Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75, Romme - 2019-10-19 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/37571-v75-romme-2019-10-19-a/)

Stankarn 2019-10-17 11:45

V75, Romme - 2019-10-19
 
Ser ingen tråd för lördagens V75.

Nu slipper vi monte, amatörer och lärlings-SM.

Orakel 2019-10-17 12:06

Hej, har ett kanondrag i V75-5. Enligt mig så är det endast galopp emot. Hästen det handlar om är #12 Reven Dejavu i avdelning 5.
Kolla gärna de senaste insatserna i lopparkivet, säker vinst från dödens näst senast med tränaren i sulkyn. Senast var det spets och slut när han travade som en klocka från start och vann helt okörd på Solvalla.
Spikas på allt!

AmaerildeRimfrost 2019-10-17 12:13

Citat:

Ursprungligen postat av Orakel (Inlägg 644783)
Hej, har ett kanondrag i V75-5. Enligt mig så är det endast galopp emot. Hästen det handlar om är #12 Reven Dejavu i avdelning 5.
Kolla gärna de senaste insatserna i lopparkivet, säker vinst från dödens näst senast med tränaren i sulkyn. Senast var det spets och slut när han travade som en klocka från start och vann helt okörd på Solvalla.
Spikas på allt!

Får kolla in de loppen helt enkelt. Ser ju i programmet ut att vara en häst som bör leka i klass II men det är kort distans och spår 12 där känns inte så hett. Men är det en häst som kommer springa genom klasserna vinner den ju oavsett. Procenten är ju trevlig nu åtminstone och lopparkivet får avgöra hur den ser ut och om det kan bli spik eller liknande.

Choco Lane och Bordeaux Doc är väl de heta annars från framspår som kan springa snabbt!

valo 2019-10-17 14:00

Möjligt
 
Citat:

Ursprungligen postat av Orakel (Inlägg 644783)
Hej, har ett kanondrag i V75-5. Enligt mig så är det endast galopp emot. Hästen det handlar om är #12 Reven Dejavu i avdelning 5.
Kolla gärna de senaste insatserna i lopparkivet, säker vinst från dödens näst senast med tränaren i sulkyn. Senast var det spets och slut när han travade som en klocka från start och vann helt okörd på Solvalla.
Spikas på allt!

Tittade länge på den men kom fram till att den nog måste rekordsänka. Dock
stark (har rekordet på lång ju). Jag spikar med tvekan Westholm (som dock kan utmanas av Goop i starten och då kanske han ger sig tänker jag). Lycka till!

Haryboy2 2019-10-17 14:40

Citat:

Ursprungligen postat av Orakel (Inlägg 644783)
Hej, har ett kanondrag i V75-5. Enligt mig så är det endast galopp emot. Hästen det handlar om är #12 Reven Dejavu i avdelning 5.
Kolla gärna de senaste insatserna i lopparkivet, säker vinst från dödens näst senast med tränaren i sulkyn. Senast var det spets och slut när han travade som en klocka från start och vann helt okörd på Solvalla.
Spikas på allt!

Lopp med 3åringar, bricka 12 spikar på allt Njaaa

Stankarn 2019-10-17 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 644821)
Tittade länge på den men kom fram till att den nog måste rekordsänka. Dock
stark (har rekordet på lång ju). Jag spikar med tvekan Westholm (som dock kan utmanas av Goop i starten och då kanske han ger sig tänker jag). Lycka till!

Tror du att någon kan ta emot Åke Lindblom från start....? Hans 6 BORDEAUX DOC var först riktigt duktig näst senast, som fyra bakom Campo Bahia, senast blåste han till spets från sjundespår och kom i mål på 1.13,1, full distans.

Kan säkert en 11-tid, redan nu.

Stoppa in Viking Brodde i det här sällskapet, som han var på linje med näst senast, och föreslå hypotetiskt vinnarodds på den.

Dessutom, även om inte Åke vinner ihjäl sig, han vill nog ha revansch för tredjeplatsen med U.B Cool - som ”helt enkelt inte kunde förlora”, förra veckan.

valo 2019-10-17 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 644833)
Tror du att någon kan ta emot Åke Lindblom från start....? Hans 6 BORDEAUX DOC var först riktigt duktig näst senast, som fyra bakom Campo Bahia, senast blåste han till spets från sjundespår och kom i mål på 1.13,1, full distans.

Kan säkert en 11-tid, redan nu.

Stoppa in Viking Brodde i det här sällskapet, som han var på linje med näst senast, och föreslå hypotetiskt vinnarodds på den.

Dessutom, även om inte Åke vinner ihjäl sig, han vill nog ha revansch för tredjeplatsen med U.B Cool - som ”helt enkelt inte kunde förlora”, förra veckan.

Spelar ofta Lindblom men kör ofta fast där. Men - i första; Chapuy har ju kanonform. Tar den och kryddar med hårdingen My Dream Art. Favoriten?
Ja, har säkert ändrat mig fram till start men just nu ett "skräll-lås" på kupongen.

mikaels 2019-10-17 16:57

Är det inte spetsochslut på Westholms(enligt han själv bästa vinstchans), Rocky Tilly finns till 5ggr hos bolagen...

Haryboy2 2019-10-17 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 644878)
Är det inte spetsochslut på Westholms(enligt han själv bästa vinstchans), Rocky Tilly finns till 5ggr hos bolagen...

Han har ju två pållar vilken menar du han har bäst chans av dom två ,själv kör han ju figaro v

mikaels 2019-10-17 18:48

Citat:

Ursprungligen postat av Haryboy2 (Inlägg 644914)
Han har ju två pållar vilken menar du han har bäst chans av dom två ,själv kör han ju figaro v

RT ska vara hans bästa vinstchans i omgången, tydligen...

Haryboy2 2019-10-17 20:14

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 644931)
RT ska vara hans bästa vinstchans i omgången, tydligen...

Om rokky tilly är hans bästa changs varför kör han stallets andra häst då???

HuBBaBuBBa 2019-10-17 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Haryboy2 (Inlägg 644956)
Om rokky tilly är hans bästa changs varför kör han stallets andra häst då???

För att R. Skoglund gjorde det ju bra sen kanske han måste köra själv av olika anledningar. Sen är R.S bättre men den han kör själv kanske kan vinna oxå.

Haryboy2 2019-10-17 21:02

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 644978)
För att R. Skoglund gjorde det ju bra sen kanske han måste köra själv av olika anledningar. Sen är R.S bättre men den han kör själv kanske kan vinna oxå.

Jag har varit helat tiden inne på figaro vicci får ta med båda,

midcapking 2019-10-17 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 644772)
Ser ingen tråd för lördagens V75.

Nu slipper vi monte, amatörer och lärlings-SM.

Du menar, nu slipper vi miljonutdelning? Själv skulle jag vilja se mer av allt ovan samt ev något P-21 lopp över 2 volter! Med detta slipper vi guldsoppan som nu ska serveras i 4 månader med stora favoriter.

Svåra lopp kräver mycket mer arbete och det vore väl roligt! ;)

/ Zohn :drunk:

HuBBaBuBBa 2019-10-18 05:39

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 644789)
Får kolla in de loppen helt enkelt. Ser ju i programmet ut att vara en häst som bör leka i klass II men det är kort distans och spår 12 där känns inte så hett. Men är det en häst som kommer springa genom klasserna vinner den ju oavsett. Procenten är ju trevlig nu åtminstone och lopparkivet får avgöra hur den ser ut och om det kan bli spik eller liknande.

Choco Lane och Bordeaux Doc är väl de heta annars från framspår som kan springa snabbt!

Bordeaux Doc är en kanon men inte kusken tyvärr. Chansspikar nog 6 trots kusken men i spets kan han köra och den är väldigt snabb ut. Såg senaste loppet och då spetsade han enkelt från spår 7. Go Åke!

Åkes häst är uppåt i form och har inte startat så tätt (har ju för fa. Kennedy tider i kroppen och den kan nog vinna från dödens om Åke vill) som de andra betrodda som borde vara helt slutkörda. 12 spåret och Erik och färsk i klassen nja...

Åke har nog lite större planer för denna häst skulle jag tro.

valo 2019-10-18 08:07

Chapuy
 
Chapuy har två raka på kort med låga 11-tider. Senast 2,5 längder före Victory Topline och Rajah Silvio. Nu är det medel men given på kupongen! Kanske spetsar och får rygg på favoriten?

Stekel 2019-10-18 10:14

Det är voltstart i första så ni inte missat det. Men av det man sett ser den ju ut att kunna gå ganska stabilt i volten och 3% är alltid 3%! Tar en slant på den till 17ggr!

Volocity De Vie till 25ggr är taget också! Rätt distans nu och han kan nog tugga ner rätt många.

Lägger en peng på Erik K också till 40ggr. Klass 2 är som vanligt öppet och Jepson har fått ganska bra snurr på den här och den verkar trivas med distansen. Blir livsfarlig om tempot bjuder in i matchen.

"Boostar" alla oddsen med ett lir på Global Undecided. Hästen är ju oslagbar när han vaknar på den sidan och vinner varannan gång så det är dags nu! 3,25 på den!

Odds från bet365.

HuBBaBuBBa 2019-10-18 10:35

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 645011)
Det är voltstart i första så ni inte missat det. Men av det man sett ser den ju ut att kunna gå ganska stabilt i volten och 3% är alltid 3%! Tar en slant på den till 17ggr!

Volocity De Vie till 25ggr är taget också! Rätt distans nu och han kan nog tugga ner rätt många.

Lägger en peng på Erik K också till 40ggr. Klass 2 är som vanligt öppet och Jepson har fått ganska bra snurr på den här och den verkar trivas med distansen. Blir livsfarlig om tempot bjuder in i matchen.

"Boostar" alla oddsen med ett lir på Global Undecided. Hästen är ju oslagbar när han vaknar på den sidan och vinner varannan gång så det är dags nu! 3,25 på den!

Odds från bet365.

Tror du inte det är spets och slut på hemmahästen Ural då?

Tirich 2019-10-18 11:10

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 645019)
Tror du inte det är spets och slut på hemmahästen Ural då?

Man ska väl aldrig underskatta Jormas förmåga att skicka från start (Ragazza da Sopra), men nog borde väl Exclamation Mark ta sig förbi i starten?
Kanske även Ebony

Shooter 2019-10-18 11:26

Efter strykningen av Esprit Sisu så blir det nog spik på Global Undeceided.

AmaerildeRimfrost 2019-10-18 11:36

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 645030)
Efter strykningen av Esprit Sisu så blir det nog spik på Global Undeceided.

Jag hade ju "streck" på 1, 2, 3 och 4 där. Nu när 4 är struken så blir det ju lite andra förutsättningar. Ska man våga stå kvar på de tre innersta eller blir det 6 som tar det?

Stekel 2019-10-18 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 645019)
Tror du inte det är spets och slut på hemmahästen Ural då?

Aldrig att han klarar försvara spets. Om han mot förmodan skulle göra det är han givetvis jättehet. Men säg att han rimligen har 10% chans att klara det. Då är väl totala vinstchansen där någonstans också.

zimonzzon85 2019-10-18 12:58

Tror det är dags för Järvsöodin möte mycket bättre än detta motstånd! Kan va kul jackpootspik !!!

SO 2019-10-18 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av zimonzzon85 (Inlägg 645043)
Tror det är dags för Järvsöodin möte mycket bättre än detta motstånd! Kan va kul jackpootspik !!!

