Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby/Solvalla 9/10 SUPERJACKPOT!!! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/37385-v86-aby-solvalla-9-10-superjackpot/)

mikaels 2019-10-09 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 642960)
Miss Pastis struken i femte nu, La Marke stryks ner och dubblar sina segerchanser (minst!).

Jo, en förbättring, men den stora förbättringen sker ju när strykningarna gör att kusar kommer ner till femte o sjättespår, framförallt när 6 kommer ner till 5...men som för HB, från 8 till 6 är ju också en enorm sådan...

mikaels 2019-10-09 13:53

20000 rader att disponera i sex lopp och man känner sig tunn, helt otroligt egentligen:rolleyes:...

mikaels 2019-10-09 14:01

5,75(Unibet) på Smevikens C i sjunde, taget på uppstuds, XCT spetsar på några steg och släpper direkt till SC...kommer nog att dras emot pga överstreckning, men har ändå bästa vinstchansen i loppet....20ggr på HB(bet365), är ju givetvis taget, men jag lägger inte alla ägg i samma korg...

HuBBaBuBBa 2019-10-09 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 642975)
5,75(Unibet) på Smevikens C i sjunde, taget på uppstuds, XCT spetsar på några steg och släpper direkt till SC...kommer nog att dras emot pga överstreckning, men har ändå bästa vinstchansen i loppet....

Vad får dig att tro att den blir släppt till ledningen? Det är ju kort distans?
Har Persson sagt att han släpper om han kommer till spets?

mikaels 2019-10-09 14:15

- Han gör alltid sitt och jag är sällan eller aldrig besviken på honom. Är väldigt startsnabb och jag kommer givetvis att ladda den första biten och sen blir det släpp då han trots allt möter ett ganska bra gäng. han hänger säkert med till en bra placering, men det blir nog tufft att vinna. Helstängt huvudlag, jänkarvagn och barfota runt om, säger Fredrik Persson.

HuBBaBuBBa 2019-10-09 14:21

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 642977)
- Han gör alltid sitt och jag är sällan eller aldrig besviken på honom. Är väldigt startsnabb och jag kommer givetvis att ladda den första biten och sen blir det släpp då han trots allt möter ett ganska bra gäng. han hänger säkert med till en bra placering, men det blir nog tufft att vinna. Helstängt huvudlag, jänkarvagn och barfota runt om, säger Fredrik Persson.

Tack för info! Men är det säkert att 5 är där först då tro? I så fall är ju loppet över och rätt trisst spelmässigt:(

mikaels 2019-10-09 14:25

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 642978)
Tack för info! Men är det säkert att 5 är där först då tro? I så fall är ju loppet över och rätt trisst spelmässigt:(

Inget är säkert i denna bransch, Always on time är ju snabb ut den också, men frågan är om den ger sig in i körningen sen den passerats av startkatapulten...men skulle AOT mot förmodan lyckas svara ut, så lär SC få harva i dödens och blir då sårbarare förståss...

HuBBaBuBBa 2019-10-09 14:30

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 642979)
Inget är säkert i denna bransch, Always on time är ju snabb ut den också, men frågan är om den ger sig in i körningen sen den passerats av startkatapulten...men skulle AOT mot förmodan lyckas svara ut, så lär SC få harva i dödens och blir då sårbarare förståss...

Exakt:) den va ju väldigt snabb på norska V75 sist och skulle kunna svara ut 4an kanske och det är väl det man vill tro och hoppas så det kan hända nåt roligt i det loppet. Hade ju tänkt att massgardera:) vi får si;)

mikaels 2019-10-09 14:33

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 642980)
Exakt:) den va ju väldigt snabb på norska V75 sist och skulle kunna svara ut 4an kanske och det är väl det man vill tro och hoppas så det kan hända nåt roligt i det loppet. Hade ju tänkt att massgardera:) vi får si;)

Tänker också massgardera, men kan inte låta bli 5,75 på unibet:D

HuBBaBuBBa 2019-10-09 14:35

Han sänder dit hästen i angeläget ärende:) vill väl inte sluta 5a direkt skulle tro kanske en spik?

mikaels 2019-10-09 14:56

Vädret i Stockholm lär inte bli något problem och nu ser det ut som att det bara blir rätt små mängder i Mölndal...

Stekel 2019-10-09 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 642966)
Vi tippa menar på att bästa spiken är 9 Manucio Hanover?
Kunde inte vinna från bakspår sist den startade på Valla mot klenare motstånd när Jepson körde. Fattar ingenting. Nån kanske vet något eller är det för att Örjan kör?

Slagen knappt av smygkörd. Men kan hålla med om att han skulle ha vunnit det där loppet ändå med en säker längd för att vara godkänn.

Har tänkt låsa det där på 2 hela tiden, men efter att ha funderat på både Manuzio och Danilo som inte är något att hålla i handen hittade jag några enormt intressanta kantbollar nu.

Father Of Man presterade direkt i debuten för Loumola, som är en underskattad ny tränare. Och Djuse! Loppet är ju ganska dåligt, behöver inte göra så mycket att man har bricka 8.

Lord Of Tooma har ryckt upp sig en del också nu sedan Röcklinger tog över honom.

Isco Boko tror jag noll på, de är piskade att köra felfritt och plocka poäng med den så de kör nog inte optimalt för seger idag.

Stekel 2019-10-09 15:13

Rätt bra info i den här expressen-artikeln. Befäster vad jag redan tänkte om Whipped, den kanske kommer med som C-häst på någon kupong men troligare är att jag steker den fullständigt idag. Obegripligt att han fortfarande är knapp favorit.

https://www.expressen.se/sport/trav/...jag-brukar-ha/

HuBBaBuBBa 2019-10-09 15:15

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 642985)
Slagen knappt av smygkörd. Men kan hålla med om att han skulle ha vunnit det där loppet ändå med en säker längd för att vara godkänn.

Har tänkt låsa det där på 2 hela tiden, men efter att ha funderat på både Manuzio och Danilo som inte är något att hålla i handen hittade jag några enormt intressanta kantbollar nu.

Father Of Man presterade direkt i debuten för Loumola, som är en underskattad ny tränare. Och Djuse! Loppet är ju ganska dåligt, behöver inte göra så mycket att man har bricka 8.

Lord Of Tooma har ryckt upp sig en del också nu sedan Röcklinger tog över honom.

Isco Boko tror jag noll på, de är piskade att köra felfritt och plocka poäng med den så de kör nog inte optimalt för seger idag.


Ja det är ju låg klass och 4 kan hoppa när som men borde inte 1an ha en rimlig chans från bra läge med 12,8am? Gjorde ju ett grymt lopp sist:)

mikaels 2019-10-09 15:17

Ska fara och köpa några pilsner efter jobbet, passar perfekt då vi ska till Umeå imorgonbitti(sambon får köra) för vidare flyg till Helsingfors och Il Divo https://www.youtube.com/watch?v=GYMLMj-SibU …"konstaterings-öl" kan behövas ikväll, så man inte gör ett "Amarilde-misstag" och placerar sina kort på fel ställe;)...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved