Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Gävle 30 November (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/38320-v75-gaevle-30-november/)

Haryboy2 2019-11-28 15:53

V75 Gävle 30 November
 
V75 30 november

mikaels 2019-11-28 20:37

Hakon VH, 2,74 på plats(svs), i min värld skulle han kunna ge det som vinnare...skojar lite, men inte så mycket...

ab5 2019-11-28 22:22

Nöp Reckless 6,20 plats på svs förut. Varit halvdan i några starter nu men gillar lång distans och levererat bra insatser mot hårdare motstånd än det här. Bra smygläge från spår 3 med Jepson så tycker han borde kunna nypa platsen oftare än 16% av gångerna.

hoola 2019-11-29 14:27

Daniel Berglund V75 Gävle lördag på Service Plays

hoola 2019-11-29 14:29

Jens Sjödèn V75 Gävle lördag på Service Plays

SO 2019-11-29 15:14

Äntligen dags efter 1½ månad UTAN norrlandsomgångar. Men desto mer taggad, vi avslutade ju perioden med 7 rätt och klarade av målsättningen 20% (minst) av spelen ska sluta med 7 rätt. Och man log när startlisan kom, finns ju TVÅ STENKLARA (!) förutom MILLIGAN. JAG TROR NÄMLIGEN STENHÅRT PÅ 9 Dusktodawn Sisu i avd 2. Ingen av Sjödén och Berglund har hästen som etta vilket jag tackar för.

Jag fick ganska snart upp ögonen för kusen som Mats Bucht hade. I många lopp kördes hästen bara från sista kurvan och vet inte hur många hästar som hon blåst förbi. I febr körde Ulf Ohlsson och de låg absolut sist i sista kurvan men vann med 10 meter minst.
Nu verkar nye tränaren Fredrik Wallin ha hittat ännu en växel. Kaj Widell vann med henne senast från 12;e spår, snabb start till 4;e ytter, vann sedan ganska okörd. Glad att det blev Rickard som kusk. Han kör bra och har visat toppform på slutet.

Nu är det stora favoriter i garderingsloppen och risken är stor att flera av dom ramlar in och utdelningen blir därefter. Skulle nog inte skada att göra en vinnarraket på några av dom. Som givetvis får spricka till förmån för rensningen.

coolmanriver 2019-11-29 16:01

Om Milligans ska vinna så måste loppet köras perfekt för kusen o det kan infrias ev. typ släppt till ledning, bestämma, o rinna undan knappt på det korta upploppet.
63% jag bävar för den procenten, hade tyckt att 32% hade varit för mkt så ni som tycker att den inte kan förlora måste ju tro på scenariot som ovan?
Nej låser nog på 1+7+12 för allvarligt talat hästen har ju sett ut som en lus på slutet!

coolmanriver 2019-11-29 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 654613)
Äntligen dags efter 1½ månad UTAN norrlandsomgångar. Men desto mer taggad, vi avslutade ju perioden med 7 rätt och klarade av målsättningen 20% (minst) av spelen ska sluta med 7 rätt. Och man log när startlisan kom, finns ju TVÅ STENKLARA (!) förutom MILLIGAN. JAG TROR NÄMLIGEN STENHÅRT PÅ 9 Dusktodawn Sisu i avd 2. Ingen av Sjödén och Berglund har hästen som etta vilket jag tackar för.

Jag fick ganska snart upp ögonen för kusen som Mats Bucht hade. I många lopp kördes hästen bara från sista kurvan och vet inte hur många hästar som hon blåst förbi. I febr körde Ulf Ohlsson och de låg absolut sist i sista kurvan men vann med 10 meter minst.
Nu verkar nye tränaren Fredrik Wallin ha hittat ännu en växel. Kaj Widell vann med henne senast från 12;e spår, snabb start till 4;e ytter, vann sedan ganska okörd. Glad att det blev Rickard som kusk. Han kör bra och har visat toppform på slutet.

Nu är det stora favoriter i garderingsloppen och risken är stor att flera av dom ramlar in och utdelningen blir därefter. Skulle nog inte skada att göra en vinnarraket på några av dom. Som givetvis får spricka till förmån för rensningen.

Tar nog rygg på din andra spik i ett svårt lopp o som du säger har vi nu en tränare som gjort mirakel i år, så spik Dusktodawn Sisu i andra.

AmaerildeRimfrost 2019-11-29 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 654622)
Om Milligans ska vinna så måste loppet köras perfekt för kusen o det kan infrias ev. typ släppt till ledning, bestämma, o rinna undan knappt på det korta upploppet.
63% jag bävar för den procenten, hade tyckt att 32% hade varit för mkt så ni som tycker att den inte kan förlora måste ju tro på scenariot som ovan?
Nej låser nog på 1+7+12 för allvarligt talat hästen har ju sett ut som en lus på slutet!

Se inte spöken när det inte finns några! Du tror det där är en lus som måste vinna för att de andra låter den göra det? Du baserar detta på något enstaka mindre bra lopp? Förutsättningarna är perfekta nu! Vem ska slå den och hur - det är så du ska tänka! Då inser du att den vinner 50%.

Bowery 2019-11-29 17:11

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 654607)
Daniel Berglund V75 Gävle lördag på Service Plays

https://spel.travronden.se/kronikor/...i-avslutningen

coolmanriver 2019-11-29 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 654633)
Se inte spöken när det inte finns några! Du tror det där är en lus som måste vinna för att de andra låter den göra det? Du baserar detta på något enstaka mindre bra lopp? Förutsättningarna är perfekta nu! Vem ska slå den och hur - det är så du ska tänka! Då inser du att den vinner 50%.

Ja att Bergh o Kolgjini + ngn annan friskus inte är med så kan detta lopp bli färglöst o favven rinna undan om nu inte fd. pokerproffset får för sig att svara spets men han bluffar troligtvis med sina 2-7 i klöver;)
Spännande o se om det blir favvevinst trots allt, men jag säger syn!

tototorsten 2019-11-29 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 654637)
Ja att Bergh o Kolgjini + ngn annan friskus inte är med så kan detta lopp bli färglöst o favven rinna undan om nu inte fd. pokerproffset får för sig att svara spets men han bluffar troligtvis med sina 2-7 i klöver;)
Spännande o se om det blir favvevinst trots allt, men jag säger syn!

Vem är pokerspelaren ?

valo 2019-11-29 17:20

Avd 2
 
Håller nog på Miss Sober här. Var i hälarna på Racing Brodda och Conrads Rödluva i derbystoet tidigare i år. Några sådana kusar finns inte i detta lopp. Trots 20 extra tillägg på favoriten tror jag MS snart är uppe denna. Stenhård märr som går ända in i mål. Spikas!

coolmanriver 2019-11-29 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 654639)
Vem är pokerspelaren ?

Mathias Andersson fick ju ihop några mille på pokern som han omsatte i travet genom att skaffa gård + kusar + licens.

mikaels 2019-11-29 21:00

Morgondagens storsnackis lär bli Religious i sista, slutar det med att vi får över 3ggr på Nurmos?...skulle inte förvåna om vi får 3,50...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved