Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Värdering av dagens drag (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/37881-vaerdering-av-dagens-drag/)

mikaels 2019-11-02 09:22

Värdering av dagens drag
 
Känns som att Win B.Hill(245 nu) blir dagens drag, knepigt läge mot bra hästar...tror att Macelleria blir dagens mest spelvärda(4,80 på svs nu), "överstreckad" kanske kanske inte, med sina 30% nu(lär dessutom sjunka, tror det t.o.m kan bli rätt jämnt streckat dom emellan), huvudscenariot för mig är att RB leder hela vägen och 4,80 är synnerligen spelbart...avvaktar lite, men frågan är om det verkligen kan bli högre?...

mikaels 2019-11-02 09:52

Ellis Pride lär stiga som en raket procentmässigt, redan från 3% igårkväll till 5% nu, ska vi gissa på runt 10% och där ska den väl ligga någonstans...Mest spelvärd (tillsammans med Macelleria), lär vara Le Crack Sox som redan finns till 4,50 hos bolagen, spetsfavorit även den och "överstreckad" med sina 30%, som lär sjunka...

AmaerildeRimfrost 2019-11-02 10:00

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 648402)
Ellis Pride lär stiga som en raket procentmässigt, redan från 3% igårkväll till 5% nu, ska vi gissa på runt 10% och där ska den väl ligga någonstans...

Kommer bli intressant med barfota på den men jag tror den är chanslös likväl. Dock får man väl ta med den som någon C-häst eller liknande! Men den kommer nog landa i närheten av 10%, borde inte nå så högt från det läget även om de t o m tar av hovarna på hästen :D

AmaerildeRimfrost 2019-11-02 10:03

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 648396)
Känns som att Win B.Hill(245 nu) blir dagens drag, knepigt läge mot bra hästar...tror att Macelleria blir dagens mest spelvärda(4,80 på svs nu), "överstreckad" kanske kanske inte, med sina 30% nu(lär dessutom sjunka, tror det t.o.m kan bli rätt jämnt streckat dom emellan), huvudscenariot för mig är att RB leder hela vägen och 4,80 är synnerligen spelbart...avvaktar lite, men frågan är om det verkligen kan bli högre?...

Tråkigt att folk fattar hur bra hästen är nu. Senast spikade jag ju och då kändes den underspelad. Risk den inte kommer vara det idag och fler och fler kommer luta sig mot den här hästen. Risk den kan bli favorit på streckspelet.

Synd inte Macelleria blir dagens drag för den tror jag kommer vara helt chanslös här. Så för mig får den gärna hålla sig som favorit och sno 30% av samtliga pengar!

mikaels 2019-11-02 10:29

Platsdubbeln på LCS o M är nu uppe i 3,57 på svs, är nog ändå klokt att avvakta då den lär stiga ytterligare några tiondelar, gissar jag...

AmaerildeRimfrost 2019-11-02 11:57

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 648414)
Platsdubbeln på LCS o M är nu uppe i 3,57 på svs, är nog ändå klokt att avvakta då den lär stiga ytterligare några tiondelar, gissar jag...

Var uppe i 3.66 tidigare idag faktiskt! (1.88 och 1.95)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved