Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby - Solvalla 15 januari (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/39003-v86-aby-solvalla-15-januari/)

shjuve9le 2020-01-15 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 663507)
vad är oddsen att alla ska galoppera och Björn häst är oduglig. Så överskattade Björns hästar. Dra till Frankrike så slipper vi tänka om du kan vinna något.. för alltid när han startar blir man ju orolig.

Han är för obrydd i pisslopp, Frankrike eller unghästlopp med 2-300k då kan man räkna med hans djur

Lopp under 100+ not so much

shjuve9le 2020-01-15 22:22

Jag hade velat ha att man kan se omstarter också i arkivet, värdefull info

HuBBaBuBBa 2020-01-15 22:23

jag som är dum och inte tog nästagångaren 8 istället för Björns ... kolla tiderna nu i efterhand på Björns häst... ??? inget märkvärdigt. Skulle vilja säga dåligt.

shjuve9le 2020-01-15 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 663509)
Han är för obrydd i pisslopp, Frankrike eller unghästlopp med 2-300k då kan man räkna med hans djur

Lopp under 100+ not so much

Eller när han kör andras hästar som sådär lite lagomt presterat, och får Goop "effekten"

shjuve9le 2020-01-15 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 663512)
jag som är dum och inte tog nästagångaren 8 istället för Björns ... kolla tiderna nu i efterhand på Björns häst... ??? inget märkvärdigt. Skulle vilja säga dåligt.

Tidsmässigt så borde 1an vunnit lätt i sista, spår 1, snabb ut.enä med skor, men
Omstart såattsäga, sorgligt

HuBBaBuBBa 2020-01-15 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 663514)
Tidsmässigt så borde 1an vunnit lätt i sista, spår 1, snabb ut.enä med skor, men
Omstart såattsäga, sorgligt

Kanske vaccinationen ... vem vet. Men att både 6 och 1 hoppar är ju lite kul.

mikaels 2020-01-15 22:31

Citat:

Din dag kommer, inget att gråta över ikväll, snarare var glad åt att det inte "kostade" för mycket med motmygget...fortsätt på din linje och håll den!...

Strappa71 2020-01-15 22:34

Citat:

BG nämnde i intervju att de siktar på finallopp om 2v med den. Han låg nästan förvånande lågt med vinstchanserna överhuvudtaget för hela kvällen.

Ny nästagångare....

HuBBaBuBBa 2020-01-15 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 663518)
Din dag kommer, inget att gråta över ikväll, snarare var glad åt att det inte "kostade" för mycket med motmygget...fortsätt på din linje och håll den!...

Tack för uppmuntran Mikaels! Snällt av dig :)

Självklart skulle 8an varit och jag skulle tagit bort Björns alla hästar idag.

HuBBaBuBBa 2020-01-15 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 663520)
BG nämnde i intervju att de siktar på finallopp om 2v med den. Han låg nästan förvånande lågt med vinstchanserna överhuvudtaget för hela kvällen.

Ny nästagångare....

Fick höra att det va hans bästa chans och då blev man lite nojig men jag kan ju läsa i programraden själv så jag får skylla mig själv. :)

Mvh

HuBBaBuBBa 2020-01-15 22:42

Nu va det ju jackpot i och för sig men en 5%are och en andrahandare resten favoriter och värdet slutade på över 7000 kr ... v86 är ju helt klart ett bra spel. En fjärdehandare glömda jag säga oxå men ändå.

tvablaa 2020-01-15 22:53

Hubba: Ngn gång får vi faktiskt göra ett system ihop. Är ju faktiskt väldigt rätt på det idag men får ingen belöning. Hade behövt 7 i sista för rejält plus, den var mitt drag idag.
Sen kan jag ju inte köra häst alls men varför sitter Jepson och väntar med Allocco Jet tills det är typ 350 kvar? Dahléns hästar brukar ju inte precis bli trötta.
Sen kanske den ändå inte hade räckt mot Enzo.

Måste ju också notera att Daniel Olsson har en väldigt rolig röst när han kommenterar, den går liksom upp och ner på något märkligt och oregelbundet sätt:-)

HuBBaBuBBa 2020-01-15 23:06

Måste bara säga en sak att jag hade så fel angående Mamba. Vilken fin häst det är.

Så ståtlig och stor. Rejäl verkligen. Eicas såg ju ut som en åsna bredvid. Hon såg ut som en annan ras. Verkligen en klassklättrare det där.

Borde lyssnat på er där som förordade Mamba. Ibland blir man blind och envis.

Mvh

HuBBaBuBBa 2020-01-15 23:08

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 663526)
Hubba: Ngn gång får vi faktiskt göra ett system ihop. Är ju faktiskt väldigt rätt på det idag men får ingen belöning. Hade behövt 7 i sista för rejält plus, den var mitt drag idag.
Sen kan jag ju inte köra häst alls men varför sitter Jepson och väntar med Allocco Jet tills det är typ 350 kvar? Dahléns hästar brukar ju inte precis bli trötta.
Sen kanske den ändå inte hade räckt mot Enzo.

Måste ju också notera att Daniel Olsson har en väldigt rolig röst när han kommenterar, den går liksom upp och ner på något märkligt och oregelbundet sätt:-)

Ja det kan vi göra :) Kul!

Daniel Ohlsson kan jag störa mig på nåt så otroligt. Vad han än spikar i Frankrike så är det bara att ta bort den ;) skämt å sido

Mvh

Grant 2020-01-15 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 663523)
Nu va det ju jackpot i och för sig men en 5%are och en andrahandare resten favoriter och värdet slutade på över 7000 kr ... v86 är ju helt klart ett bra spel. En fjärdehandare glömda jag säga oxå men ändå.

V86 är ett kasst spel. Det är din vinst som sätter betyget.

Mvh Uffe :)