![]() |
Citat:
Tack kompis ! |
Hur tar man andelar gällande system?
|
Citat:
https://www.twitch.tv/zohn |
Tack Trinity.Jag är dock befriad från kunskap i vissa saker.Hur går jag vidare från sidan?
|
Verkan vara mest kortspel.
|
Citat:
|
Hur köper man andelar?
|
Citat:
De spelar endast när det är Jackpot. De har även Stryktipssystem för de som gillar fotboll. Nästa lördag blir det ingen travstream då de bägge är i Tallin för att spela Poker Sm. Men kolla in sändningen lördagen efter för att skapa dig en uppfattning om deras sändning och deras system.:) |
Ligger atg nere?
Kan inte komma in på Atg.se just nu..... Höll på att pula med ett V64 system till Galoppen i morgon - kastades ut och kommer inte in igen :cry: |
Citat:
|
Citat:
Tillsammanssida.. Nichlas brukar lägga ut en länk på twitch till Tillsammanssidan. Just nu är andelsbolaget fullt, 50 medlemmar är max. |
Citat:
Och sjukt kul att just Strappa71 fick en stor framgång! Hur stora var de vinnande systemen? "Vet" att de använder HPT och kör reducerat endast jackpot iaf !? |
Citat:
Systemet kostade 19 400;- att lämna in. 200 kr / andel och totalt 97 andelar, så han fick glädje många igår :) |
Tack alla!
I vinstyran tappade jag bort räknesinnet. Det var totalt 25% av "en sjua" så jakten på "miljonen" går vidare. Det mest magiska om gårdagen var nog ändå att både Nicke+jag lyckas få 7r samtidigt när vi är helt o-överens om 5 lopp av 7 i genomgången. Det var inte supermånga överlappande rader på våra system kan jag lova. |
Citat:
Det andra laget delade upp sin insats ( 10500 kr, 100kr x 105 ) på två separata ABC-system utan användning av några andra reduceringsfunktioner. Kunde alltså ha skapats av gratis-tjänst på webben. Nicke prickade alltså 7an på 24-rankrader. HELT OTROLIGT bra tippat av honom. Mitt system gick mer "kraft" och de enda ideér jag fick in var Highspeed Dynamite och spiken på Ringostarr. Resten kom med mha spelteknik+stort system. Jag skulle nog haft 5r som mest om jag spelat helt själv utan tillsammans-lagets insatser. |