![]() |
Alla säger ju att man ska ta bort Bergh som favorit oxå...
|
Haha, Global Winner galopperar direkt. Slår aldrig fel :idiot:
|
Oj, så usel WMM var, höll ändå på att få en turseger...
|
Vilken fruktansvärt dålig skithäst Wreckless M.M. är! Ser bara fin ut när den sitter fast! Så begränsad!! Otroligt...
|
fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnn... ledsen ni som köpte mina andelar och läste vad jag skrev tidigare... ska aldrig mer hända. Jag lovar att jag lämnar in innan allt snack.
|
Citat:
|
Varför fick Magnus Djuse för sig att gå på från andra ut till dödens o trycka sig själv i gal?
Han satt ju bra till o borde väntat 4-500 meter till, en klar bortkörning iaf i min värld, surt. |
Citat:
|
När jag gör det jag tror på med en bra kassa så kommer storvinsten komma en dag för mig det lovar jag er alla. Och hoppas att folk vill köpa andelar från mig trots att jag ändrade mitt system. Ska testa ett lite större system snart som jag lämnar in innan allt tugg hit och dit.
|
Citat:
Spikade den, tänkte bra läge, bra kusk, sos. Fick lite tryck men borde vunnit ändå tycker man. Surt |
Visste hela tiden när Cactus vann att snackhästen som blev favorit till slut Global skithäst Winner skulle torska...
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är mest ledsen över att jag gjorde min andelsköpare besvikna. Annars är man van att ändra system i sista minut och göra nåt helknäppt system man inte skulle gjort från början.
Borde inte Jens S typ sitta i studion och tippa och inte en pajas och en gammal travtränare??? |
Citat:
|
Henriette är en så duktig kusk... Hästens trav va dåligt men lyckas ändå få hästen över mål först. Go girl!!
|
Citat:
Känns som ni inte talar om exakt samma sak? Nurmos på Valla och Nurmos på V75 på Valla är ju inte nödvändigtvis samma sak. |
Jag hoppas på Jepson nu!!!
|
Varför blåstes omstart?
|
Citat:
|
Citat:
|
ja ni ... sitter mitt system så kommer detta vara mycket tungt för mig...
hoppas verkligen jag bränner spikarna i slutet. |
Hahahaha, Jorma Kontio en av världens bästa startkuskar - WTF!!! Han är grym, älskar honom, men vass startkusk, det är han inte...!!!
|
Det känns lite sorgligt när ni dissar era val/inlämnade kuponger, trav är aldrig lätt. Efterklokheten är alltid rätt val! Det jag tror att ni snöar in på, är att ni plussar hästar hit och dit och då är det ju lätt att säga att man hade med den hästen från början. Jag klankar inte på någon, men det är sorgligt att ni blir så irriterade på era val av inlämnade system. skulle man lämna in ett system på alla drag och klaringar, eller ta bort/med hästar från live snubbarna eller ta med/bort hästar från denna eminenta sida, så kostar systemet fantasi summor.
Det jag vill säga är att det ska vara roligt med trav och sansa er/mig själv med att välj ut spel eller speldagar som passar. spara kulorna till ons eller lördag och lägg en lite större slant istället för att köra slantar på vardagar eller hoppa in på den och den andelen, det kostar mer än smakar. Jag tror att ett eget stort system eller ett stort andelssystem är bättre än att gå med på flera olika som bara kostar. Det finns inga räddningsplankor längre. |
Citat:
|
Citat:
|
Var det nån som frågade PU vad han gjorde i omstarten?
Ja, nu äntligen... Så det var Djuses fel....? Eller vad fasen sa dom?? |
Citat:
|
Citat:
Fint att du blir ledsen och verkar bry dig. Tack Du har nog rätt i det du säger. Men jag blir ändå ledsen på mig själv att jag lämnar in nåt system som i grunden är Stefan Hultmans typ. :) Mvh |
Citat:
|
|
Sablar, kändes som att man kunde luta sig tillbaka med SM och A, när det var 200 kvar...men icke sa Nicke...så bra hon var Rödluvan...
|
ok den fick man ju veta... att när jag drog norsken ... bla bla bla :)
|
Citat:
Du blir ju alltid så besviken och arg på dig själv, men jag jag tänker nog lite på oss alla som spelar ( då menar jag inte alla), jag kan banna mig själv inför frun när jag ändrar kupongen 20 sek innan inlämning och torskar någon kr, men jag har även gjort lyckade ändringar under sista sekunderna. Kan väl tillägga att jag har ca två till tre olika jokersystem som jag väljer mellan ( abc eller poäng med eller utan utgång), grejen är väl att ta ett beslut som kanske inte alltid är rätt, men ändå ett beslut. |
Man kan alltid lita på Örjan
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-11-10, 16:52 Eskilstuna Söndag 2019-11-10 Start: 16:53 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Conrads Rödluva 2: 3, 4, 5, 9 4 x 50,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: VHW XHS BSB |
så rättvist ... nu har dom alla tre toppstona fått en var sin seger i storlopp i år... gulligt rättvist och så fantastiskt härligt med travsport... ja ryser... låt oss kramas och glädjas över detta:)
|
Nu kommer systemet bli tre ggr så dyrt varje gång dom startar tillsammans .. alla streckade på 25% hehe
|
I startögonblicket hade Jepson och RN bättre spår än Örjan men de gav fan i att skaffa sig bra position direkt och genom att pulla upp kraftigt hamnade de långt bak.Det straffade sig mot en för dagen kanske ändå bästa hästen.
|
250kr V/P på Viking Brodde, tror banan passar honom.
|
Det är Örjan och Jormas dag idag... lille Henriette stack emellan där och vem vinner nu? Jorma eller Örjan?
3ggr Örjan 3ggr Jorma |