Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bollnäs (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/37072-v75-bollnaes/)

mikaels 2019-09-12 16:57

V75 Bollnäs
 
Jag kör två av tre på Unibet, Hanky PP(2,40), Don Viking plats(2,45) och Ural (8,75)...samt Husnäs E till 6,75 på svs...

mikaels 2019-09-12 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 638021)
Jag kör två av tre på Unibet, Hanky PP(2,40), Don Viking plats(2,45) och Ural (8,75)...samt Husnäs E till 6,75 på svs...

Lägger till Ashram plats 3,50 ikväll, så det blir 2 av 4 på dessa...

Stekel 2019-09-12 20:40

Nu har börjar du köra hagelbössa riktigt på fasta spelen va?

När vi ändå är inne på det så hugger jag ett förhandsodds också. 6,00/2,00 V/P på Crazy And Quick i första loppet på b365! Det kan jag aldrig tänka mig att man får när det är dags.

Skulle även kunna vara en chansspik att öppna med, men utgång är nog ännu bättre för det är fantastiskt öppet annars med volt och allt det loppet.

Stekel 2019-09-12 21:01

Kolla No Limit Royaltys lopp på Örebro i maj. Den där kommer klättra lite i klasserna :sweatdrop:

kire1111 2019-09-13 06:48

Luktar stålar till någon lycklig :hattenav:

Avd 1
Får hoppas på omstart och hålla tummarna för galopp, 40 härliga galopp% på favoriten.
Samt fyraåringen möter väl lite tuffare hästar nu.

Avd 2
Många 1:tor på favoriten men otroligt många vinster i v75? Sen klantio å mellanvolten på det.. 62% okej. Sen treåring 11%? Sen 2% på 15 känns väl lite väl lågt. Öppet lopp

Avd 3
Ja 2-10 lär ha övertag så det räcker i klassen. Pga spåret o Örjan, så blev det inte så svårt att välja nr 2 som spik. Men blir väl någon lottohäst som vinner som hittas vid helgardering.

Avd4
Exakt hur överspelad kommer nr 12 bli? Totalt el lite totalt. Ja hade man oändligt med stålar alla. Men tar alla norska kallbloden plus 8,15..

Avd 5
Klantio, 500 lax och är väl inte pilsnabb ut lär hamna utvändigt. Nu v 75 å brons. Galopperat utan att de vet varför, 37% märklig favorit.. känns lite halvöppet...


Avd 6
Med lucka hade väl Sorbet slagit Ringostarr senast.. 32% tja får man väl va nöjd med

Avd 7
Ja här lär väl många ha slut på streck å nödspikar bronshästen nr 1... Får man hitta fynd bland silverhästar, när får man bucks to burn till 11% igen tex el Picasso 2%...

valo 2019-09-13 08:23

Ginny Weasley?
 
Ofta på tillägg. Kan ju gå väldigt fort men hinner ofta inte fram. Kan det vara dags nu? Har lagt lite slantar på den - payback time?

777 2019-09-13 09:27

Tycker den här omgången är hopplöst svår.:sad: När började titta såg det tvärtom ganska lätt ut men ju mer jag kollar desto snårigare blir det...

Har prickat för en del av hästarna i rankingen, Guiden. Ett första utkast.

Avd 1: 6 Crazy and Quick, Erik A.

Avd 2: 1 Cactus med Derbyvinnarkusken, 8 Hankypankypeyton, Jorma.

Avd 3: Här har jag samma idéer som Ronden och Guiden, 2 Västerbo Pokerface/Örjan och 10 Mellby Granat/Robert Bergh. Robban? Tror jag på honom? Kommer att kolla närmare längre fram.

Avd 4: Dessa djävulusiska kallblodslopp! Tycker jag brukar klara mig rätt så bra där men på sistone :idiot: Omöjligt just nu.

Avd 5 Brons då? Brons brukar inte vara omöjligt, bara det att just den här omgången är Brons ett stayerlopp:whoco5:
Tycker 2 Young da Vici verkar lovande. Fyra senaste loppen har varit stayer och fin rekordtid. Per Lennartsson.

