![]() |
Citat:
|
Blir inte klok på de där Danskarna alltså dom är inte att lita på, spikar man så sitter dom fast garderar man så kör de så resolut som Steen Juul gjorde nyss
:D |
Citat:
|
Dör fick man tillbaka V64 förlusten genom en tvilling till knappt 7 ggr :)
|
Finns nog risk för galopp med på Spartan Kronos . Svettig i värmningen och hetsig, men felfri ska den i princip vara klar. Är ju en häst med överkapacitet för det den möter här.
|
Testar en dubbel på svs, Unar Bi(1,85) o plats på Vive le vent(1,70)...svs ligger klart högst på dessa, men min form är usel...
|
Citat:
|
Fått en sjuk känsla för Montdore... Står nog över, eller?!
|
Det ska alltid skita sig på något sätt :cry:
|
Citat:
|
Mohahahahahahhaha!!!!! Enkelt!!!
|
Det där hade jag svårt att se... usch vad starkt av Montdore. Jaja, skulle spikar Victory och helgarderat här istället. Samma stolpar ut hela tiden.. men visst, det alternativet hade jag inte riktigt. Dock ett reducerat idag så hade man levt :)
|
Nu går jag all in på 5 Tropicana Ås
|
Det där borde Spartan Kronos ha vunnit. 10,6. Conrad sa innan att den var mogen en 9 tid idag. Men Bergh hade ställt i ordning men vad ska Montdore tillföra Åbergs mot Propulsion och gänget ?
|
7-9 ser ut som en spelbar DD-komb nu, 58ggr! Breidabliks annars en spelbar outsider i DD-1, Connie har trots senaste torsken ett till och med bättre facit än vanligt senaste veckan så iordningställt är det nog!
|
DD:
7 4, 7 x 200 |
Bergh igen? 11-1 på DD? tappade helt sugen nu!
|
Citat:
|
Va i helsike var det för lopp som vinnaren gjorde??
Att den höll tempot hela vägen dessutom efter den tryckaren med varvet kvar. |
Nu passade för andrahandsfavoriten med Grasso att vinna :D Kan de inte göra tvärtom, Bergh kunde vunnit detta och Grasso i förra :(
|
Citat:
|
Vilken fantastisk utveckling på Jocke Lövgrens nya megastjärna Zefiro Dei Cedri. Ingen tvekan nu om att den vunnit loppet sist utan galoppen. Denna hästen kan gå mycket långt. Gick inte ens med optimal balans.
Vilken ruggig sport det är på Jägersro i kväll. |
Citat:
|
Dagen är hemma.TRIO
Inlämnat: 2019-07-16, 21:28 Jägersro Lopp 6 Tisdag 2019-07-16 Start: 21:31 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 6, 7, 10 2:a: 6, 7, 10 3:a: 6, 7, 10 6 x 50,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: KPX ZTD CFJ |
Jopi seglar upp i odds nu som väntat efter dassig värmning. Men den värmer alltid så, även sist vid vinsten. Spelläge!
|
Citat:
|
Citat:
Du visste ju att Victory var klar(?) förstahäst!? Jag brukar skylla på att jag valde babiansystem, men så är det ju med beroende människor man skyller på allt annat än sig själv :sad: |
...och Sjunnesson drar fram stallkamraten...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nog för att jag tyckte den hade bra chans idag men hmmm "Megastjärna" ?? :drunk: :omfg: |
Citat:
Men ett reducerat hade levt men jag lägger inte så mycket energi på det just nu då jag hatar att reducera bort mig |
Citat:
|
Hade hoppats på någon roligare, men det får duga som avkastning på 72 spänn.
Citat:
|
Jippi(!) vann också! Ja, det säger ju det mesta! Gjorde det bättre än jag trodde idag! Men fick köra jävligt långsamt andra femhundringen!
Jag kapitulerar! |
Ja det var ju skönt att man var rätt ute i något lopp idag iallafall, och en liten fin tröstpeng. Så känner man sig inte total iskall inför morgondagens V86 heller!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|