Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby/Örebro 22/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/35875-v86-aby-orebro-22-5-a/)

mikaels 2019-05-22 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 620089)
Otroligt många i sista loppet från bakersta volten som antingen ska köras snällt som tidigare sagts eller måste ha ett lopp i ryggar...

Intervju nyligen postad hos travronden....
"Han var jättefin senast, men kom först lite för tidigt. Han svarade ändå för en maxprestation och vi ju bara stryk av två riktigt bra hästar. Jag vete fan om han ska vara favorit ikväll eftersom jag tror han måsta ha lite hjälp på vägen och inte ska göra så mycket själv i loppet. Senast körde jag inget från start, men ikväll får jag försöka trycka iväg honom så vi kommer lite längre fram. Hästen kan absolut vinna, men jag tror inte han gör det om han måste göra allt själv utan han ska nog ha det lite serverat, säger Per Nilsson. "

Jaha, då är det bara att helgardera sista...

kire1111 2019-05-22 18:32

V86
Inlämnat: 2019-05-22, 19:30
Åby, Örebro
Onsdag 2019-05-22
Start: 20:30
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 8, 11 (1, 2)
2: 3 Whisky Akema (4, 6)
3: 7 Rise Again (3, 6)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12 (1, 11)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 10 (8, 9)
6: 5, 10 (3, 4)
7: 5 Viveur Bi (1, 8)
8: 9 Azarayah Ridge (15, 12)

4x1x1x9x7x2x1x1 = 504 rader.
504 x 1 x 0,25 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: BSG XTL SXM

Rob 2019-05-22 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 620089)
Otroligt många i sista loppet från bakersta volten som antingen ska köras snällt som tidigare sagts eller måste ha ett lopp i ryggar...

Intervju nyligen postad hos travronden....
"Han var jättefin senast, men kom först lite för tidigt. Han svarade ändå för en maxprestation och vi ju bara stryk av två riktigt bra hästar. Jag vete fan om han ska vara favorit ikväll eftersom jag tror han måsta ha lite hjälp på vägen och inte ska göra så mycket själv i loppet. Senast körde jag inget från start, men ikväll får jag försöka trycka iväg honom så vi kommer lite längre fram. Hästen kan absolut vinna, men jag tror inte han gör det om han måste göra allt själv utan han ska nog ha det lite serverat, säger Per Nilsson. "

Leta på start eller mellanvolten då alltså?

mikaels 2019-05-22 18:36

- Han var så bra som vi trodde senast och att skorycket skulle ge den effekt som förväntat. Det här är en häst som agerar helt annorlunda när han får gå utan skor och så blir det även den här gången. Läget blev bra och Ingves har lyckas bra med honom tidigare. Jag tycker han ska ha chans att vinna det här loppet. I övrigt blir det vanlig vagn och blinkers som han är mest effektiv med, säger Anton Sverre. Rätt optimistiskt för att vara från gooparna, Ribaude ger 9,95 på svs...mmm...

Stekel 2019-05-22 18:39

Det var ett jävla tjat om vodka, så jag var tvungen att ta mig en jävel. Och stärkt av den har jag nästan beslutat mig för spik på Erik i sista nu! Har funderat på det hela veckan och när de där bak nu fortsatt verkar ha gett slaget halvt förlorat så borde chanserna vara hyggliga att han kan stjäla loppet från spets.

Intressant med bike på Bankrobber, seglar ännu mer upp som en utgångshäst eller chansspik!

Rob 2019-05-22 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 620096)
Det var ett jävla tjat om vodka, så jag var tvungen att ta mig en jävel. Och stärkt av den har jag nästan beslutat mig för spik på Erik i sista nu! Har funderat på det hela veckan och när de där bak nu fortsatt verkar ha gett slaget halvt förlorat så borde chanserna vara hyggliga att han kan stjäla loppet från spets.

Intressant med bike på Bankrobber, seglar ännu mer upp som en utgångshäst eller chansspik!

Vad har du för dundervodka som gör att man spikar en 3-procentare...
Antingen galentunna och häva mer eller geni och bada i champagnen..

AmaerildeRimfrost 2019-05-22 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 620094)
- Han var så bra som vi trodde senast och att skorycket skulle ge den effekt som förväntat. Det här är en häst som agerar helt annorlunda när han får gå utan skor och så blir det även den här gången. Läget blev bra och Ingves har lyckas bra med honom tidigare. Jag tycker han ska ha chans att vinna det här loppet. I övrigt blir det vanlig vagn och blinkers som han är mest effektiv med, säger Anton Sverre. Rätt optimistiskt för att vara från gooparna, Ribaude ger 9,95 på svs...mmm...

