![]() |
Citat:
|
Spänningen stiger, Folket jublar och Solen har gått ner..
men vem vinner? Har samma känsla som Daniel Redèn har, Att Evaluate vinner. men tycker oddset är lite lågt för mig från spår 6 Ahha, Gått upp till 3,72 ggr just nu.. |
Citat:
|
Alone trodde jag exakt noll på när det gällde seger i försöken, men nu kör jag V/P-spel på den. Är inte så bra på att minnas sprintermästarna, men det måste vara bland de sämsta finalerna som körts eller? En enda häst som har 2 segrar i raden.
|
Citat:
Borde fått ett bättre öde! |
Det var en riktigt rolig final och här såg vi en ny världsstjärna blomma ut i Adrian Kolgjinis superhäst Tae Kwon Deo. Barfota runt om för första gången. Hade man visst det igår hade man lirat men oddsen nu blev alldeles för dåliga på det. Grattis Jägersro till ännu en stor seger.
|
Mot allt sunt förnuft blev det ändå ett vinnarspel på Adrian
|
Citat:
|
Citat:
|
Bergharn och Kolgjini sätter färg på tillställningen och skönt att vi iallafall bjöds på en riktigt trevlig final. Vilken insats av Tae Kwon Deo och grymt kul för Adrian.
|
Citat:
|
Citat:
Gick då helt över och spelade på Stryktipset istället. Minns ej exakt nu men det var stor skillnad mellan hur mycket skatt som försvann bort från de olika spelen. Spela på Börsen ( Aktiemarknaden ) är det bästa sättet. Kändes ej som ett spel förr men var bäst skattemässigt. Sålde du en Aktie innan 2 år hade gått, Var skatten 30% av vinsten. men sålde du efter 2år, Var skatten 1/3 ca: 10% Fast hade du ingen inkomst genom arbete, Så var din skatt 0%! Så fanns en del som tjänade sina pengar på Aktiehandel! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Slarv av mig där.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Trist V75-omgång med knepig bana, många galopper samt en vingklippt final. Kul dock för Adrian att få vinna finalen även om favoriterna saknades i startfältet. Barfota på pållen gjorde susen.
|
Citat:
Inte svårt att vara social på cola! :cheers: |
Citat:
Hmm, hur går det nu igen för Legolas? Lever och frodas de? :cheers: |
Citat:
|
Örjan o Björn står i TV och klagar högt över att spår 1 är knepigt bakom bilen på Halmstad
Konstigt då att spår 1 spetsat i 4 av de 6 senaste finalerna 2016 hade Uncle Lasse fått "efterbrännkammare" dessa har tagit spets + i går då tog nummer 1 spets POOCHAI Adi Er Hd 140703-11 1609 1 HILLUSTRIOUS Tak Jo Hd 150702-14 1609 1 UNCLE LASSE Kih Ör Hd 160707-13 1609 5 MUSCLE HUSTLE Ber Ro Hd 170706-13 1609 7 ENTERPRISE Goo Bj Hd 180705-13 1609 1 PS spåret står sist, e distansen 1609 |
Citat:
Kommer väl en runda till då i Augusti med dopade pooler i någon månad men helt utan långsiktig strategi. |
Citat:
|