Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-10, 09:12   #1
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

V75 Eskilstuna BREEDERS' CROWN SNACK!


Inti Boko spets o slut
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 10:01   #2
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Räkna med körning där.. 5 Forfantone AM gjorde en bra avslutning från tufft läge sist. Den var ju mångas spik på V75 när Lewis Ale vann. Men var som en traktor ut då och ville inte tävla eller om Örjan nu gjorde nån skön typ av styrning.
Blev ju ändå trea då och Örjan är alltid farlig sådana här dagar. Kan tänka mig att det är påställt nu. Ser ut som många kan vinna och Bergh lär ju inte vila på hanen i starten och om Inti Boko lyckas ta ledningen så lär ju Bergh sitta fastklistrad i rygg på Inti Boko och sen kommer lill-ludde och masserar utvändigt. Betting Gangster smyger och Viking Brodde med. Bergh eller Örjan har jag nån skum känsla för här.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-10 klockan 12:00.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 10:14   #3
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 1 012
Sharp$: 8357
Standard

HuBBaBuBBa hej ingen andel i dag ?


HuBBaBuBBa hej ingen andel i dag ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tonymike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 10:20   #4
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Global Adventure slog ju Power på Bergsåker när dom möttes. Power va ju grym den gången utvändigt med bara en hals slagen och nu är det 500m längre.
Men Bill lär ju spetsa med Global i rygg som skulle kunna få loppet.

Loppet är helstängt på 1,2,3,9 om man nu tror att Power torskar. 10 Criterion är väl en riktigt rolig skräll om man går för större pengar och har råd.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 10:22   #5
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tonymike Visa inlägg
HuBBaBuBBa hej ingen andel i dag ?
Jodå det kan jag väl göra.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 10:31   #6
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 1 012
Sharp$: 8357
Standard

tack


Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tonymike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 10:57   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 686
Sharp$: 37590
Standard

Seismic Wave - en så gott som omöjlig häst att ta ställning till. Han har ett mycket gott rykte, men det går inte att leva på ett världsrekord som treåring från USA. Har nu dessutom ett värdelöst läge bakom bilen. Le Crack Sox spikade jag förra gången och den ska med igen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 11:02   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Wreckless MM lär dyka till spets och Anders Eriksson har respekt med sig...banan lär vara fin och god chans på spetsochslut...min gissning är att den som vill ha 4,75, ska kliva in på bet365 redan nu...men jag har haft fel förr...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 11:06   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 686
Sharp$: 37590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Wreckless MM lär dyka till spets och Anders Eriksson har respekt med sig...banan lär vara fin och god chans på spetsochslut...min gissning är att den som vill ha 4,75, ska kliva in på bet365 redan nu...men jag har haft fel förr...vi får si...
Jag var också inne på Wreckless till en början, men har skiftat till Global Winner som jag tror är bäst här.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 11:20   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag var också inne på Wreckless till en början, men har skiftat till Global Winner som jag tror är bäst här.
Du borde fått vara med på 70-talet, då pratade man aldrig om vem som skulle ta spets, utan enbart om vem som var bästa hästen...startspår hade alltså "mer eller mindre" ingen betydelse då, idag är det något helt annat, då en spetshäst med bra kusk blir rättmätig favorit mot en "bättre häst" från bakspår...Det var kanske inte alltid bättre förr, men definitivt roligare...förövrigt så är nog Sverige det enda land där man lägger stor vikt vid spetspositionen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+50)

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-10 klockan 11:25.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 11:21   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 686
Sharp$: 37590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Du borde fått vara med på 70-talet, då pratade man aldrig om vem som skulle ta spets, utan enbart om vem som var bästa hästen...startspår hade alltså "mer eller mindre" ingen betydelse då, idag är det något helt annat, då en spetshäst med bra kusk blir rättmätig favorit mot en "bättre häst" från bakspår...Det var kanske inte alltid bättre förr, men definitivt roligare...
Jag var förvisso med på 70-talet, men trav började jag inte spela förrän 1981.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 11:28   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag var förvisso med på 70-talet, men trav började jag inte spela förrän 1981.
Gratulerar, då hann du i alla fall få vara med några år, när travet var folkfester och riktigt kul...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+20)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 11:41   #13
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Spets osv.


Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Du borde fått vara med på 70-talet, då pratade man aldrig om vem som skulle ta spets, utan enbart om vem som var bästa hästen...startspår hade alltså "mer eller mindre" ingen betydelse då, idag är det något helt annat, då en spetshäst med bra kusk blir rättmätig favorit mot en "bättre häst" från bakspår...Det var kanske inte alltid bättre förr, men definitivt roligare...förövrigt så är nog Sverige det enda land där man lägger stor vikt vid spetspositionen...
Ja, bra bakhästar på sommaren; går som spjut men när de nalkas mållinjen
är de andra redan i mål igen. Nu på vintern kan det bli tvärtom. Värt att ta hänsyn till!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 11:41   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 686
Sharp$: 37590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gratulerar, då hann du i alla fall få vara med några år, när travet var folkfester och riktigt kul...
Tack! Det var på depeschkontorens tid, när man fyllde i pappersbongar och fick en taskig karbonkopia med hem. Jag gjorde V65-system till ett litet gäng på fyra pers till lördagarna och 1983 åkte jag ut till Solvalla och satte ett system som gav drygt 32 000 kr. Vi hade satt ett par tior var. Meadow Road vann ett av loppen och min dåvarande favorithäst The Onion ett annat. Stig H. satte en niooddsare och så vann en skräll som hette Miraya till 33 ggr fläsket. Henne spelade jag 20 kr vinnare på och jag gick hem med 800 i vinst den dagen. Därefter var jag såld på travet. Det var så mycket lättare på den tiden och jag satte sexor och femmor titt som tätt på V65. Nu är det stora skillnader och mycket svårare att vara spelare. Jag ska ha kvar banprogrammet från den dagen 1983, men vet inte just nu var det är. Vore kul att kolla namnen på övriga vinnare den dagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5), SO (+12)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-10, 11:46   #15
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Wreckless MM lär dyka till spets och Anders Eriksson har respekt med sig...banan lär vara fin och god chans på spetsochslut...min gissning är att den som vill ha 4,75, ska kliva in på bet365 redan nu...men jag har haft fel förr...vi får si...
Man tycker ju det... borde vara spets och slut.
Men sen har vi bröderna Djuse som kan göra något kanske. Och Henriette är ju duktig och så får Kai P J (hemmakusk) köra en Nurmos häst.
Men som du säger ska kan det va så enkelt med spets och slut med duktiga Anders E.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td