Den här köper jag aldrig i det loppet. Sprungit 12.6a (13.4a på medel) tidigare utan dojjor. Möter några som äter upp den i loppet. Finns för många bra emot för att den här ska kunna stappla in som vinnare. Kanske trea eller fyra som bäst. Känns för lågt med 9.95 här då det är för många som måste göra bort sig enligt mig.

mikaels 2019-05-22 18:44

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 620096)
Det var ett jävla tjat om vodka, så jag var tvungen att ta mig en jävel. Och stärkt av den har jag nästan beslutat mig för spik på Erik i sista nu! Har funderat på det hela veckan och när de där bak nu fortsatt verkar ha gett slaget halvt förlorat så borde chanserna vara hyggliga att han kan stjäla loppet från spets.

Intressant med bike på Bankrobber, seglar ännu mer upp som en utgångshäst eller chansspik!

Stig H Johansson har en häst till start inom V86-spelet och via stallets hemsida får vi reda på följande.
- 2 Lennart Sjöhammar (V86-8/DD-2) gick helt okej senast i ett tufft lopp. Borde klara distansen. Verkar vara i bra form, borde kunna ta en bra placering. Barfota fram. Testar en slant till 20 vändor på svs(bet365 20, Unibet 16)

mackpeter 2019-05-22 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 620076)
Märks att Olle är valarbetare då han inte spelat på Legolas idag :)

Jag har riktigt bra feeling för omgången just nu! Med bra vind i ryggen efter att ha satt åtta rätt förra veckan så ska det nog bli 16 rätta i rad :)

Nu kommer ju så klart nr 11 i den tredje avdelningen streckas hårt av alla värdespelare men det var den hästen jag fastnade på först av alla och sen har den riktigt fint spelvärde just nu. Dock trillar en del tecken över här antar jag!

Men Cognac Sisu står inte som struken på ATG (hos mig), dock är den --- hos SvS! (nu så, fick fan uppdatera manuellt med f5!!!!!)

Jag tar rygg på dig och spikar 11 i tredje nu när Cognac Sisu ströks.

viking90 2019-05-22 18:46

Citat:

Ursprungligen postat av Rob (Inlägg 620093)
Leta på start eller mellanvolten då alltså?

Låter lite så i alla fall, dock från mellanvolten låter de lite osäker med...
Macclemore ska bara ha ett lopp i kroppen, Aston DK ska köras snällt...
Vikens Dome då kanske en tyckte den var lite för dålig senast för att vara aktuell...


Lite inne på Stekels idé med Erik på startvolten men jag är ganska säker på att vi tänker på två olika Erik :lol:

Att herr Berglöf ska vinna på V86 kanske inte är så troligt men vad jag sett så är hästen ruskigt snabb ut i voltstart sen kan han ju välja upplägg själv efter det...

I

ExtremtRik 2019-05-22 18:48

Nån som vill vara med å RÅNA banken!? (avd 3)

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...2-fe73182d88b7

Stekel 2019-05-22 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av Rob (Inlägg 620097)
Vad har du för dundervodka som gör att man spikar en 3-procentare...
Antingen galentunna och häva mer eller geni och bada i champagnen..

Rysk såklart :)

Nejdå, den där har jag allt funderat på ända sedan i söndags när jag öppnade startlistorna. Och att ingen annan "hittat" den gör det ju än mer intressant. Vi får se, men eftersom nästan alla motståndare nu gått ut och aviserat att det ska köras till slut har alltid ledaren en bra chans att hålla undan i såna här lopp. Och Erik är vanligtvis ganska påläst och borde ha taktiken klar för sig. Sen kan det bli häx från början eller att hästen helt enkelt inte räcker. Till 3% får man ta lite osäkerhetsfaktorer.

mikaels 2019-05-22 18:56

Testar Tengil Face till 11ggr på Unibet, hade tänkt spika till 4%, men får inte till ett vettigt system till en vettig kostnad:cry:...

Stekel 2019-05-22 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 620101)
Låter lite så i alla fall, dock från mellanvolten låter de lite osäker med...
Macclemore ska bara ha ett lopp i kroppen, Aston DK ska köras snällt...
Vikens Dome då kanske en tyckte den var lite för dålig senast för att vara aktuell...


Lite inne på Stekels idé med Erik på startvolten men jag är ganska säker på att vi tänker på två olika Erik :lol:

Att herr Berglöf ska vinna på V86 kanske inte är så troligt men vad jag sett så är hästen ruskigt snabb ut i voltstart sen kan han ju välja upplägg själv efter det...

I

Nej jag tänker faktiskt på Adielsson. Men jag har ju ett reducerat system där sista ska garderas, och 1% på Berglöf är inte helt iskallt så där sa du nåt!

mikaels 2019-05-22 19:05

Örebro har alltså pausat tävlingen i 20 min...frågan är om man ska kliva in på jackpot till 8,50?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved