Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad 6 juli (jackpott) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36306-v75-halmstad-6-juli-jackpott/)

olle 2019-07-05 17:41

Regnig eftermiddag i Halmstad enligt prognoserna. Kanske kan vara värt att tänka på med tanke på hur det ställde till det för många hästar där igår. Känslan är att det kommer bli väldigt svårfunnen sjua i morgon för dom som ska gå in på svenska atgs V75-spel.

Spiken64 2019-07-05 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 625914)
Regnig eftermiddag i Halmstad enligt prognoserna. Kanske kan vara värt att tänka på med tanke på hur det ställde till det för många hästar där igår. Känslan är att det kommer bli väldigt svårfunnen sjua i morgon för dom som ska gå in på svenska atgs V75-spel.

Ja det är svenska atg man skall spela på om man vill vinna 40 mille.

olle 2019-07-05 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 625916)
Ja det är svenska atg man skall spela på om man vill vinna 40 mille.

Det är inte många som vunnit dom summorna under alla år atg funnits men imorgon är det nog din tur.

viking90 2019-07-05 18:24

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 625924)
Det är inte många som vunnit dom summorna under alla år atg funnits men imorgon är det nog din tur.

En sak är säker avstår du från att spela kommer du absolut inte vinna :)
I längden är det mest troligt bäst ekonomiskt för de flesta att alltid stå över, men då hade detta forumet varit dött.

olle 2019-07-05 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 625929)
En sak är säker avstår du från att spela kommer du absolut inte vinna :)
I längden är det mest troligt bäst ekonomiskt för de flesta att alltid stå över, men då hade detta forumet varit dött.

Återigen så behöver man inte avstå att spela om man inte spelar V75. Vissa verkar tro att det bara är de allra svåraste spelen som gäller om man ska vinna pengar. Jag tycker det är mycket roligare med spel där vinstchanserna är vettiga än att jaga 40 miljoner på V75 med några hundralappar i insats. Jag går plus många lördagar just på grund att jag väljer att lägga pengarna på andra spel än V75.

viking90 2019-07-05 18:44

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 625931)
Återigen så behöver man inte avstå att spela om man inte spelar V75. Vissa verkar tro att det bara är de allra svåraste spelen som gäller om man ska vinna pengar. Jag tycker det är mycket roligare med spel där vinstchanserna är vettiga än att jaga 40 miljoner på V75 med några hundralappar i insats. Jag går plus många lördagar just på grund att jag väljer att lägga pengarna på andra spel än V75.

Kanske skulle lagt till avstår man från att spela V75.

Givetvis finns det andra spel men just de 40 miljonerna som de pratades om kan man bara vinna via V75. ELLER?

Spiken64 2019-07-05 18:47

Kan inte säga så mycket ännu men har gärna koll på hur Björn Goop gör med utrustnings ändringar på 6.Fanny Chenal* Det kan va en rolig spik om Björn Goop fixar till hästen i morgon.

olle 2019-07-05 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 625934)
Kanske skulle lagt till avstår man från att spela V75.

Givetvis finns det andra spel men just de 40 miljonerna som de pratades om kan man bara vinna via V75. ELLER?

Så är det, men spelar inte för att vinna 40 mkr. Det gör man inte genom att läsa på , ranka och komponera ett system för 500 kr. Jag har alltid ett betydligt mer rimligt mål med travet. Kolla när det är bra sport , läsa på, spela när man hittar något bra spel och vinna långsiktigt mer än jag spelar bort. Går man för att bli ekonomiskt oberoende på travspel får man lägga om speltaktik totalt.

Stekel 2019-07-05 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 625935)
Kan inte säga så mycket ännu men har gärna koll på hur Björn Goop gör med utrustnings ändringar på 6.Fanny Chenal* Det kan va en rolig spik om Björn Goop fixar till hästen i morgon.

Det visar sig väl först långt efter spelstopp att han tänkar hänga på en swarowskitrimmad bike, idiotstängt huvudlag och analryckpluggar.

viking90 2019-07-05 19:15

Master Crowe i silver till 6%/23 i odds hos atg känns spelvärt tycker jag allt, spår 10 över 1640 är ju alltid tufft men Petri Puro har nog ställt i ordningen fint till hemmabanans storhelg! :)

Men Ebony Boko, Adiago Trot och Secret Mission måste nog köra lite hårt om spets för att Master Crowe ska få chansen!

Wingait HC till 3% är inte fy skam heller.

Ebony Boko är för mig en riktigt svag favorit.

777 2019-07-05 20:29

Vet inte om jag ska spela i morgon. Här måste man nog satsa betydligt mer än den 50-lapp jag är villig att offra. Jäkligt svårt att hitta spikar.:sad:

Stekel 2019-07-05 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av 777 (Inlägg 625975)
Vet inte om jag ska spela i morgon. Här måste man nog satsa betydligt mer än den 50-lapp jag är villig att offra. Jäkligt svårt att hitta spikar.:sad:

Jag vet inte jag. Är inne på att det nästan blivit lite för enkelt efter alla strykningar. Sen måste man så klart lägga strecken rätt för att sätta den. Det är väl endast i första loppet jag kan se en jätteskräll ligga på lut, och möjligen andra om favoriterna inte gör sitt för då är det öppet. I övriga lopp finns många enkelprocentare som kan vinna men det ska inte vinna några 0-2%-are i de sista fyra.

Börjar fundera på om det inte är klokare att försöka fälla Nolimitjimmit hellre än Cyber Lane. Cyber har ju inte rosat marknaden direkt sedan den kom upp i öppen klass, jag har dissat den i ett år och fått rätt nästan varje gång. Men det här loppet är ju så ljummet och strykningen ändrade ju förutsättningarna väldigt mycket. Det känns som att det inte kommer bli något lopp helt enkelt,

Stekel 2019-07-05 20:56

Det kom visst ut intervju från Lövgren nu och han är inne på precis samma spår.

Jag tror dock att det var dåligt för mig när Rajesh Face blev struken. Nu ser det ut som att Cyber Lane får bluffa bort loppet och då vinner den. Så är det bara. Vanlig vagn och norskt huvudlag, säger Joakim Lövgren.

777 2019-07-05 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 625978)
Jag vet inte jag. Är inne på att det nästan blivit lite för enkelt efter alla strykningar. Sen måste man så klart lägga strecken rätt för att sätta den. Det är väl endast i första loppet jag kan se en jätteskräll ligga på lut, och möjligen andra om favoriterna inte gör sitt för då är det öppet. I övriga lopp finns många enkelprocentare som kan vinna men det ska inte vinna några 0-2%-are i de sista fyra.

Börjar fundera på om det inte är klokare att försöka fälla Nolimitjimmit hellre än Cyber Lane. Cyber har ju inte rosat marknaden direkt sedan den kom upp i öppen klass, jag har dissat den i ett år och fått rätt nästan varje gång. Men det här loppet är ju så ljummet och strykningen ändrade ju förutsättningarna väldigt mycket. Det känns som att det inte kommer bli något lopp helt enkelt,


Kanske man skulle försöka ändå...:rolleyes:

När just hade skrivit att jag inte skulle spela så fick jag en idé. Satt och tittade på stosprintern. Mindes Robert med sina två vinnare från femtespåret i går. Om man skulle ta med 5 Dallas?... Things happen... Blir nog ett system.

Stekel 2019-07-05 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av 777 (Inlägg 625980)
Kanske man skulle försöka ändå...:rolleyes:

När just hade skrivit att jag inte skulle spela så fick jag en idé. Satt och tittade på stosprintern. Mindes Robert med sina två vinnare från femtespåret i går. Om man skulle ta med 5 Dallas?... Things happen... Blir nog ett system.

Berghs förmåga att ställa iordning till de viktiga loppen är ju verkligen inte att underskatta! Går upp på strecken nu och slutar väl över 5%, men blir nog spelvärd hursomhelst.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved