Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 11 maj (jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35760-v75-aby-11-maj-jackpot/)

HuBBaBuBBa 2019-05-11 17:18

Alla sågade henne... Björn Goop sa likadant om nån häst som skulle gå som en traktor med skor och som vann. Peter Ingves körde och slog Makethemark och Diamanten... Kommer inte ihåg vad den heter med hade nr 6.

Björnkolllen sågade den för att den skulle gå med skor och Hultman sågade den oxå.
Bäst att stänga av ljud och läsa tips för jag blev påverkad och tog bort den men lirade vinnare men endast en hundrig:(

mikaels 2019-05-11 17:20

BQ lär få en biljett liksom DONI, men ingen av dom har "påsättovis" där att göra...

HuBBaBuBBa 2019-05-11 17:20

Baron Gift kommer bli ruggig bra i Guld.

HuBBaBuBBa 2019-05-11 17:21

Att Whitehouse Express låg på 17 % va ju ett skämt.

777 2019-05-11 17:22

Bahia var trea bakom Readly Express i Cm 10 mars. 90-oddsare då.

hoola 2019-05-11 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 618806)
Ojoj, det var ungefär så sakligt och neutralt jag kunde lägga mitt svar på den där kommentaren. Kunde så klart ha lindat in den riktigt ordentligt också med om och men över ifall jag missförstått kommentaren och "jag kanske missuppfattade dig, enligt min erfarenhet, jag kan ha fel" osv. Men jag trodde verkligen inte att det var så otroligt lågt i tak här. Får sluta göra inlägg som inte går i exakt samma riktning som alla andra i fortsättningen så ingen riskerar bli kränkt. Ska bara hålla med nu och vara tyst när jag har annan mening. Eller är det ett forum det här där man ska kunna svara när man inte håller med?

Då har du inte förstått ScandalPlays kommentar.
Det var inte frågan om alla eller ingen häst påverkas av omstarter utan om Rödluvan i det aktuella loppet stördes av det eller inte.Där tyckte Redén och Kihlström olika - det var det enda jag skrev om.
Så what´s the point att skriva att ALLA hästar påverkas lite?
Tillförde det nåt?

Fulsprit 2019-05-11 17:25

Viking Brodde nu - Barfota runt om för första gången, form, stark och snabb, samt ÖK upp för första gången - denna dunkar jag!!!

HuBBaBuBBa 2019-05-11 17:26

Hör ni hur dum Hultman känner sig..hehe

Fulsprit 2019-05-11 17:26

Dessutom kanonläge - varför göra det svårt, för sig...?

Stekel 2019-05-11 17:27

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 618816)
Alla sågade henne... Björn Goop sa likadant om nån häst som skulle gå som en traktor med skor och som vann. Peter Ingves körde och slog Makethemark och Diamanten... Kommer inte ihåg vad den heter med hade nr 6.

Björnkolllen sågade den för att den skulle gå med skor och Hultman sågade den oxå.
Bäst att stänga av ljud och läsa tips för jag blev påverkad och tog bort den men lirade vinnare men endast en hundrig:(

Ja men den här gången handlade nog sågningarna mer om brunsten än skorna. Och Hultman har mitt öra, när han säger att det för nästan alla hästar är negativt med brunst då går den i papperskorgen som andrahandare. Och tränaren sa själv att den inte startat brunstig tidigare och han visste inte hur det skulle slå. Skulle göra om samma sak igen. Som "tur är" rök man redan i första loppet så det förslog inte så mycket idag.

Stekel 2019-05-11 17:29

Det skorycket bet det!

Fulsprit 2019-05-11 17:30

Suuurttt!!!

HuBBaBuBBa 2019-05-11 17:31

Jag kommer lassa på Örjan i sista ! All in

AmaerildeRimfrost 2019-05-11 17:31

Får jobba in en femma efter två spikar som inte höll i de två första avselningarna. Nu är vi på rätt spår igen :)

hoola 2019-05-11 17:32

1640m, spår 12 och dubbla open stretch.
Den fanns inte i mina tankar...
Barfota hjälpte nog till.