Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Eskilstuna BREEDERS' CROWN SNACK! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38041-v75-eskilstuna-breeders-crown-snack/)

Melander 2019-11-10 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av jAnman (Inlägg 650853)
Det känns lite sorgligt när ni dissar era val/inlämnade kuponger, trav är aldrig lätt. Efterklokheten är alltid rätt val! Det jag tror att ni snöar in på, är att ni plussar hästar hit och dit och då är det ju lätt att säga att man hade med den hästen från början. Jag klankar inte på någon, men det är sorgligt att ni blir så irriterade på era val av inlämnade system. skulle man lämna in ett system på alla drag och klaringar, eller ta bort/med hästar från live snubbarna eller ta med/bort hästar från denna eminenta sida, så kostar systemet fantasi summor.
Det jag vill säga är att det ska vara roligt med trav och sansa er/mig själv med att välj ut spel eller speldagar som passar. spara kulorna till ons eller lördag och lägg en lite större slant istället för att köra slantar på vardagar eller hoppa in på den och den andelen, det kostar mer än smakar. Jag tror att ett eget stort system eller ett stort andelssystem är bättre än att gå med på flera olika som bara kostar. Det finns inga räddningsplankor längre.

Bland det bästa som skrivits här på Sharps

Skaegget 2019-11-10 15:38

Var det nån som frågade PU vad han gjorde i omstarten?

Ja, nu äntligen...

Så det var Djuses fel....? Eller vad fasen sa dom??

mikaels 2019-11-10 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 650857)
Bland det bästa som skrivits här på Sharps

Frågan är om du ska se det som positivt eller negativt, jAnman:D...ursäkta mig, Melander ;)...

HuBBaBuBBa 2019-11-10 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 650857)
Bland det bästa som skrivits här på Sharps

Tänkte du på mig?
Fint att du blir ledsen och verkar bry dig. Tack
Du har nog rätt i det du säger.

Men jag blir ändå ledsen på mig själv att jag lämnar in nåt system som i grunden är Stefan Hultmans typ. :)

Mvh

Altoc 2019-11-10 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 650860)
Var det nån som frågade PU vad han gjorde i omstarten?

Ja, nu äntligen...

Så det var Djuses fel....? Eller vad fasen sa dom??

I grunden funktionärsfel om man lyssnar på Djuse. De kallade till start 1 minut för tidigt.

HuBBaBuBBa 2019-11-10 15:54

https://photos.app.goo.gl/JhxfS5P427Hw5d5j6

Här är raden

mikaels 2019-11-10 15:59

Sablar, kändes som att man kunde luta sig tillbaka med SM och A, när det var 200 kvar...men icke sa Nicke...så bra hon var Rödluvan...

HuBBaBuBBa 2019-11-10 16:02

ok den fick man ju veta... att när jag drog norsken ... bla bla bla :)

jAnman 2019-11-10 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 650862)
Tänkte du på mig?
Fint att du blir ledsen och verkar bry dig. Tack
Du har nog rätt i det du säger.

Men jag blir ändå ledsen på mig själv att jag lämnar in nåt system som i grunden är Stefan Hultmans typ. :)

Mvh

Dig bland annat!
Du blir ju alltid så besviken och arg på dig själv, men jag jag tänker nog lite på oss alla som spelar ( då menar jag inte alla), jag kan banna mig själv inför frun när jag ändrar kupongen 20 sek innan inlämning och torskar någon kr, men jag har även gjort lyckade ändringar under sista sekunderna. Kan väl tillägga att jag har ca två till tre olika jokersystem som jag väljer mellan ( abc eller poäng med eller utan utgång), grejen är väl att ta ett beslut som kanske inte alltid är rätt, men ändå ett beslut.

mackpeter 2019-11-10 16:03

Man kan alltid lita på Örjan

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-11-10, 16:52
Eskilstuna
Söndag 2019-11-10
Start: 16:53
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Conrads Rödluva
2: 3, 4, 5, 9

4 x 50,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: VHW XHS BSB

HuBBaBuBBa 2019-11-10 16:04

så rättvist ... nu har dom alla tre toppstona fått en var sin seger i storlopp i år... gulligt rättvist och så fantastiskt härligt med travsport... ja ryser... låt oss kramas och glädjas över detta:)

HuBBaBuBBa 2019-11-10 16:06

Nu kommer systemet bli tre ggr så dyrt varje gång dom startar tillsammans .. alla streckade på 25% hehe

ScandalPlay 2019-11-10 16:08

I startögonblicket hade Jepson och RN bättre spår än Örjan men de gav fan i att skaffa sig bra position direkt och genom att pulla upp kraftigt hamnade de långt bak.Det straffade sig mot en för dagen kanske ändå bästa hästen.

inexe 2019-11-10 16:10

250kr V/P på Viking Brodde, tror banan passar honom.

HuBBaBuBBa 2019-11-10 16:12

Det är Örjan och Jormas dag idag... lille Henriette stack emellan där och vem vinner nu? Jorma eller Örjan?

3ggr Örjan 3ggr Jorma



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved