Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad 6 juli (jackpott) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36306-v75-halmstad-6-juli-jackpott/)

Shizznit 2019-07-06 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 626215)
Zeta Wise As var min spik idag. Tackarrrrr Kevin. Din mamma Susanne vann mitt första lopp med min första häst. Bra skäl för mig att spika och spela DD 2-6.:claps:

Det är lillskräcken du ska tacka, utan honom hade hästen kunnat bli trött till slut ;)

olle 2019-07-06 18:32

Spelvärdes spikar (Felicity Shagwell och He`s Difficult) iskalla idag igen. Länge sedan dom levererade något av värde nu med tanke på vad det kostar att köpa deras tipsmaterial.

Altoc 2019-07-06 18:32

Första spetssegern idag, och hästen gick ifrån över upploppet. Tänk efter ett varv till över vad ni såg. Som ordspråket säger - Allt är inte guld som glimmar.

mikaels 2019-07-06 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 626215)
Zeta Wise As var min spik idag. Tackarrrrr Kevin. Din mamma Susanne vann mitt första lopp med min första häst. Bra skäl för mig att spika och spela DD 2-6.:claps:

Sussie är nog den största känslomänniska jag sett inom travet, många gånger på Umåker har vi sett henne vanka fram och tillbaka på innerplan, för att sedan tjuvrusa mot vinnarcirkeln när det lyckats:D...kul med såna människor...

mackpeter 2019-07-06 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 626216)
Det är lillskräcken du ska tacka, utan honom hade hästen kunnat bli trött till slut ;)

Men skälet att jag spikade var, att jag blev kär i kuskens vackra mamma:innocent: Det du:cheers:

pelleplutt 2019-07-06 18:40

Exxlamation mark 15ggr på bet365 känns lite högt .. typ 10 mer rimligt.

asgaya3141 2019-07-06 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 626206)
Funderade på att spela som Shooter 2-10 liksom en stor betaltjänst. Men jag klarar inte att lira Westholm. Det får bli 2-6 till 20 ggr.

Jag har 2-10. Så du kan bli lite glad om den sitter;)

asgaya3141 2019-07-06 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 626206)
Funderade på att spela som Shooter 2-10 liksom en stor betaltjänst. Men jag klarar inte att lira Westholm. Det får bli 2-6 till 20 ggr.

Du vann. Grattis:clap:

ms 2019-07-06 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 626219)
Spelvärdes spikar (Felicity Shagwell och He`s Difficult) iskalla idag igen. Länge sedan dom levererade något av värde nu med tanke på vad det kostar att köpa deras tipsmaterial.

Ja i dag var de helt fel ute. Men förra veckans spikar Eelis och Mascate Match var helt ok. Den sistnämnda var i alla fall en snygg spik.

mackpeter 2019-07-06 18:49

Jepson fick fuska första varvet på 15,5. Sedan var det klart - DD 2-6 till 21 ggr en rejäl sudd.:clap::drunk:

olle 2019-07-06 18:49

Sista V75 loppet i mål. Perfekt för att skifta till Cmore fotboll nu och kolla MFF-Örebro ������

virre82 2019-07-06 18:50

Skönt att den här idioten redde ut ännu en äcklig v75 omgång så man kan forsätta slänga bort pengar imorgon eller någång annan dag

TVILLING
Inlämnat: 2019-07-06, 18:43
Halmstad Lopp 11
Lördag 2019-07-06
Start: 18:44
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
6, 9

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.

AmaerildeRimfrost 2019-07-06 18:52

Snyggt system Stekel! Synd du missar Comanche Moon :( Fyra sexor och ett gäng femmor åtminstone!

Hyfsad återbetalning :) 27 800 om jag räknade rätt i all hast :D

Gratz!

Basse 2019-07-06 18:53

Snyggt system Stekel::claps:

4 sexor och 100 femmor?

Fin nettovinst på systemet.:moneybag:

Trinity 2019-07-06 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 626230)
Sista V75 loppet i mål. Perfekt för att skifta till Cmore fotboll nu och kolla MFF-Örebro ������

Tack för tipset, Höll på att glömma bort.

Stekel 2019-07-06 19:00

Känns verkligen som en förlust ändå det där, det var väl ungefär 50/50 om jag skulle steka Adiago itsället för Comanche... :cry:

Shizznit 2019-07-06 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 626223)
Men skälet att jag spikade var, att jag blev kär i kuskens vackra mamma:innocent: Det du:cheers:

Lillskräckens mamma däremot - det var faktiskt hon som fick honom att lägga ner tränandet och hjälpa till i bageriet förut. Den inputen gjorde honom gott, när han återvände till travet var han mer modern (häpp!) i sitt träningssätt.

