![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Där satt sjuan! Tack Basse! Jobba in lite skrällar nu så det ger tillräckligt bra också :D
EDIT: Nähe.... trots ledning så icke - slutade med galopp! Vinner nog utan galopp när ÖK kör på honom i slutet - eller kunde haft chans :D |
Citat:
För ett år sen var ju inte OTP bäst före som nu - samt så hade Proppen en fjärdeplats sen starten innan! Proppen har dock förlorat andra lopp som storfavorit när den haft sämst spår och körts prepare mot PdA |
Ajaj Kontio hade lite otur där...
|
Ja en Norsk vinst återigen
|
Där var det vältränat trots allt.
|
Citat:
Endast det jag svarade på. |
Citat:
Skit att Stein Faks skulle vara så bra direkt i comebacken |
Det var ju lite surt att jag inte spelade den raka tvillingen. Netavisen trodde hårt på den.
|
Jag missade kallblodsloppet vem vann:rolleyes:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fint surr om Steinfaks här i tråden tidigare! 7 gånger fick en lillpeng under morgonen hos UB. Vinner nästa lopp också om även den starten är i Sverige.
|
Citat:
|
hoppas nu inte Björn har ljugit för mig och hela svenska folket angående Sweet on You. Hehe
|
Citat:
|
Citat:
|
Lilla spelförslaget
V75-1:2, 7, 9 (1, 10) V75-2:1, 2, 4, 5, 6, 9, 10 (7, 8) V75-3:6 PROPULSION (10, 1) V75-4:7 STEINFAKS (6, 3) V75-5:1, 2, 3, 6, 7, 9, 12 (4, 5) V75-6:1, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13 (15, 14) V75-7:6 DOCTOR DOXEY ZENZ (9, 7) Ögats Får ju bara 6 rätt då |
Citat:
|
6
7 6 13 6,7 x100 v5 enkelt |
Rätt spik El Gumpert, men fel lopp.
|
Jäklar va bra El Gumpert var...
|
Ögats 1a res... bra att ta med spår 1-5 om man nu målar på ... dumt om spiken i sista sitter
|
Barbro brukar ibland komma till Hoting, i somras vann hon på 14,1 med Show Time...gör man en sådan prestation så är det bara att spika på v75, eller hur SO?
|
Roligt att höra referenterna referera Barbro Carlsson direkt. Inte alls utan man pratar om andra hästar som "gjorde det så bra"...
Jag tog ALLA i avd. 2 och 5 - visade sig vara rätt men missade första när Athos Race tappade allt på upploppet. Har två chansspikar kvar och det går ju inte tyvärr...eller så händer samma sak som nyss? Trav är trav...Högt tempo igen tack! |
DD: 13-7.
|
Nu har ju Carl Johan Jepson redan vunnit ett lopp så oddsen att han ska vinna igen är väl inte så jättesannolikt men trav är trav
|
tvilliing avd 6
15 Modern Love utg.häst mot 6, 9 , 11 |
DD 8-12 829ggr
|
Måste bara säga fast jag åkte på både V75 och V5 nu att det är uppfriskande när det kommer en sådan här vinnare och är lite travsport när den är som bäst. En häst som har extremt enkel härstamning och en kusk som kör sitt andra V75 lopp och vinner!!!!
Ja och många hästägare med mig betalar X antal hundratusen och dom "stora" ägarna miljoner för Muscle Hill osv osv och vi jagar Örjan, Erik, Olsson osv osv och så kommer Barbro !!!!!!!!! |
Nu e man tillbaka på ruta ett igen������ jag blir nästan full i skratt då jag gick på henne på lunch dubbeln med artic don och nu lyfte jag bort henne på 8 streck på v5
|
Plats på nr 8 7-10ggr degen
|
Show Time med 0,57% av strecken. Undrar var den kommer på Jens lista över tidernas skrällar?
|
Ser nu att Jorma inte krokar ihop, utan trampar upp i vagnen...Nåväl, vunnit hade den nog gjort, men Steinfaks behöver inte be om ursäkt...trav är trav...
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-12-28, 18:13 Romme Lördag 2019-12-28 Start: 18:20 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 6, 7, 12 2: 6 Doctor Doxey Zenz 4 x 25,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. |
Var ger PT högst?...flackar fram och tillbaka mellan bolagen...;)...väntar dock såklart en halvtimme till...
|
Är du lika kall, Amaerilde?
|
Nu gäller det mikael att SOY vinner annars blir det att jävla liv från mig;)
|