Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-02, 09:22   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Värdering av dagens drag


Känns som att Win B.Hill(245 nu) blir dagens drag, knepigt läge mot bra hästar...tror att Macelleria blir dagens mest spelvärda(4,80 på svs nu), "överstreckad" kanske kanske inte, med sina 30% nu(lär dessutom sjunka, tror det t.o.m kan bli rätt jämnt streckat dom emellan), huvudscenariot för mig är att RB leder hela vägen och 4,80 är synnerligen spelbart...avvaktar lite, men frågan är om det verkligen kan bli högre?...

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-02 klockan 09:29.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 09:52   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ellis Pride lär stiga som en raket procentmässigt, redan från 3% igårkväll till 5% nu, ska vi gissa på runt 10% och där ska den väl ligga någonstans...Mest spelvärd (tillsammans med Macelleria), lär vara Le Crack Sox som redan finns till 4,50 hos bolagen, spetsfavorit även den och "överstreckad" med sina 30%, som lär sjunka...

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-02 klockan 10:03.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 10:00   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ellis Pride lär stiga som en raket procentmässigt, redan från 3% igårkväll till 5% nu, ska vi gissa på runt 10% och där ska den väl ligga någonstans...
Kommer bli intressant med barfota på den men jag tror den är chanslös likväl. Dock får man väl ta med den som någon C-häst eller liknande! Men den kommer nog landa i närheten av 10%, borde inte nå så högt från det läget även om de t o m tar av hovarna på hästen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 10:03   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Känns som att Win B.Hill(245 nu) blir dagens drag, knepigt läge mot bra hästar...tror att Macelleria blir dagens mest spelvärda(4,80 på svs nu), "överstreckad" kanske kanske inte, med sina 30% nu(lär dessutom sjunka, tror det t.o.m kan bli rätt jämnt streckat dom emellan), huvudscenariot för mig är att RB leder hela vägen och 4,80 är synnerligen spelbart...avvaktar lite, men frågan är om det verkligen kan bli högre?...
Tråkigt att folk fattar hur bra hästen är nu. Senast spikade jag ju och då kändes den underspelad. Risk den inte kommer vara det idag och fler och fler kommer luta sig mot den här hästen. Risk den kan bli favorit på streckspelet.

Synd inte Macelleria blir dagens drag för den tror jag kommer vara helt chanslös här. Så för mig får den gärna hålla sig som favorit och sno 30% av samtliga pengar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 10:29   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Platsdubbeln på LCS o M är nu uppe i 3,57 på svs, är nog ändå klokt att avvakta då den lär stiga ytterligare några tiondelar, gissar jag...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-02, 11:57   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Platsdubbeln på LCS o M är nu uppe i 3,57 på svs, är nog ändå klokt att avvakta då den lär stiga ytterligare några tiondelar, gissar jag...
Var uppe i 3.66 tidigare idag faktiskt! (1.88 och 1.95)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td