Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby/Solvalla 9/10 SUPERJACKPOT!!! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/37385-v86-aby-solvalla-9-10-superjackpot/)

zimonzzon85 2019-10-09 09:06

Anna SH kan va jackpot spiken idag! Jepson i form o Magnus Dahlens stall också

HuBBaBuBBa 2019-10-09 09:14

Citat:

Ursprungligen postat av zimonzzon85 (Inlägg 642934)
Anna SH kan va jackpot spiken idag! Jepson i form o Magnus Dahlens stall också

Ser inte ut att ha tiderna i kroppen dock. Då måste den sänka sitt medelrekord med minst en sekund. Men man vet aldrig.

zimonzzon85 2019-10-09 09:24

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 642935)
Ser inte ut att ha tiderna i kroppen dock. Då måste den sänka sitt medelrekord med minst en sekund. Men man vet aldrig.

Om de ska bli massa regn så kommer de ju inte gå så fort ändå :evilgrin39:
Då kan han va starkast på upploppet.

mikaels 2019-10-09 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av NAFETS (Inlägg 642930)
Gud hör bön? :innocent:

Carisma Sisu struken. Lite synd tycker då jag gillade intrycket på den sist.

Westholm lär vara nöjd också. Två hack ner och Hossiana Boko är väl ganska startsnabb?

Har väntat lite på ett sånt här läge, dvs en lågprocentare spik(Hossiana Boko, efter strykningarna) och en som "bara ska vinna"(Sweet On You), sedan "gödsla ordentligt"(ca 20000rader) i övriga...HB kommer garanterat att stiga, men håller den sig kvar på ensiffrigt så blir det nog att ta kontakt med mina "sleeping parters"...vi får si...

HuBBaBuBBa 2019-10-09 10:05

Citat:

Ursprungligen postat av Tipsb (Inlägg 642483)
Du tror inte heller på andrahandsfavoriten i avdelning 1, Pastor Power (Peter Untersteiner) 23 % ?

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 642939)
Har väntat lite på ett sånt här läge, dvs en lågprocentare spik(Hossiana Boko, efter strykningarna) och en som "bara ska vinna"(Sweet On You), sedan "gödsla ordentligt"(ca 20000rader) i övriga...HB kommer garanterat att stiga, men håller den sig kvar på ensiffrigt så blir det nog att ta kontakt med mina "sleeping parters"...vi får si...

Ja Jörgen verkar ju ha bra form på grejerna oxå. Två vinster igår på v64an.

HuBBaBuBBa 2019-10-09 10:08

Man kan ju säga som så att Hossiana Boko sitter ju i spets nu från spår 6 och då är det hästen att slå även om kort hade varit att föredra.

Eller är det någon som tror att 5 Selma Töll kan hålla ut Boko?
Isåfall är den ruggit sårbar och kommer inte vinna loppet från dödens. Då får 1an drömloppet eller en smygkörd i rygg på 12 en viss gubben i lådan och slår av alla.

HuBBaBuBBa 2019-10-09 10:15

Som sagt är nog bästa låset i hela omgången 1,8,14.. Selma är nog för klen även om spets nås tror jag. 12 är intressant men jag tror Örjan ryggar 12an och att Örjan slår av den sista biten.

mikaels 2019-10-09 10:17

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 642942)
Man kan ju säga som så att Hossiana Boko sitter ju i spets nu från spår 6 och då är det hästen att slå även om kort hade varit att föredra.

Eller är det någon som tror att 5 Selma Töll kan hålla ut Boko?
Isåfall är den ruggit sårbar och kommer inte vinna loppet från dödens. Då får 1an drömloppet eller en smygkörd i rygg på 12 en viss gubben i lådan och slår av alla.

Jo, allt bygger på att den tar sig förbi alternativt släpps till spets...och det är ju långtifrån säkert att det blir så, men chansen finns...

Tirich 2019-10-09 10:18

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 642939)
Har väntat lite på ett sånt här läge, dvs en lågprocentare spik(Hossiana Boko, efter strykningarna) och en som "bara ska vinna"(Sweet On You), sedan "gödsla ordentligt"(ca 20000rader) i övriga...HB kommer garanterat att stiga, men håller den sig kvar på ensiffrigt så blir det nog att ta kontakt med mina "sleeping parters"...vi får si...

Är inte Hossiana för blöt för att gå i spets över medel?
Har funderat på att spika Indiana eller Odessa, men nu när Hossiana kommer ner till 6:e så överger jag Indiana som spik iaf och hoppas den sitter i säcken som favorit när Hossiana kroknar :-)

HuBBaBuBBa 2019-10-09 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 642945)
Är inte Hossiana för blöt för att gå i spets över medel?
Har funderat på att spika Indiana eller Odessa, men nu när Hossiana kommer ner till 6:e så överger jag Indiana som spik iaf och hoppas den sitter i säcken som favorit när Hossiana kroknar :-)

Akta dig för luckan som kan komma;)

Stekel 2019-10-09 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 642939)
Har väntat lite på ett sånt här läge, dvs en lågprocentare spik(Hossiana Boko, efter strykningarna) och en som "bara ska vinna"(Sweet On You), sedan "gödsla ordentligt"(ca 20000rader) i övriga...HB kommer garanterat att stiga, men håller den sig kvar på ensiffrigt så blir det nog att ta kontakt med mina "sleeping parters"...vi får si...

Jag är den förste att skriva under på de där idéerna, det är mina båda spikar i omgången (lyssna på travsnacket)! Hossiana nu nerstruken till sjättespår och fortsatt bara 3%!!! Lär väl öka men jag tror ändå inte den kryper över 10. Vinstchans kanske 1/4?

Stekel 2019-10-09 11:58

Miss Pastis struken i femte nu, La Marke stryks ner och dubblar sina segerchanser (minst!).

HuBBaBuBBa 2019-10-09 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 642960)
Miss Pastis struken i femte nu, La Marke stryks ner och dubblar sina segerchanser (minst!).

Dubblar från 1% segerchans till 2 då;)

HuBBaBuBBa 2019-10-09 12:05

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 642960)
Miss Pastis struken i femte nu, La Marke stryks ner och dubblar sina segerchanser (minst!).

Skojade bara. Jo den har ju tiderna och motståndet i kroppen med en hemmaskrällkusk så den är lite rolig :)

HuBBaBuBBa 2019-10-09 12:13

Vi tippa menar på att bästa spiken är 9 Manucio Hanover?
Kunde inte vinna från bakspår sist den startade på Valla mot klenare motstånd när Jepson körde. Fattar ingenting. Nån kanske vet något eller är det för att Örjan kör?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved