Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-12, 16:57   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

V75 Bollnäs


Jag kör två av tre på Unibet, Hanky PP(2,40), Don Viking plats(2,45) och Ural (8,75)...samt Husnäs E till 6,75 på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 17:46   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jag kör två av tre på Unibet, Hanky PP(2,40), Don Viking plats(2,45) och Ural (8,75)...samt Husnäs E till 6,75 på svs...
Lägger till Ashram plats 3,50 ikväll, så det blir 2 av 4 på dessa...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 20:40   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nu har börjar du köra hagelbössa riktigt på fasta spelen va?

När vi ändå är inne på det så hugger jag ett förhandsodds också. 6,00/2,00 V/P på Crazy And Quick i första loppet på b365! Det kan jag aldrig tänka mig att man får när det är dags.

Skulle även kunna vara en chansspik att öppna med, men utgång är nog ännu bättre för det är fantastiskt öppet annars med volt och allt det loppet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-12, 21:01   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Kolla No Limit Royaltys lopp på Örebro i maj. Den där kommer klättra lite i klasserna
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10), Flyer (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 06:48   #5
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Luktar stålar till någon lycklig

Avd 1
Får hoppas på omstart och hålla tummarna för galopp, 40 härliga galopp% på favoriten.
Samt fyraåringen möter väl lite tuffare hästar nu.

Avd 2
Många 1:tor på favoriten men otroligt många vinster i v75? Sen klantio å mellanvolten på det.. 62% okej. Sen treåring 11%? Sen 2% på 15 känns väl lite väl lågt. Öppet lopp

Avd 3
Ja 2-10 lär ha övertag så det räcker i klassen. Pga spåret o Örjan, så blev det inte så svårt att välja nr 2 som spik. Men blir väl någon lottohäst som vinner som hittas vid helgardering.

Avd4
Exakt hur överspelad kommer nr 12 bli? Totalt el lite totalt. Ja hade man oändligt med stålar alla. Men tar alla norska kallbloden plus 8,15..

Avd 5
Klantio, 500 lax och är väl inte pilsnabb ut lär hamna utvändigt. Nu v 75 å brons. Galopperat utan att de vet varför, 37% märklig favorit.. känns lite halvöppet...


Avd 6
Med lucka hade väl Sorbet slagit Ringostarr senast.. 32% tja får man väl va nöjd med

Avd 7
Ja här lär väl många ha slut på streck å nödspikar bronshästen nr 1... Får man hitta fynd bland silverhästar, när får man bucks to burn till 11% igen tex el Picasso 2%...
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 08:23   #6
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Ginny Weasley?


Ofta på tillägg. Kan ju gå väldigt fort men hinner ofta inte fram. Kan det vara dags nu? Har lagt lite slantar på den - payback time?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 09:27   #7
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Tycker den här omgången är hopplöst svår. När började titta såg det tvärtom ganska lätt ut men ju mer jag kollar desto snårigare blir det...

Har prickat för en del av hästarna i rankingen, Guiden. Ett första utkast.

Avd 1: 6 Crazy and Quick, Erik A.

Avd 2: 1 Cactus med Derbyvinnarkusken, 8 Hankypankypeyton, Jorma.

Avd 3: Här har jag samma idéer som Ronden och Guiden, 2 Västerbo Pokerface/Örjan och 10 Mellby Granat/Robert Bergh. Robban? Tror jag på honom? Kommer att kolla närmare längre fram.

Avd 4: Dessa djävulusiska kallblodslopp! Tycker jag brukar klara mig rätt så bra där men på sistone Omöjligt just nu.

Avd 5 Brons då? Brons brukar inte vara omöjligt, bara det att just den här omgången är Brons ett stayerlopp
Tycker 2 Young da Vici verkar lovande. Fyra senaste loppen har varit stayer och fin rekordtid. Per Lennartsson.

Avde 6, Guld:
Vete sjutton, 1 och 7 kanske. Är svårt frestad att ta med 8 Snowstorm Hanover (namnet!) men verkar inte ha gått så bra på sistone - 12 lopp i år, 199K in.

Silver:
Ej tittat på
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 10:56   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Avd 5 Brons då? Brons brukar inte vara omöjligt, bara det att just den här omgången är Brons ett stayerlopp
Tycker 2 Young da Vici verkar lovande. Fyra senaste loppen har varit stayer och fin rekordtid. Per Lennartsson.
Faktiskt så skräller det en hel del i brons, det är en väldigt jämn klass där vissa stagnerar och vissa tar ett steg till och vissa blir kvar.

Att det är stayerdistans med auto nu är dock rejält skrällhämmande. Jag är 100 på att det står mellan 4,5,6,10 nu efter strykningen av 7,8.

-Young Da Vici kanske det blir lite drag på, men den lyckades inte bärga en seger i klass 1 och sedan dess inte heller på vardagsloppen. Starttrög också.

-All Star är skitbra men ska köras till slut nu när det vankas final om ett par veckor. Kommer aldrig hinna fram.

-Marrakesh har chans men jag tycker det är helfel favorit. Superorutinerad, färsk i klassen och inte speciellt startsnabb.

-Magic Cash har stabiliserats och Örjan är ett fetplus. Dessutom två strukna så bakspåret kanske inte är så illa.

-Falcon Am är stora frågetecknet i loppet, hur gör de till slut? Mycket velande på det ska köras preparé eller inte, hoppas Linder talar ur skägget innan spelstopp. Ska den köras i ledning vinner den. Men eftersom det blev tufft senaste loppet tror jag de släpper.

-Global Unlimited spets och slut alltså!?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+4), Gotland (+5), SO (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 13:07   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 517
Sharp$: 8014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
-Falcon Am är stora frågetecknet i loppet, hur gör de till slut? Mycket velande på det ska köras preparé eller inte, hoppas Linder talar ur skägget innan spelstopp. Ska den köras i ledning vinner den. Men eftersom det blev tufft senaste loppet tror jag de släpper.
Lät nu på Linder som att det var preparé som gäller. Prio1-loppet kommer nästa gång. Men något klart besked lämnas som väntat inte. I tillägg kan också nämnas att det här stallet inte omges av några trevliga rykten när man surrar runt bland aktiva.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 14:20   #10
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

VÄSTERBO POKERFACE struken.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 14:21   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Lät nu på Linder som att det var preparé som gäller. Prio1-loppet kommer nästa gång. Men något klart besked lämnas som väntat inte. I tillägg kan också nämnas att det här stallet inte omges av några trevliga rykten när man surrar runt bland aktiva.
Ja och folk har ju i allmänhet lite närmare till att börja prata doping lite löst om italienare och fransoser när de kommer och sopar rent. Så när de gör det om ett "svenne-stall" som detta så osar det nästan värre katt i min bok...

För övrigt kan ju gärna Linder köra sina preparélopp hemma eller iallafall gärna utanför V75. Blir förbannad när folk tar ut häst i de större spelformerna utan att vara intresserade av att vinna. Tar plats av de som faktiskt vill tävla.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+10), abstruse (+40)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 14:55   #12
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 688
Sharp$: 4025
Standard

Två av de största betaltjänsterna har Marrakesh som omgångens bästa spik, SV har den som omgångens mest överspelade...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 14:59   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kolla No Limit Royaltys lopp på Örebro i maj. Den där kommer klättra lite i klasserna
Spikbud nu när Västerbo Pokerface är struken.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 15:21   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Spikbud nu när Västerbo Pokerface är struken.
Redan inhamrad
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-13, 18:20   #15
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tror man skall vara försiktig med favoriten 11 Ural i sista. Inte bra för en stänkrädd häst att ha bakspår. Dessutom är han klar för finalen.

Tror vår kollega jAnmans delägde 4 Antonio Trot, som nu får din önskekusk Jepson i jollen, tar hem det här till 14 %.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+10), Gotland (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td