![]() |
Haha vad lustigt! Ska Flemming köra Montè lol
Jag som tänkte spika för min hund heter Hugo:) men nu när Flemming kör så vet jag inte längre |
Citat:
|
Citat:
Kvalades väl in till detta loppet då. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Prognoserna ändras! Ser inte ut att bli många stänk över Göteborg idag som tidigare nämnts. Så banan lär bli i toppskick!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
EDIT: SMHI säger runt 4 millimeter på tre timmar. DMI säger uppehåll till 19. YR säger att det kan bli upp till 6 millimeter runt 16-tiden men högst troligt enbart stänk. |
Bonnies kör ju med skor och den kunde inte vinna senast barfota så den kan man nog plocka bort. Tror nog att nån danskfödd vinner detta.
Eller 7a oxå såklart. |
Citat:
|
Tror ni Julia Pellini behöver mer lopp i kroppen annars ser jag henne som förste utmanare till Visa As
|
Citat:
|
|
Barack la Marc hade ju sämre utgångsläge men nu spår 4a och va tvåa. Den borde ju stå på tur och sen har vi 7an med Emilia 3,4,7 kanske 8an men formen verkar ju inget vidare.
|
Citat:
bara vunnit 2 lopp , på 16 bakifrån dessa 2 bakifrån QUEEN OF SAND Kar To Å 180517-5 QUEEN OF SAND Cra Ch J 181016-5 |
Citat:
|
Call me Sally känns ju lite intressant oxå med tanke på att Visa As har hoppat 2 ggr på raken nu.
|
Provar en liten
Avd 1: 3, 4, 6, 8 2: 7 Visa As 3: 14, 15 4: 4 Rise Again visa as är stänkrädd (iallfall 1 år sen) Körs alltid i framspår. |
Är sugen på att ta med 12 Handsome Brad i sista. Varför?
Jo för det första har han rekordet 12,5 stayer. Propulsions rekord: 13,2. För det andra - Tja min lust att gambla blir det väl:whoco5: För det tredje, skulle vara för det andra, så är det kusken! Jepson är TUFF nu för tiden! |
Citat:
|
Citat:
Veijos två olika intervjuer angående Zizou: "Det blev helt fel senast, men det skiter vi för den här gången vinner han. Hästen är i riktigt bra ordning för dagen och nu har han äntligen fått bra läge igen. Spåret blev bra och han kan öppna snabbt, så härifrån borde det bli bra resa. Vi laddar vad som går och jag tror på jättebra chans bara det inte strular. Den här gången blir det barfota runt om igen, annars är allt lika, norskt huvudlag och jänkarvagn, säger Veijo Heiskanen." "- 4 Zizou (V75-4) håller riktigt fin form för dagen trots missen senast. Hästen är stark och rejäl och kan även öppna hyggligt. Vi blev nöjda med spåret och han ska säkert kunna hitta en vettig position härifrån. Hästen är travsäker och lättplacerad så på förhand tror jag på en hygglig chans om det inte häxar för mycket under vägen. Han kommer tävla barfota runt om, med norskt huvudlag och jänkarvagn." |
Banan ser bra ut än så länge.
|
Travgruppens V4 från Pegasus:
V4 Inlämnat: 2019-08-10, 14:21 Åby Lördag 2019-08-10 Start: 14:35 Kostnad: 560,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Star Advisor Joli (3, 4) 2: 3, 4, 5, 7 (6, 11) 3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (1, 14) 4: 1, 2, 5, 7, 10 (9, 3) 1x4x14x5 = 280 rader. 280 x 1 x 2,00 kr = 560,00 kr. Totalt: 560,00 kr. Rättningskod: RFB DHZ KWB |
Citat:
Skor på gissar jag är en fördel efter tre timmars regn vilket är senaste prognosen och en småhård bana(de första löpen lär den inte vara hård utan mer seg), Kolgjinis överutnyttjar inte barfota, särskilt inte när de har en häst som är 100 meter(liten överdrift) bättre än motståndet ;) |
V4
Inlämnat: 2019-08-10, 14:34 Åby Lördag 2019-08-10 Start: 14:35 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 7 (3, 6) 2: 5, 6, 7 (4, 11) 3: 13, 14, 15 (1, 5) 4: 4, 9 (5, 2) 2x3x3x2 = 36 rader. 36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: WHH LHZ HPB |
Bonnies var ju bedrövligt dålig;)
|
Även om hästen galopperar in på upploppet - vad härligt att få se en riktig hästkarl i sadeln. Jag vet att Åke Svanstedt också gillar att rida men när får vi se OAL i monte? På ett kallblod?
|
Citat:
|
Hur långt efter var Shogun? Hade ju smakat fågel om den vunnit på min V4 nämligen :D
|
Citat:
Vet inte hur långt efter Shogun var om det slutade med 1 eller 2,3 men det var aldrig så att den hade chans att vinna |
Citat:
|
Var ju aldrig något snack om vart segern skulle gå ;)
|
Härliga värmningsbilder de lagt ut på Velten Versailles!
|
Citat:
:lol: |
Citat:
|