Tack, kul att det NÅGON ANNAN som framhåller denna häst. Jag hade först tänkt att SPIKA (igen) men, det går faktiskt att dubbla med Redéns "nya" stjärna. Järvsöodin har haft otur med usla banor bl.a. I mina ögon är det en 23-häst, passar väl bra att börja från innerspår. Nu är det dags,,,,,,,,

Mitt självförtroende fick sig en smäll när finnen vann, och slog mitt odyrkbara lås i loppet. Så kan det när haspen inte är på,

Sedan blir man förskräckt när omgångens bästa spik är Bergs storfavorit i avdelning1. Ska visst vara ÄNNU bättre nu än senast sägs det. Jag som trodde att Djuse var klar (Electrical Storm) En KANON i mina ögon följt den en hel del nu och blir mer och mer imponerad, spurtkanon dessutom. Man kanske fegar ur och dubblar systemet med Berghs så kallade stjärna (!)

coolmanriver 2019-10-18 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 645048)
Tack, kul att det NÅGON ANNAN som framhåller denna häst. Jag hade först tänkt att SPIKA (igen) men, det går faktiskt att dubbla med Redéns "nya" stjärna. Järvsöodin har haft otur med usla banor bl.a. I mina ögon är det en 23-häst, passar väl bra att börja från innerspår. Nu är det dags,,,,,,,,

Mitt självförtroende fick sig en smäll när finnen vann, och slog mitt odyrkbara lås i loppet. Så kan det när haspen inte är på,

Sedan blir man förskräckt när omgångens bästa spik är Bergs storfavorit i avdelning1. Ska visst vara ÄNNU bättre nu än senast sägs det. Jag som trodde att Djuse var klar (Electrical Storm) En KANON i mina ögon följt den en hel del nu och blir mer och mer imponerad, spurtkanon dessutom. Man kanske fegar ur och dubblar systemet med Berghs så kallade stjärna (!)

Vad ska man säga om Nurmos egenägda kanon som går ut efter 5 år o kutar 11-tid o som han tror är en häst för Elitloppet, borde vara ännu bättre denna gång!

AmaerildeRimfrost 2019-10-18 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 645057)
Vad ska man säga om Nurmos egenägda kanon som går ut efter 5 år o kutar 11-tid o som han tror är en häst för Elitloppet, borde vara ännu bättre denna gång!

Det är nog den hästen jag ligger närmast att spika! Hittar ingen spik egentligen men kanske kan fungera utan det om ens villkor bara stämmer och ens ranking är bra nog!

Men spelar nog 5 före 6 alla dagar i veckan i inledningen!

coolmanriver 2019-10-18 14:05

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 645060)
Det är nog den hästen jag ligger närmast att spika! Hittar ingen spik egentligen men kanske kan fungera utan det om ens villkor bara stämmer och ens ranking är bra nog!

Men spelar nog 5 före 6 alla dagar i veckan i inledningen!

Blunda o spika kan vara lösningen;) Starten är ju kruxet, sedan blir det spännande om det klaras.

SO 2019-10-18 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 645057)
Vad ska man säga om Nurmos egenägda kanon som går ut efter 5 år o kutar 11-tid o som han tror är en häst för Elitloppet, borde vara ännu bättre denna gång!

Får nu plats för 4 hästar i bolaget SO Norrland, med Milligan som omgångens enda spik. Kan bli 1-5-6-11 i avd 1 då, resten torde vara lyxstreck tycker jag. Låter bra med Bergh som omgångens bästa spik, hehe

Stekel 2019-10-18 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 645048)
Tack, kul att det NÅGON ANNAN som framhåller denna häst. Jag hade först tänkt att SPIKA (igen) men, det går faktiskt att dubbla med Redéns "nya" stjärna. Järvsöodin har haft otur med usla banor bl.a. I mina ögon är det en 23-häst, passar väl bra att börja från innerspår. Nu är det dags,,,,,,,,

Mitt självförtroende fick sig en smäll när finnen vann, och slog mitt odyrkbara lås i loppet. Så kan det när haspen inte är på,

Sedan blir man förskräckt när omgångens bästa spik är Bergs storfavorit i avdelning1. Ska visst vara ÄNNU bättre nu än senast sägs det. Jag som trodde att Djuse var klar (Electrical Storm) En KANON i mina ögon följt den en hel del nu och blir mer och mer imponerad, spurtkanon dessutom. Man kanske fegar ur och dubblar systemet med Berghs så kallade stjärna (!)

Hjälper ju inte när Djuse kör själv, kommer sitta bomfast med Electrical Storm.

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 645057)
Vad ska man säga om Nurmos egenägda kanon som går ut efter 5 år o kutar 11-tid o som han tror är en häst för Elitloppet, borde vara ännu bättre denna gång!

Den var ju helt sjuk sist! Men det går ju inte att tro på den, stor häst som går ut i bronsförsök på spår 5 i volt. Bara gjort 3 starter i hela livet. Visst kan den "göra en Food Money" men det är extremt sällsynt, och så har vi det här med volten. Överstreckad säger jag.

AmaerildeRimfrost 2019-10-18 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 645064)
Blunda o spika kan vara lösningen;) Starten är ju kruxet, sedan blir det spännande om det klaras.

Jo... det finns ju visa frågetecken. Senast fick den ju backa sig sist från spår 8, sen var den långt ute i spåren och inte på upploppet rundar den typ i femtespår (trots att fjärdespåret var ledigt) och vinner även om den fick kämpa. Men den tiden med de där spåren och att ligga sist och vinna.

Säger sen Timo att det är en elitloppshäst så ska den inte ha några problem att vinna det här loppet oavsett var den hamnar. Dock är jag imponerad av Berghs favorit också. Den var inte favorit senast och blir det inte nu. Det är ju nu man kan få bra värde på en sådan här häst om den nu håller samma kvalité som man kan misstänka!

AmaerildeRimfrost 2019-10-18 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 645074)
Den var ju helt sjuk sist! Men det går ju inte att tro på den, stor häst som går ut i bronsförsök på spår 5 i volt. Bara gjort 3 starter i hela livet. Visst kan den "göra en Food Money" men det är extremt sällsynt, och så har vi det här med volten. Överstreckad säger jag.

Överstreckad på 18% håller jag absolut inte med om. Den var ingen bluffseger i spets senast. Visst, spåret är ju usel och det är volt men är det en sådan stjärna som man kan tro nu så är 18% sjukt understreckad. Eftersom vi då inte vet kapaciteten där så kanske den borde ligga kring 25-33% för att väga in allt. Är den dock som man kan misstänks borde den vara över 40% här och kanske mellan 50-55%.

Var skulle du tycka den borde ligga i procenten?

Shooter 2019-10-18 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 645078)
Överstreckad på 18% håller jag absolut inte med om. Den var ingen bluffseger i spets senast. Visst, spåret är ju usel och det är volt men är det en sådan stjärna som man kan tro nu så är 18% sjukt understreckad. Eftersom vi då inte vet kapaciteten där så kanske den borde ligga kring 25-33% för att väga in allt. Är den dock som man kan misstänks borde den vara över 40% här och kanske mellan 50-55%.

Var skulle du tycka den borde ligga i procenten?

Efter Nurmos uttalande så dubblade jag systemet med den. Annars ser det ju bra ut för favoriten, men det är några starka favoriter den här omgången och någon vill man ju fälla.

Shooter 2019-10-18 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 645033)
Jag hade ju "streck" på 1, 2, 3 och 4 där. Nu när 4 är struken så blir det ju lite andra förutsättningar. Ska man våga stå kvar på de tre innersta eller blir det 6 som tar det?

Min känsla är att Örjan vinner loppet, men stallet menar ju på att hästen är humörbetonad och att allt hänger på det. Tror nog jag går på den i alla fall då den inte är överdrivet mycket streckad.

Henkes 2019-10-18 16:44

Det är en kul spik i vilket fall, en sjuåring med typ tre lopp, och skulle den gå in så är systemet i bättre läge

Rob 2019-10-18 17:22

Jag ska vara lite konspiratoriskt lagd o säga att det blir trippel 8 i dom tre första avdelningarna....