777 2019-07-06 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 626222)
Sussie är nog den största känslomänniska jag sett inom travet, många gånger på Umåker har vi sett henne vanka fram och tillbaka på innerplan, för att sedan tjuvrusa mot vinnarcirkeln när det lyckats:D...kul med såna människor...

Kommer ihåg för många år sedan när barnen var små, hur Sussie satt på en filt med barnen och ropade till Jim, friade helt enkelt! Och hur speakern blev rörd och kommenterade medan Jim tydligt blev rasande och skämdes... :rolleyes:Han såg ju väldigt bra ut, gör än förresten, rätt så macho också så mådde nog inte så bra av frieriet...:cheers:

Altoc 2019-07-06 19:09

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 626238)
Lillskräckens mamma däremot - det var faktiskt hon som fick honom att lägga ner tränandet och hjälpa till i bageriet förut. Den inputen gjorde honom gott, när han återvände till travet var han mer modern (häpp!) i sitt träningssätt.

Jaha, modern träning. Är det så det kallas?

Trinity 2019-07-06 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 626236)
Tack för tipset, Höll på att glömma bort.

Satte 100 kr på oavgjort till 6ggr men fick precis ej igenom det, Så tryckte okej till 5,75ggr..

Och lite efter gjorde MFF mål och då stod oavgjort i 12 ggr och var nära att sätta en hundralapp till..

Hade hunnit men väntade lite för länge..
Örebro kan vinna mot alla lag..

men hejar ju alltid på MFF! :)

Basse 2019-07-06 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 626237)
Känns verkligen som en förlust ändå det där, det var väl ungefär 50/50 om jag skulle steka Adiago itsället för Comanche... :cry:

Jag förstår vad du menar, med 3 rätta spikar och välgarderat i resten har man nog varit inne på de flesta varianter att gardera de återstående 4 loppen.

Känns ju som 50/50 i vilket lopp man än spricker i- kunde lika gärna blivit rätt hela vägen.

I vilket fall som helst vart det bra vinst på systemet, snyggt tippat:)

Trinity 2019-07-06 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 626245)
Satte 100 kr på oavgjort till 6ggr men fick precis ej igenom det, Så tryckte okej till 5,75ggr..

Och lite efter gjorde MFF mål och då stod oavgjort i 12 ggr och var nära att sätta en hundralapp till..

Hade hunnit men väntade lite för länge..
Örebro kan vinna mot alla lag..

men hejar ju alltid på MFF! :)

Såg säkert 40 sekunder innan att jag då bara kunde lösa upp mig för drygt 40kr..och sedan kom målet 20 sekunder senare..
Visste vad som skulle komma ske, Man blir less..
Spelbolagen har en viss fördröjning, Fast det visste jag innan..

puffpuffloco 2019-07-06 20:35

Citat:

jag tycker infon från dom är outstanding i genomgången av varenda häst. sedan är det inte lika intressant att rygga deras spikar mm. jag har vänt från förlorande till vinnande sedan jag började betala för spelvärde iallafall.
sedan kanske det finns andra betaltjänster som också är bra, det vet jag inget om

Trinity 2019-07-06 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 626253)
Såg säkert 40 sekunder innan att jag då bara kunde lösa upp mig för drygt 40kr..och sedan kom målet 20 sekunder senare..
Visste vad som skulle komma ske, Man blir less..
Spelbolagen har en viss fördröjning, Fast det visste jag innan..

Tänker då på Net Insight som kan direktsända mellan sina de olika plattformarna.
Återstår hur det blir..

Trinity 2019-07-06 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 626255)
Tänker då på Net Insight som kan direktsända mellan sina de olika plattformarna.
Återstår hur det blir..

Tänker nu på Net Insights teknologi, Som gör att det kommer gå allt snabbare.
De har Sye
Här är lite mer...
https://netinsight.net/liveott/

Trinity 2019-07-06 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 626256)
Tänker nu på Net Insights teknologi, Som gör att det kommer gå allt snabbare.
De har Sye
Här är lite mer...
https://netinsight.net/liveott/

Fast om jag nu tänker efter, Så finns så många fler som redan då är lurade.
När man spelar live men motståndaren har ett försprång.

Såg detta tidigare men tidsmässigt blir det överdrivit.

De blockar Sye ?
men med Sye, Blir allt bättre.
Hoppas jag på.. https://netinsight.net/liveott/

Trinity 2019-07-06 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 626258)
Fast om jag nu tänker efter, Så finns så många fler som redan då är lurade.
När man spelar live men motståndaren har ett försprång.

Såg detta tidigare men tidsmässigt blir det överdrivit.

De blockar Sye ?
men med Sye, Blir allt bättre.
Hoppas jag på.. https://netinsight.net/liveott/

https://www.youtube.com/watch?v=6Dmy...ftAzgp&index=2

Dhttps://www.youtube.com/watch?v=XVZPjPQPGqo&list=PLeZy9uB5SI-YEkNSnxO76LXse54ftAzgp&index=1enna killen är bättre på att förklara..