Avde 6, Guld:
Vete sjutton, 1 och 7 kanske. Är svårt frestad att ta med 8 Snowstorm Hanover (namnet!) men verkar inte ha gått så bra på sistone - 12 lopp i år, 199K in.

Silver:
Ej tittat på

Stekel 2019-09-13 10:56

Citat:

Ursprungligen postat av 777 (Inlägg 638116)
Avd 5 Brons då? Brons brukar inte vara omöjligt, bara det att just den här omgången är Brons ett stayerlopp:whoco5:
Tycker 2 Young da Vici verkar lovande. Fyra senaste loppen har varit stayer och fin rekordtid. Per Lennartsson.

Faktiskt så skräller det en hel del i brons, det är en väldigt jämn klass där vissa stagnerar och vissa tar ett steg till och vissa blir kvar.

Att det är stayerdistans med auto nu är dock rejält skrällhämmande. Jag är 100 på att det står mellan 4,5,6,10 nu efter strykningen av 7,8.

-Young Da Vici kanske det blir lite drag på, men den lyckades inte bärga en seger i klass 1 och sedan dess inte heller på vardagsloppen. Starttrög också.

-All Star är skitbra men ska köras till slut nu när det vankas final om ett par veckor. Kommer aldrig hinna fram.

-Marrakesh har chans men jag tycker det är helfel favorit. Superorutinerad, färsk i klassen och inte speciellt startsnabb.

-Magic Cash har stabiliserats och Örjan är ett fetplus. Dessutom två strukna så bakspåret kanske inte är så illa.

-Falcon Am är stora frågetecknet i loppet, hur gör de till slut? Mycket velande på det ska köras preparé eller inte, hoppas Linder talar ur skägget innan spelstopp. Ska den köras i ledning vinner den. Men eftersom det blev tufft senaste loppet tror jag de släpper.

-Global Unlimited spets och slut alltså!?

Altoc 2019-09-13 13:07

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 638121)
-Falcon Am är stora frågetecknet i loppet, hur gör de till slut? Mycket velande på det ska köras preparé eller inte, hoppas Linder talar ur skägget innan spelstopp. Ska den köras i ledning vinner den. Men eftersom det blev tufft senaste loppet tror jag de släpper.

Lät nu på Linder som att det var preparé som gäller. Prio1-loppet kommer nästa gång. Men något klart besked lämnas som väntat inte. I tillägg kan också nämnas att det här stallet inte omges av några trevliga rykten när man surrar runt bland aktiva.

monimaker1 2019-09-13 14:20

VÄSTERBO POKERFACE struken.

Stekel 2019-09-13 14:21

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 638142)
Lät nu på Linder som att det var preparé som gäller. Prio1-loppet kommer nästa gång. Men något klart besked lämnas som väntat inte. I tillägg kan också nämnas att det här stallet inte omges av några trevliga rykten när man surrar runt bland aktiva.

Ja och folk har ju i allmänhet lite närmare till att börja prata doping lite löst om italienare och fransoser när de kommer och sopar rent. Så när de gör det om ett "svenne-stall" som detta så osar det nästan värre katt i min bok...

För övrigt kan ju gärna Linder köra sina preparélopp hemma eller iallafall gärna utanför V75. Blir förbannad när folk tar ut häst i de större spelformerna utan att vara intresserade av att vinna. Tar plats av de som faktiskt vill tävla.

SakanAA 2019-09-13 14:55

Två av de största betaltjänsterna har Marrakesh som omgångens bästa spik, SV har den som omgångens mest överspelade...

Shooter 2019-09-13 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 638099)
Kolla No Limit Royaltys lopp på Örebro i maj. Den där kommer klättra lite i klasserna :sweatdrop:

Spikbud nu när Västerbo Pokerface är struken.

Stekel 2019-09-13 15:21

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 638159)
Spikbud nu när Västerbo Pokerface är struken.

Redan inhamrad :)

mackpeter 2019-09-13 18:20

Tror man skall vara försiktig med favoriten 11 Ural i sista. Inte bra för en stänkrädd häst att ha bakspår. Dessutom är han klar för finalen.

Tror vår kollega jAnmans delägde 4 Antonio Trot, som nu får din önskekusk Jepson i jollen, tar hem det här till 14 %.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved