute och mycket tid! ????

mikaels 2019-04-27 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 616617)
40 iaf! Behövde en utmaning och något som kan bli både himmel och helvete!, Slagit läger nu vid Norra Långvattnet. Det var på minuter att det fortfarande var lite ljust och innan regnet vräkte ner ????

Finns det batteri tittar jag kanske in lite mer under resans gång. Lite ensamt här ute och mycket tid! ????

Själv har jag varit o ätit en oxfile-pizza, Berith åt oxfile, vi tog en flaska ganska bra rötjut och en öl till maten, Idet(restaurangen heter så) hämtade oss kl 19.30 o förde hem oss efter junior-hockeyn nyss...för detta betalade vi tillsammans 428 riksdaler(och då ingick också en dosa general portion)...inte mycket att pruta på där, va?:D

jAnman 2019-04-28 09:43

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 616611)
Ska iväg och käka här i Borgafjäll, 50% på både mat och dryck...men innan dess lite skryt, jag har slagit Jan Lexell(juniorlandslagsman o landslagets läkare), som slagit bl.a Ulf Thorsell, som i sin tur slagit Stellan(VM i Nagoya)...med "omvänd logik", så kan ni räkna ut vem som är bäst i världen;)...

Hehe och jag har plus mot J-O, så vi kanske ska ha Sharps SM i pingis!
Vilka lirade du för själv spelade jag med Huddinge btk?

mikaels 2019-04-28 10:22

Citat:

Ursprungligen postat av jAnman (Inlägg 616644)
Hehe och jag har plus mot J-O, så vi kanske ska ha Sharps SM i pingis!
Vilka lirade du för själv spelade jag med Huddinge btk?

Lirade med Haparanda, har haft många duster med Tomas Smed, som du nog känner till...Mikael Fjellvind(antiloop) hade vi också i laget, han gav inte Felke o von Essen någon chans när dom kom upp till kebnerundan, själv torskade jag semin mot Essen på en kantboll i avgörande(21-19). Jag är 59:a på "rätt sida"(för dom som inte förstår, så bröts pingisåret vid halvårsskiftet på den tiden)...gissar att du är någonstans i min ålder, då du har plus på JO;)

jAnman 2019-04-28 10:31

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 616651)
Lirade med Haparanda, har haft många duster med Tomas Smed, som du nog känner till.

Jajamän han kommer jag ihåg, duktig lirare men osäker om vi möttes nån gång.

mikaels 2019-04-28 11:05

Citat:

Ursprungligen postat av jAnman (Inlägg 616653)
Jajamän han kommer jag ihåg, duktig lirare men osäker om vi möttes nån gång.

Har du fortsatt med "veteranpingis", ska visst vara "välbesökt" och trevligt både på SM och icke minst VM?...började om lite i Haparanda för några år sedan, men tajmade lite dåligt med träningstiderna så det blev inget av det, tyvärr...

trance_error 2019-04-28 14:04

..............

mikaels 2019-04-28 14:31

Skrev detta nyss på Sverigetravet.se/travbanor, Att besöka Hotingtravet (speciellt på lördagen) är nog kanske den trevligaste travupplevelsen man kan ha i detta land, 3000 personer runt denna lilla travbana (många med picknick-korgarna med sig), lite som att vara på travet på 70-talet.
Ni som vill ha en lite "annorlunda" travupplevelse, åk gärna till Hoting första helgen i travveckan där, går dessutom bra att kombinera med Lycksele som kör v65 dagen innan(fredag)...bägge banorna har fri camping för den som önskar, brukar vara riktigt trevligt där;)...i Hoting är det dessutom"man ur huse"på lördagskvällen, vilket innebär ett ganska bra drag för alla åldrar på travbanedansen, där jag för övrigt träffade Berith för ett par år sedan:rolleyes:

jAnman 2019-04-28 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 616651)
Lirade med Haparanda, har haft många duster med Tomas Smed, som du nog känner till...Mikael Fjellvind(antiloop) hade vi också i laget, han gav inte Felke o von Essen någon chans när dom kom upp till kebnerundan, själv torskade jag semin mot Essen på en kantboll i avgörande(21-19). Jag är 59:a på "rätt sida"(för dom som inte förstår, så bröts pingisåret vid halvårsskiftet på den tiden)...gissar att du är någonstans i min ålder, då du har plus på JO;)

Jens o Martin vara duktiga vi umgicks mycket, jag är 59 februari, har spelat några veteran SM, men trappade ner 15 år först,, sen flytten till Västergötland - 89 blev jag spelande tränare för en klubb, vi gick från div 6 till 2: an på lika många år, men nu är det bara spel och trav!

mikaels 2019-04-28 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av jAnman (Inlägg 616684)
Jens o Martin vara duktiga vi umgicks mycket, jag är 59 februari, har spelat några veteran SM, men trappade ner 15 år först,, sen flytten till Västergötland - 89 blev jag spelande tränare för en klubb, vi gick från div 6 till 2: an på lika många år, men nu är det bara spel och trav!

Träffar du Martin, så fråga om han minns en semi i Kiruna i början på 70-talet...min ledare Åke Andersson var galen efteråt, enda gången som han varit med om att det diskuterades om att två B-pojkar skulle kunna diskas...jäklar vad vi psykade och skrek, matchen tog ganska lång tid:lol:...

Bowery 2019-04-28 15:27

Stenklar ! Värmningsvinnare deluxe

jAnman 2019-04-28 15:28

Haha ska fråga nästa gång!!

mikaels 2019-04-28 15:30

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 616696)
Stenklar ! Värmningsvinnare deluxe

Tyckte inte Martin såg så vass ut innan och näppeligen skulle han varit så stor favorit, jag var minst lika bra...

mikaels 2019-04-28 15:55

Hehe, skulle bara försöka vara lite rolig, Bowery...Caloy satt jäkligt bra...