Spiken64 2019-07-07 09:12

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 626173)
Nu är Fanny Chenal nere i 3,25 hos unibet. Gissar på 2,75 hos atg om den ser fin ut i provstarten i biken och barfota.

Undra varför jag skrev den tidigt då?

Kan inte säga så mycket ännu men har gärna koll på hur Björn Goop gör med utrustnings ändringar på 6.Fanny Chenal* Det kan va en rolig spik om Björn Goop fixar till hästen i morgon

Jo barfota stod på en sida bara en.Sen kom B.G och sa det i Björnkollen.

Grant 2019-07-07 10:24

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 626275)
Kan inte säga så mycket ännu men har gärna koll på hur Björn Goop gör med utrustnings ändringar på 6.Fanny Chenal* Det kan va en rolig spik om Björn Goop fixar till hästen i morgon

Spelar man vinnare på ett ekipage som inte vinner är det bättre
att spela till ett lägre odds. Det är först om ekipaget vinner som
det högre oddset är ett bättre spel.

Mvh Uffe ;)

mikaels 2019-07-07 11:44

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 626276)

Mvh Uffe ;)

Påsättovis rätt, men skulle vilja säga att det viktiga är inte att sätta spelen utan att spela bra spel till bra odds, då kommer "tiden" att giva framgång...så när man spelat ett bra spel så kan man vara nöjd med det oavsett hur det går, för i långa loppet så ger det vinst:)...har skapligt lyckats anamma detta, vilket innebär lite ovanliga situationer mot förr, nu kan jag oftast sitta och se travet utan att yvas vare sig för"tur eller otur". Blir ibland lite lustiga situationer här hemma, tjejen kan säga -Men hade du inte spelat den??? -Jo, svarar jag -Men hur mycket vann du? -Tjaa, 6 tusen och så tittar hon konstigt på mig och säger -Var inte det bra? -Jo, säger jag, men det spelar inte så stor roll hur det går, det viktiga är att man lagt ett bra spel:lol:...

ExtremtRik 2019-07-07 12:03

Citat:

Är ju fullkomligt idiotiskt att ens tänka tanken!

Först betalar du en, hur mycket, säg 15% av vad du lirar för, sen ska du leva med att massa andra tomtar ryggar och sänker oddsen i poolspelen.

Ebberöds bank hur jävla "skickliga" de än är, räcker inte ATG:s spelavdrag kanske!??

:drunk::drunk::hurt::omfg:

ExtremtRik 2019-07-07 13:14

Citat:

Ursprungligen postat av ms (Inlägg 626012)
Tack! Ja det kan vara så, har inte följt TT på nåt år.
"Experter" kommer och går, undrar förresten vem som tippar när dom har semester. Deras mammor kanske. Jag kryddar iaf med Spelvärde. När dom tycker lika som mig v.s. ;)

hehe schhh är ju en klassiker att man får bonus när sommarvikarierna kastar sina pilar på chanslösa :cheers: :KO: :hattenav:

ExtremtRik 2019-07-07 13:24

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 625887)
Nu säger jag väl nåt dumt, men "Kill your Darlings" , spikade Lillzacke och Devil Sound igår men inte fan upprepade han senaste skrällvinsten... :drunk:

... och så lite självkritik, fast var ju redan då inne på att jag kunde ha fel...

Sry Gotland, Pastorn pissvann igen.

Var helt insnöad på Cameron Dream, då kan det bli så där...

:drunk: :skamsen:

Edit: och apropå trådskaparen, olle, jag förstår att du inte spelar V75, det borde inte jag heller göra, var något i den inledande posten ens nära att vara "rätt"?

Spiken64 2019-07-07 18:23

Fick känna på en tung förlust idag när man lirar i fel bolag

500 vinnare på I Am The Tiger lirade hos SS

SS odds 8.75

ATG 13.67

Fulsprit 2019-07-08 11:25

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 626375)
Fick känna på en tung förlust idag när man lirar i fel bolag

500 vinnare på I Am The Tiger lirade hos SS

SS odds 8.75

ATG 13.67

Detta händer ofta på bolag med fasta odds - när det är få hästar i loppen så sänker de många gånger alla hästars odds, enligt någon given mall - kvittar om det är Copiad mot Järvsöfax...

:cheers:

Spiken64 2019-07-11 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 626276)

Mvh Uffe ;)

Du begriper inte så mycket vännen min.

Grant 2019-07-12 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 626922)
Du begriper inte så mycket vännen min.

Det handlar nog inte så mycket om att begripa.

Än är inte Åkesson statsminister så vi kan tillåta oss
att ha olika åsikter.

Mvh Uffe ;)