Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Visby 10/7 Jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/36375-v86-visby-10-7-jackpot/)

AmaerildeRimfrost 2019-07-10 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av Ceezy (Inlägg 626666)
2 sidor med idéer och tankar inför kvällen, grymt!

Läser närmare...

10 inlägg om något annat... :sleep: flashback varning :lol: <3

Bara tio? Trodde det var klart fler!

tornado 2019-07-10 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 626649)
HPT finns i webversion. Oklart om exakt alla funktioner finns med då jag aldrig skulle få för mig att använda något annat än pc-klient.

För den som vill vara mobil och reducera rekommenderar jag att skaffa en ChromeBook och fjärrstyra den hemmavarande "riktiga datorn" mha 4G-mobilt bredband och Chrome Remote Desktop. Det har fungerat fläckfritt för mig vid alla banbesök hittills.

Banornas wifi är på tok för dåligt för att räcka till något seriöst. Men å andra sidan fungerar som sagt 4G så bra numera ( till försumbar extrakostnad ) att jag inte längre stör mig på det usla WiFi-t.

Ja det är nog det smartaste sättet Tack

Ceezy 2019-07-10 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 626671)
Bara tio? Trodde det var klart fler!

:lol:

Ceezy 2019-07-10 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 626669)
Så, vad tror du om kvällens tävlingar?

Det är just det...:( Rent spontant brukar man få feeling redan under första titt.
Oftast "ser" man spiken framför sig och även dem som kommer skrälla, sen bygger man vidare på det med info, värmningar etc som dyker upp under dagen/kvällen.

Men det dök inte upp något särskilt denna gång.
Kommer hem vid 17, kommer ge det närmare titt då..

Förhoppningsvia blir det mer klarhet då gällande bolagets spikar samt skrällar :)

viking90 2019-07-10 14:07

15 Saga R.C tror jag kan vara ett miljondrag ikväll! 13&14 strukna gör ju läget lite lättare åtminstone gjorde bra lopp på Visby förra sommaren med en vinst och en tredjeplats på 5 försök med som nu Kajjan i vagnen i 4 av de loppen!

Det är dock första loppen sedan Februari pga skada men tränaren är åtminstone positiv....
"Vad jag förväntar mig för insats? Seger med fyra längder. Det är faktiskt lite seriöst menat. Hon tränar otroligt bra och känns riktigt fin. Jag blir inte förvånad om hon vinner."

AmaerildeRimfrost 2019-07-10 14:28

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 626683)
15 Saga R.C tror jag kan vara ett miljondrag ikväll! 13&14 strukna gör ju läget lite lättare åtminstone gjorde bra lopp på Visby förra sommaren med en vinst och en tredjeplats på 5 försök med som nu Kajjan i vagnen i 4 av de loppen!

Det är dock första loppen sedan Februari pga skada men tränaren är åtminstone positiv....
"Vad jag förväntar mig för insats? Seger med fyra längder. Det är faktiskt lite seriöst menat. Hon tränar otroligt bra och känns riktigt fin. Jag blir inte förvånad om hon vinner."

Har också studerat den närmare pga strykningarna. Klart mest pengar på sig och ju färre den behöver runda desto bättre. Men det likväl ett skitspår och risken är att alla andra hinner ner och den likväl sitter sist. Då är det en tråkig position ändå!

Känns lite som att det är tufft att spika där! Men till 2% är den given på alla system med mer än en häst åtminstone!

hoola 2019-07-10 14:31

Jens Sjödén V86 Visby på Service Plays

AmaerildeRimfrost 2019-07-10 14:41

Blir sugen att spika Dragster och Saga RC alltså! Sen kan man ju titulera sig kung eller gömma sig under en sten några veckor.

Dragster kommer nog vara den häst som snackas upp mest inför kvällens tävlingar. Redan igår fick jag bra feeling för att ev spika den. Låter bra från alla håll där och till 8% är det ju ett fynd! Borde ge runt 6-7 i odds kanske?

mikaels 2019-07-10 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 626689)
Blir sugen att spika Dragster och Saga RC alltså! Sen kan man ju titulera sig kung eller gömma sig under en sten några veckor.

Dragster kommer nog vara den häst som snackas upp mest inför kvällens tävlingar. Redan igår fick jag bra feeling för att ev spika den. Låter bra från alla håll där och till 8% är det ju ett fynd! Borde ge runt 6-7 i odds kanske?

Dragster till 8,25 på Unibet tog jag, Rouger lät rätt uppåt...och varför skulle han inte vara det:)...tror dock att streckprocenten lär springa iväg där...

mikaels 2019-07-10 15:12

Testar en platsdubbel på Unibet SagaRC(3,10) o Helios K(3,55) till 11,01...

AmaerildeRimfrost 2019-07-10 15:12

Fleet Admiral kommer rusa upp till 60%. Hur ska den kunna förlora det där loppet alltså?

mikaels 2019-07-10 15:18

Vad Jens än säger, så är Visby en spetsbana...ojämna fält gör att spetsen inte har statistskt övertag mot andra banor...kan man räkna Fleet A som en spetsvinnare, när den sitter i ledningen efter 700 meter?;)...

AmaerildeRimfrost 2019-07-10 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 626693)
Testar en platsdubbel på Unibet SagaRC(3,10) o Helios K(3,55) till 11,01...

Snor du alla mina idéer nu :P Iofs inte skrivit ner dem men de finns med på andelssystemet :D

mikaels 2019-07-10 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 626696)
Snor du alla mina idéer nu :P Iofs inte skrivit ner dem men de finns med på andelssystemet :D

Snor inga ideer av dig, ingen av dom vinner men kniper platsen på ritsen:rolleyes:...

mikaels 2019-07-10 15:34

Vill repetera, det är ruggigt svårt att spetsa från de innersta spåren, speciellt på 2120... www.sverigetravet.se/travbanor/visby ...starten kommer tämligen direkt efter kurvan, på andra sidan finns lite längre anlopp...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved