Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-30, 18:51   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

V75 Halmstad 6 juli (jackpott)


Det var länge sedan sist men på lördag är det en rejäl jackpott på atgs V75 spel när 80 procent av femrättspengarna från igår flyttas dit. Det är ju lite V75 fest kommande vecka när atg erbjuder sina kunder V75 både torsdag, lördag och söndag. Personligen känns det obegripligt att dom förstör V75 märket med en sådan omgång som den i Norge nästa söndag. Ett intressant och bra lopp gör inte en V75a kul när det sen är sex lopp med hästar som knappt någon hört talas om och allt vad det innebär med bristfällig spelinformation i Norge.

V75an i Halmstad på lördag håller i ärlighetens namn inte heller någon högre sportslig klass.

V75-1

Detta lopp håller väl sådär klass. Skrällpotential. Såklart att atg lagt ett voltlopp en jackpotomgång som avd 1. Ett par omstarter och det tillkommer någon miljon i omsättning.

Harvey och Eskimo Brother har lyft sig rejält utan skor. Galopp igår för den sistnämnda i finalen men två rejäla insatser innan dess. Joakim Lövgrens nya megastjärna Zefiro dei Cedri gick riktigt bra i ett tufft stayerlopp i Kalmar midsommar. Förstastrecket dock på Conrad Lugauers megastjärna Nero Maximus som har en grym rad och den kan vara klar rentav felfri. Men Luguer från femtespåret och ett par omstarter gör väl att man får se hur mycket spelad den blir innan man bedömer spelvärdet.

V75-2

Inte helt lätt men känns som att Nolimmitjimit kan vara spikalternativet på spåret, lopp i kroppen och att den bla har en låg 11 tid i fjor i raden.

Spikar man inte Lugauers häst så känns det vidöppet.

V75-3

Flera utfyllnadshästar i guld känns det som. Vore kul att se Rajesh Face prestera på topp igen. Snart inga startpoäng. Cyber Lane sådär senast. Stort skrik från spelvärde på Coctail Fortuna sist i Kalmar. Policy of Truth hög kapacitet. Jairo bortlottad? Känns öppet just nu mellan dessa.

V75-4

Flera hästar i detta lärlings/ungdomslopp som nog hade passat bättre i ett breddlopp än på V75. Och vad ska man säga om dessa kuskar på V75. Bara genom att se alla som ska köra tänker man att detta blir väldigt svårt att analysera. Väldigt mycket oförutsett kan hända.
Blev besviken på Thanasi Bob senast i Kalmar . Hade 100 kr vinnare till kanonodds hos UB och hade räknat hem vinsten när den spetsade från tillägg men inget kul intryck efter sista sväng . Men kanske den ska få en chans till om barfota runt om igen med tanke på kusken och startsnabbheten, men det kan ju komma någon Kamikaze kusk som tror dom kör en världsstjärna i ett sånt här lopp så inget säkert lopp att spika sig ur. Känslan säger rätt många häst men också ett antal med så usla rader och poäng att dom bör kunna tas bort.

V75-5

En riktigt dålig silverdivision . Hade secret mission haft spår lite längre in hade det känts som en vettig chansspik över 1640 på spets och slut men spår 6 gör att man får fundera vidare. Ingen kanon i startfältet vad jag kan se.

V75-6

Hade varit riktigt kul om Karlstedt med sin lilla rörelse fick vinna ett så här stort lopp och det är väl inte omöjligt då hans häst såg oerhört fin ut vid lätt seger i försöket. Zeta Wise As vann också sitt försök men det var efter ett smörlopp i rygg på Felicity Shagwell . FS är väl bortlottad nu och borde ha vunnit uttagningsloppet med maxad balans och allt . Rätt öppet känns det som.

V75-7

Vet inte hur man ska bedöma Sciacallo OM. Årsdebut och vinst senast i Hamburg men det loppet finns inte i lopparkivet. Fick lite feeling för Sir Henry P Hill och Can Lane när jag såg anmälningslistan till detta rätt mediokra bronsförsök men båda fick bakspår. Nu blir nog Global Undecieded favorit efter två raka och spår 1. Kanske ska vara så.

Lycka Till !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5), Trinity (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-02, 18:45   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Vi säger också grattis till tjänsten på Travronden för Daniel Berglund vilket kommer bli ett lyft för tidningen.Sen har han väl alltid haft lite åsikter om Tr-Media
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-04, 22:22   #3
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1410
Standard

Satte ihop ett system tidigare i veckan.

Om det nu skulle skrälla till i avdelning: 1..
Så varför inte Zizou med Henne Halme ( 5% ) som körde bra på V86 och vann med Bag`s Simone till 8%.

Här är mitt lilla system som är inlämnat, Mest ett litet kom ihåg för mig.

Avd
1: 1, 9, 11
2: 2, 8
3: 4, 6
4: 4, 7, 11, 12, 14
5: 6 Secret Mission
6: 2 Zeta Wise As
7: 1 Global Undecided
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+6)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 00:01   #4
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard


Senast redigerad av kire1111 den 2019-07-05 klockan 00:26.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 07:34   #5
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Avd
1: 5, 7, 9 (4, 1)
2: 2 NoLimitJimMit (10, 8)
3: 6 Cyber Lane (3, 5)
4: 4, 14, 15 (6, 9)
5: 4, 5 (3, 12)
6: 1, 2, 9 (3, 6)
7: 1, 6 (10, 9)

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 07:57   #6
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

När det gäller stosprinten så vinner nog ingen av försöksvinnarna. Nu vinner dem mest meriterade märrarna och 800.000 kr går till nån av toppkuskarna. 4,5,6 skulle jag tro på.
Kan inte se Kevin eller Tommy sno hem 800 lax (kanske Jepson med hemmahäst) Inget är ju omöjligt. Adrian vann igår men det är lite skillnad ändå. Hoppas jag har rätt för jag chansspikar 6 eventuellt låser på 4,5,6.

Men det vore väldigt kul om Tommy fick vinna skulle jag tycka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+6)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-07-05 klockan 08:08.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 08:07   #7
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9127
Standard

Bergh har dragit spår fem i båda kortloppen avd 5 & 6. Stallformen verkar ju sitta där.
Spelad till 1 resp 3% nu. Lär nog stiga en del efter gårdagen...

Dallas As känns åtminstone väldigt tidig.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 09:41   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Bergh har dragit spår fem i båda kortloppen avd 5 & 6. Stallformen verkar ju sitta där.
Spelad till 1 resp 3% nu. Lär nog stiga en del efter gårdagen...

Dallas As känns åtminstone väldigt tidig.
Dallas är väl inte chanslös såklart, men lutningen på hans track record 2-7-3 ser inte lovande ut. Royal Ice däremot till 1%! Rikast i loppet och kan lägga iväg bra från start och har ju "Spåret". Det är verkligen ingen stjärna, men loppet är jävligt lågklassigt för att vara silver. 1% är väldigt mycket för lite. Fick 35/8 på VP-spel igår hos bookie, toknöjd med det!

Pastor Power har jag redan utsett till spik i avslutningen! Levererar alltid jämnt och bra, men har tyvärr lite väl lätt till galopp. 11 segrar i raderna hos totalt 12 hästar visar ju hur ljummen den här bronsdivisionen är också. PP har radat upp fina prestationer mot värre gäng och har 10: 2-1-3 i lopp med sexsiffriga förstapris. Om man jämför med stora favoriten Global Undecided så har den 18: 3-0-3. Och den är ju ingen snabbstartare. Finns inte på kartan att jag köper den lampan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 09:54   #9
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14788
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Dallas är väl inte chanslös såklart, men lutningen på hans track record 2-7-3 ser inte lovande ut. Royal Ice däremot till 1%! Rikast i loppet och kan lägga iväg bra från start och har ju "Spåret". Det är verkligen ingen stjärna, men loppet är jävligt lågklassigt för att vara silver. 1% är väldigt mycket för lite. Fick 35/8 på VP-spel igår hos bookie, toknöjd med det!

Pastor Power har jag redan utsett till spik i avslutningen! Levererar alltid jämnt och bra, men har tyvärr lite väl lätt till galopp. 11 segrar i raderna hos totalt 12 hästar visar ju hur ljummen den här bronsdivisionen är också. PP har radat upp fina prestationer mot värre gäng och har 10: 2-1-3 i lopp med sexsiffriga förstapris. Om man jämför med stora favoriten Global Undecided så har den 18: 3-0-3. Och den är ju ingen snabbstartare. Finns inte på kartan att jag köper den lampan.
Tror stenhårt på Pastorn i sista Jepson upp blir bara köra framåt !
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 10:37   #10
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9127
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Tror stenhårt på Pastorn i sista Jepson upp blir bara köra framåt !
Pastor Power har levererat förr som spik i sista avd...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 11:28   #11
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14788
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Pastor Power har levererat förr som spik i sista avd...

Precis vann då med galopp har ja för mig
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 12:36   #12
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Apropå Pastor Powers roll i loppet, skrev en V75-krönika i separat tråd under Trav o Galopp .

Upprepar mig inte i denna tråd.

God Tur alla!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-07-05 klockan 12:56.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 12:37   #13
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Pastor Power har levererat förr som spik i sista avd...

Nu säger jag väl nåt dumt, men "Kill your Darlings" , spikade Lillzacke och Devil Sound igår men inte fan upprepade han senaste skrällvinsten...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 16:16   #14
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Jens Sjödèn V75 Halmstad på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-05, 17:36   #15
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Avd 1 Omstart sen är väl skrällen ett faktum.. Öppet 1-6-9-11-5
Avd 2 Ja, blir väl spets o slut som lovat av tränare. Men 60 % i klass 2,
Avd 3 Cyber Line inte övertygad till 70 %. Tror mer på 3 som kommer ta Johans häst på upploppet. Men 10 är nog en luring.
Avd 4 Skriker skäll om nu inte 15 bara vinner, kul spik där alla gaddar för kung o fosterland o förmodligen gaddar ut sig.
Avd 5 Tja kusken är väl så där. Men snabb ut, kan väl en låg 11 tid och spår 5 nu. Spikar Sectret Mission i ett blekt silverlopp.
Avd 6 1640 o spetshästen, tänker enkelt här med spik nr 2 o bläddrar vidare.
Avd 7 Klantio kommer säkert bli fast. 10-6 ska med på min bong ialf. 7-8 skrällar..

1 4 5 6 8 9 11 12
2 6 8 10
3 6 10
15
6
2
1 6 10 7
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td