Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-28, 15:53   #1
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

V75 Gävle 30 November


V75 30 november
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-28, 20:37   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hakon VH, 2,74 på plats(svs), i min värld skulle han kunna ge det som vinnare...skojar lite, men inte så mycket...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-28, 22:22   #3
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1244
Standard

Nöp Reckless 6,20 plats på svs förut. Varit halvdan i några starter nu men gillar lång distans och levererat bra insatser mot hårdare motstånd än det här. Bra smygläge från spår 3 med Jepson så tycker han borde kunna nypa platsen oftare än 16% av gångerna.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 14:27   #4
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50009
Standard

Daniel Berglund V75 Gävle lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
greenj (+20)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 14:29   #5
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50009
Standard

Jens Sjödèn V75 Gävle lördag på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 15:14   #6
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Äntligen dags efter 1½ månad UTAN norrlandsomgångar. Men desto mer taggad, vi avslutade ju perioden med 7 rätt och klarade av målsättningen 20% (minst) av spelen ska sluta med 7 rätt. Och man log när startlisan kom, finns ju TVÅ STENKLARA (!) förutom MILLIGAN. JAG TROR NÄMLIGEN STENHÅRT PÅ 9 Dusktodawn Sisu i avd 2. Ingen av Sjödén och Berglund har hästen som etta vilket jag tackar för.

Jag fick ganska snart upp ögonen för kusen som Mats Bucht hade. I många lopp kördes hästen bara från sista kurvan och vet inte hur många hästar som hon blåst förbi. I febr körde Ulf Ohlsson och de låg absolut sist i sista kurvan men vann med 10 meter minst.
Nu verkar nye tränaren Fredrik Wallin ha hittat ännu en växel. Kaj Widell vann med henne senast från 12;e spår, snabb start till 4;e ytter, vann sedan ganska okörd. Glad att det blev Rickard som kusk. Han kör bra och har visat toppform på slutet.

Nu är det stora favoriter i garderingsloppen och risken är stor att flera av dom ramlar in och utdelningen blir därefter. Skulle nog inte skada att göra en vinnarraket på några av dom. Som givetvis får spricka till förmån för rensningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+7), Gotland (+7), Torstens (+10), ingo73 (+10), Greven-plast (+5), asgaya3141 (+5), yxbackarteddy (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 16:01   #7
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Om Milligans ska vinna så måste loppet köras perfekt för kusen o det kan infrias ev. typ släppt till ledning, bestämma, o rinna undan knappt på det korta upploppet.
63% jag bävar för den procenten, hade tyckt att 32% hade varit för mkt så ni som tycker att den inte kan förlora måste ju tro på scenariot som ovan?
Nej låser nog på 1+7+12 för allvarligt talat hästen har ju sett ut som en lus på slutet!
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 16:10   #8
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Äntligen dags efter 1½ månad UTAN norrlandsomgångar. Men desto mer taggad, vi avslutade ju perioden med 7 rätt och klarade av målsättningen 20% (minst) av spelen ska sluta med 7 rätt. Och man log när startlisan kom, finns ju TVÅ STENKLARA (!) förutom MILLIGAN. JAG TROR NÄMLIGEN STENHÅRT PÅ 9 Dusktodawn Sisu i avd 2. Ingen av Sjödén och Berglund har hästen som etta vilket jag tackar för.

Jag fick ganska snart upp ögonen för kusen som Mats Bucht hade. I många lopp kördes hästen bara från sista kurvan och vet inte hur många hästar som hon blåst förbi. I febr körde Ulf Ohlsson och de låg absolut sist i sista kurvan men vann med 10 meter minst.
Nu verkar nye tränaren Fredrik Wallin ha hittat ännu en växel. Kaj Widell vann med henne senast från 12;e spår, snabb start till 4;e ytter, vann sedan ganska okörd. Glad att det blev Rickard som kusk. Han kör bra och har visat toppform på slutet.

Nu är det stora favoriter i garderingsloppen och risken är stor att flera av dom ramlar in och utdelningen blir därefter. Skulle nog inte skada att göra en vinnarraket på några av dom. Som givetvis får spricka till förmån för rensningen.
Tar nog rygg på din andra spik i ett svårt lopp o som du säger har vi nu en tränare som gjort mirakel i år, så spik Dusktodawn Sisu i andra.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 16:54   #9
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Om Milligans ska vinna så måste loppet köras perfekt för kusen o det kan infrias ev. typ släppt till ledning, bestämma, o rinna undan knappt på det korta upploppet.
63% jag bävar för den procenten, hade tyckt att 32% hade varit för mkt så ni som tycker att den inte kan förlora måste ju tro på scenariot som ovan?
Nej låser nog på 1+7+12 för allvarligt talat hästen har ju sett ut som en lus på slutet!
Se inte spöken när det inte finns några! Du tror det där är en lus som måste vinna för att de andra låter den göra det? Du baserar detta på något enstaka mindre bra lopp? Förutsättningarna är perfekta nu! Vem ska slå den och hur - det är så du ska tänka! Då inser du att den vinner 50%.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 17:11   #10
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Daniel Berglund V75 Gävle lördag på Service Plays
https://spel.travronden.se/kronikor/...i-avslutningen
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 17:17   #11
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Se inte spöken när det inte finns några! Du tror det där är en lus som måste vinna för att de andra låter den göra det? Du baserar detta på något enstaka mindre bra lopp? Förutsättningarna är perfekta nu! Vem ska slå den och hur - det är så du ska tänka! Då inser du att den vinner 50%.
Ja att Bergh o Kolgjini + ngn annan friskus inte är med så kan detta lopp bli färglöst o favven rinna undan om nu inte fd. pokerproffset får för sig att svara spets men han bluffar troligtvis med sina 2-7 i klöver
Spännande o se om det blir favvevinst trots allt, men jag säger syn!
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 17:20   #12
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Ja att Bergh o Kolgjini + ngn annan friskus inte är med så kan detta lopp bli färglöst o favven rinna undan om nu inte fd. pokerproffset får för sig att svara spets men han bluffar troligtvis med sina 2-7 i klöver
Spännande o se om det blir favvevinst trots allt, men jag säger syn!
Vem är pokerspelaren ?
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 17:20   #13
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Avd 2


Håller nog på Miss Sober här. Var i hälarna på Racing Brodda och Conrads Rödluva i derbystoet tidigare i år. Några sådana kusar finns inte i detta lopp. Trots 20 extra tillägg på favoriten tror jag MS snart är uppe denna. Stenhård märr som går ända in i mål. Spikas!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 17:23   #14
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Vem är pokerspelaren ?
Mathias Andersson fick ju ihop några mille på pokern som han omsatte i travet genom att skaffa gård + kusar + licens.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:00   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Morgondagens storsnackis lär bli Religious i sista, slutar det med att vi får över 3ggr på Nurmos?...skulle inte förvåna om vi får 3,50...

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-29 klockan 21:03.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td