![]() |
Citat:
|
Citat:
Snyggt, borde spikat som man trodde, dvs som du spikade 6 7 9 4 Sen gaddat i sista |
Surt att Ingves inte blev bättre än 2:a i DD-1... 20k missade jag på det.
|
Men voltstart borde endast tillåtas i guld.
Knappt där men ändå, för mkt parametrar som borde räknas som spelOsäkerhet med volt. Är ändå andras pengar dom leker med när dom använder otyget. Auto Max 10 hästar borgar för största spelsäkerheten, snabbare bil också, som i usa |
Citat:
|
Citat:
|
Stekel va så nervös när PCD höll på vinna ....
|
Citat:
Hade 5-1 500 kr Men omstarterna förstörde allt, 1an blev för het |
vad är oddsen att alla ska galoppera och Björn häst är oduglig. Så överskattade Björns hästar. Dra till Frankrike så slipper vi tänka om du kan vinna något.. för alltid när han startar blir man ju orolig.
|
Citat:
Enda jag inte spikade , eller hade spik för enzo och indy först även mamba, men såg så fattigt ut och lira för typ 90 kr, så garderade bort mig, trodde dock på 1an i sista , men 2 eller var det 3 omstarter så var kvällen förstörd. 2500 på v86 och 5-1 x 500 kr på dubbeln... |
Citat:
Lopp under 100+ not so much |
Jag hade velat ha att man kan se omstarter också i arkivet, värdefull info
|
jag som är dum och inte tog nästagångaren 8 istället för Björns ... kolla tiderna nu i efterhand på Björns häst... ??? inget märkvärdigt. Skulle vilja säga dåligt.
|
Citat:
|
Citat:
Omstart såattsäga, sorgligt |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ny nästagångare.... |
Citat:
Självklart skulle 8an varit och jag skulle tagit bort Björns alla hästar idag. |
Citat:
Mvh |
Nu va det ju jackpot i och för sig men en 5%are och en andrahandare resten favoriter och värdet slutade på över 7000 kr ... v86 är ju helt klart ett bra spel. En fjärdehandare glömda jag säga oxå men ändå.
|
Hubba: Ngn gång får vi faktiskt göra ett system ihop. Är ju faktiskt väldigt rätt på det idag men får ingen belöning. Hade behövt 7 i sista för rejält plus, den var mitt drag idag.
Sen kan jag ju inte köra häst alls men varför sitter Jepson och väntar med Allocco Jet tills det är typ 350 kvar? Dahléns hästar brukar ju inte precis bli trötta. Sen kanske den ändå inte hade räckt mot Enzo. Måste ju också notera att Daniel Olsson har en väldigt rolig röst när han kommenterar, den går liksom upp och ner på något märkligt och oregelbundet sätt:-) |
Måste bara säga en sak att jag hade så fel angående Mamba. Vilken fin häst det är.
Så ståtlig och stor. Rejäl verkligen. Eicas såg ju ut som en åsna bredvid. Hon såg ut som en annan ras. Verkligen en klassklättrare det där. Borde lyssnat på er där som förordade Mamba. Ibland blir man blind och envis. Mvh |
Citat:
Daniel Ohlsson kan jag störa mig på nåt så otroligt. Vad han än spikar i Frankrike så är det bara att ta bort den ;) skämt å sido Mvh |
Citat:
Mvh Uffe :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är svårt med trav. Jag vann inget trots att jag rankade ner BG överallt. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Som du säger är det inte så många man kan "lita på" eftersom dom ibland är för optimistiska eller har för god tro på sin häst och inte så bra koll på motståndet. Vill ju inte tro att dom försöker vilseleda fast man ibland kan tycka det. |
Citat:
Finns ju saker som blir bättre utan att någonsin bli bra. |
Citat:
|
Citat:
Bästa chansen att ta en bra placering. |
Tror detta är lite skämt va?
Jag menar när Sverre säger bästa chansen, så tror väl ingen att för han säger det ska hästen vinna. Det han gör är ju och bedöma Stall Goops hästar sinsemellan. |