![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hmm, hur får du ihop detta? Fiktion och inte ens det... Vakna! :no: |
Citat:
Kul att se att denne var så bra - inte lätt att gå därute när det går som fortast... Nilsson gjorde inga fel! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men vi är alla olika i vårt tycke o tänk, och det är bra! |
Tänk att Readly Express enkom startat 35 gånger och kört in 21.8 miljoner!!! Snacka om perfekt matchad, då denne har mycket kvar att göra på banan - om han bara fått. Ger sig väl efter detta år. Blir maximalt att ge sig efter en ev. Elitloppsseger för att verkligen maximera avelsvärdet - om nu detta behövs, hehe!
|
Inte så illa från Gocciadoro att han släppte allt och drev lite för hårt - yvigheten ligger och pyr, hela tiden...
|
Borde ha nöjt mig med en tvilling. Örjan kom ju omöjligt till.
TRIO Inlämnat: 2019-05-04, 16:53 Vermo Lopp 11 Lördag 2019-05-04 Start: 17:17 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 3 Readly Express 2:a: 1 Next Direction 3:a: 8 Sorbet 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: JWD RHD QGG |
Vad är det för häst, Readly Express???
:clap::clap: :hattenav: |
Citat:
|
Skoglund: "Readly Express tillhör EN av favoriterna".Med EN menar han väl Bro Byggnads AB.Den firman äger hästen, hästen tillhör alltså den.
Naturligtvis heter det "tillhör favoriterna" och ingenting annat. |
Satte 100 V på favoriten Taiga nu hos ATG
|
TVILLING
Inlämnat: 2019-05-04, 17:27 Örebro Lopp 8 Lördag 2019-05-04 Start: 17:27 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 5, 6 Utgångshästar 11 Gambit Brodde 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: LXK ZHL TGC |
Fina prestationer idag. Synd att Gambit Brodde hoppade dubbelt.
|
Megafavoriten Taiga Woodland skrynklade ihop. Inte helt överraskad som jag skrev i min analys tidigare idag. Den blev ju sanslöst stor favorit på en enda prestation.
|
Hur kan man tre (3) gånger i rad spela ner Master Blaster i dessa odds - har sett bedrövlig ut i både lopp och värmningar, i alla dessa starter. Spelare är bra knepiga, i bland!
|
Åhå, tvingad till att ge hästen chansen och den bara krossar
|
Vilken kuse, denne Sato! Kul med ett slikt ekipage...
|
Citat:
Med heder att han tänker på hästen och inte kör slut på den varje lopp givetvis. Sänke sitt rekord med 1.5 sekunder på denna distansen... |
Jag har den största jävla torkan i mitt liv haha.
uuuuuuusch. Lycka till er andra som är med |
Citat:
|
Kolla gärna på sista loppet från Vermo om några minuter - finska kallblod är verkligen en egan art. Ser inte alls ut som traditionella kallblod. Men det hör väl hemma i tiden vi lever i - inget är vad som synes...
|
Behöver lite "boost"; kan In Toto Sund tänkas vinna från spår 12? Erik behöver fram i rampljuset...
|
Hat trick av Erka vore väl fint nu, hygglig utdelning då även om man inte blir ekonomiskt oberoende direkt!
|
Blir nu ett platsspel på 5 Indoor Voices hos ATG!
Glömde, Satsade 100 kr |
Vilken kusk Adrian Kolgjini är. Kör som en gud. Lär inte dröja innan han blir årets kusk och inte konstigt med en sådan far.
|
Fin dag på jobbet för Adrian.
|
Är väl bara att spela Speedy Face nu i nästa lopp med Kolgjinis stallform. Barfota runt om. Det har hästen bara gått två gånger. I finalen av svenskt travderby och i uttagning till Europaderbyt. Möter helt annat motstånd nu.
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-05-04, 18:02 Örebro Lördag 2019-05-04 Start: 18:18 Kostnad: 63,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Speedy Face 2: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 12, 13, 15 9 x 7,00 kr = 63,00 kr. Totalt: 63,00 kr. |
Citat:
Vi får se hur nära Skoglund är till spets nu då, jag har ju dissat de chanserna hårt i flera dagar nu så får vi se om det blir rätt eller dumstrut. |
Har sammanlagt satt 70kr på en rak DD.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-05-04, 17:59 Örebro Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Gigant Invalley 2: 6 Enzo Am Detta är mer av en chansning. |
Citat:
|
Citat:
|
Och har försökt sätta något spel hos Svenskaspel men når ej dit, Så jag kan sätta något spel.
Vet ej hur oddsen ser ut.. |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-05-04, 17:55 Örebro Lördag 2019-05-04 Start: 18:18 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Global Trust 2: 15 Monark Newmen 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: KTG NHG PJC |
Vingel för Adrian . Den vinner inte nu :(
|
Sex rätt blir det nog efter målfototorsk i guld. Lär inte ge mycket och troligen jackpot på femmorna.
|
Nästan Helgarderat i sista . Surt att Charrua Forlan inte vann spelmässigt . Då hade det blivit 7 rätt. Blir ju inga pengar på sexorna och jackpot igen på femmorna om det inte blir en rejäl skräll i sista troligen.
|