Stekel 2019-10-18 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 645078)
Överstreckad på 18% håller jag absolut inte med om. Den var ingen bluffseger i spets senast. Visst, spåret är ju usel och det är volt men är det en sådan stjärna som man kan tro nu så är 18% sjukt understreckad. Eftersom vi då inte vet kapaciteten där så kanske den borde ligga kring 25-33% för att väga in allt. Är den dock som man kan misstänks borde den vara över 40% här och kanske mellan 50-55%.

Var skulle du tycka den borde ligga i procenten?

Ska bli spännande att se. Men man ska komma ihåg att de han slog senast var klassen sämre än det här gänget så det såg lite bättre ut än vad det var kanske. Och att det är en sån häst som kommer tillbaka från gaffelband drar ner chanserna en del, för taktiken att riktigt busköra i spåren med honom här i andra starten finns nog inte på kartan. Galopp och/eller tempotorsk efter tappstart enormt troligt i min bok iaf. Max 10% för mig.

Trazan 2019-10-18 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 645112)
Ska bli spännande att se. Men man ska komma ihåg att de han slog senast var klassen sämre än det här gänget så det såg lite bättre ut än vad det var kanske. Och att det är en sån häst som kommer tillbaka från gaffelband drar ner chanserna en del, för taktiken att riktigt busköra i spåren med honom här i andra starten finns nog inte på kartan. Galopp och/eller tempotorsk efter tappstart enormt troligt i min bok iaf. Max 10% för mig.

Du tror att Jorma kommer sitta och såsa i kön om de plockar upp där framme? Säger inte att den vinner men tempotorsk-scenariot tror jag inte de som spikar behöver vara särskilt oroliga för.

Stekel 2019-10-18 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av Trazan (Inlägg 645131)
Du tror att Jorma kommer sitta och såsa i kön om de plockar upp där framme? Säger inte att den vinner men tempotorsk-scenariot tror jag inte de som spikar behöver vara särskilt oroliga för.

Hade det varit någon annan än de där finngubbarna hade jag ju varit 100 på att de inte skulle busköra med den där i detta lopp. Men nu är det ju Nurmio och då är jag bara 90...

kire1111 2019-10-18 19:30

Regn, lite kladdig bana o upplopp som bjuder in smyghästar från kön.. Ja jackpott på det. Verkar va rätt ensam om att tycka att många lopp är öppna å svåra..

Kattskit i utd så är det bara sätta igång å skryta på Facebook att man ialf fick 7 rätt el miljoner som Malta, Tyskland, Finland självklart tar hem isåfall med sina monstersystem.. Borde eg avstå, lär man garanterat va en vinnare imorgon kl 19:00



1
Volt å brons... Omstart, hejdå favoriten o hej Goop bakspår.. Så lätt grusas detta lopp
2
8-9 är dessa så jävla klara från 20 tillägg... Kan nog lova att 40-60 tillägg kommer hinna fram
3
När vann allas superhäst 1640 meter senast? Samt finns väl flera som kan ta spets. Kommer goop dit lär han väl knappast ligga lågt från bästa spår tex. Samt Stefans hästar, varit mycket snack tycker jag
4
Norsk förvisso å Örjan... Men när vann den i v75?...
5
1640 ska 9 vinna alltså, klass 2. 1640 meter spår 9 o hela fyra år... Säger väl allt plus 3 åringar med bästa spår..
Mer ett Getingbo.. Hum kasta tärning blev nr 6
6
Ska nr 6 vinna.. Känns väl mer i brist på annat nu när 4 ströks.. Skulle inte trilla av stolen om from The mine rinner undan från någon lucka el nr 2, trots silver nu. Men sånt verkar ju inte ha så stor betydelse nu mera
7
Ja här nödspikar väl alla tv-system otroliga 9.. Tog visst strecken slut.. Ja vem ska vinna här, hum.....

Tirich 2019-10-18 19:32

Hoppas på lera upp till knäna imöra så att man kan spika Perfect Dynamite.
Gynnar väl oxå dessvärre FTM



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved