![]() |
Citat:
|
Spelvärdes spikar (Felicity Shagwell och He`s Difficult) iskalla idag igen. Länge sedan dom levererade något av värde nu med tanke på vad det kostar att köpa deras tipsmaterial.
|
Första spetssegern idag, och hästen gick ifrån över upploppet. Tänk efter ett varv till över vad ni såg. Som ordspråket säger - Allt är inte guld som glimmar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Exxlamation mark 15ggr på bet365 känns lite högt .. typ 10 mer rimligt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jepson fick fuska första varvet på 15,5. Sedan var det klart - DD 2-6 till 21 ggr en rejäl sudd.:clap::drunk:
|
Sista V75 loppet i mål. Perfekt för att skifta till Cmore fotboll nu och kolla MFF-Örebro ������
|
Skönt att den här idioten redde ut ännu en äcklig v75 omgång så man kan forsätta slänga bort pengar imorgon eller någång annan dag
TVILLING Inlämnat: 2019-07-06, 18:43 Halmstad Lopp 11 Lördag 2019-07-06 Start: 18:44 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 6, 9 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. |
Snyggt system Stekel! Synd du missar Comanche Moon :( Fyra sexor och ett gäng femmor åtminstone!
Hyfsad återbetalning :) 27 800 om jag räknade rätt i all hast :D Gratz! |
Snyggt system Stekel::claps:
4 sexor och 100 femmor? Fin nettovinst på systemet.:moneybag: |
Citat:
|
Känns verkligen som en förlust ändå det där, det var väl ungefär 50/50 om jag skulle steka Adiago itsället för Comanche... :cry:
|
Citat:
|
Citat:
Kommer ihåg för många år sedan när barnen var små, hur Sussie satt på en filt med barnen och ropade till Jim, friade helt enkelt! Och hur speakern blev rörd och kommenterade medan Jim tydligt blev rasande och skämdes... :rolleyes:Han såg ju väldigt bra ut, gör än förresten, rätt så macho också så mådde nog inte så bra av frieriet...:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Och lite efter gjorde MFF mål och då stod oavgjort i 12 ggr och var nära att sätta en hundralapp till.. Hade hunnit men väntade lite för länge.. Örebro kan vinna mot alla lag.. men hejar ju alltid på MFF! :) |
Citat:
Känns ju som 50/50 i vilket lopp man än spricker i- kunde lika gärna blivit rätt hela vägen. I vilket fall som helst vart det bra vinst på systemet, snyggt tippat:) |
Citat:
Visste vad som skulle komma ske, Man blir less.. Spelbolagen har en viss fördröjning, Fast det visste jag innan.. |
Citat:
sedan kanske det finns andra betaltjänster som också är bra, det vet jag inget om |
Citat:
Återstår hur det blir.. |
Citat:
De har Sye Här är lite mer... https://netinsight.net/liveott/ |
Citat:
När man spelar live men motståndaren har ett försprång. Såg detta tidigare men tidsmässigt blir det överdrivit. De blockar Sye ? men med Sye, Blir allt bättre. Hoppas jag på.. https://netinsight.net/liveott/ |
Citat:
Dhttps://www.youtube.com/watch?v=XVZPjPQPGqo&list=PLeZy9uB5SI-YEkNSnxO76LXse54ftAzgp&index=1enna killen är bättre på att förklara.. |
Citat:
Kan inte säga så mycket ännu men har gärna koll på hur Björn Goop gör med utrustnings ändringar på 6.Fanny Chenal* Det kan va en rolig spik om Björn Goop fixar till hästen i morgon Jo barfota stod på en sida bara en.Sen kom B.G och sa det i Björnkollen. |
Citat:
att spela till ett lägre odds. Det är först om ekipaget vinner som det högre oddset är ett bättre spel. Mvh Uffe ;) |
Citat:
|
Citat:
Först betalar du en, hur mycket, säg 15% av vad du lirar för, sen ska du leva med att massa andra tomtar ryggar och sänker oddsen i poolspelen. Ebberöds bank hur jävla "skickliga" de än är, räcker inte ATG:s spelavdrag kanske!?? :drunk::drunk::hurt::omfg: |
Citat:
|
Citat:
Sry Gotland, Pastorn pissvann igen. Var helt insnöad på Cameron Dream, då kan det bli så där... :drunk: :skamsen: Edit: och apropå trådskaparen, olle, jag förstår att du inte spelar V75, det borde inte jag heller göra, var något i den inledande posten ens nära att vara "rätt"? |
Fick känna på en tung förlust idag när man lirar i fel bolag
500 vinnare på I Am The Tiger lirade hos SS SS odds 8.75 ATG 13.67 |
Citat:
Detta händer ofta på bolag med fasta odds - när det är få hästar i loppen så sänker de många gånger alla hästars odds, enligt någon given mall - kvittar om det är Copiad mot Järvsöfax... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Än är inte Åkesson statsminister så vi kan tillåta oss att ha olika åsikter. Mvh Uffe ;) |