![]() |
Såg inte loppet men antar att mån huvudlös pressade på 3an ?
|
Grattis, jAnman:clap:...
|
Det är inga vinnare som är svårfunna idag, men det var svårspikat, frånsett första loppet.
|
Vad betydde den där segergesten?
|
Väldigt starkt lopp av Antonio såhär direkt i comebacken med skor på! :hattenav:
|
Grattis jAnman - idag var Antonio Trot utomordentligt bra. Han såg riktigt stark och fräsch ut.:hattenav:
|
Fantastiskt vad bra Antonio Trot var! Grattis! För han blev väl tvåa?:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
AT kommer att tjäna många pengar, ge bara f-n i att lira honom jAnman,;)...
|
Värden i teorin.
1 __ 5717733-- 21893-- 956 2 __ 4914161-- 20182-- 915 3 __ 993568-- 6319-- 412 4 __ 1.652945E+07-- 33122-- 1168 5 __ 4434727-- 19038-- 885 6 __ 3496614-- 16470-- 813 7 __ 412486-- 2855-- 209 8 __ 2228236-- 12084-- 667 9 __ 1105981-- 6925-- 443 10 __ 203473-- 1455-- 112 11 __ 8340556-- 26156-- 1048 12 __ 4308623-- 18720-- 877 |
dd sitter om 7,8,9,10,12 vinner nu... men nu vinner väl 3 Southwind Hydro bara för det som jag skrikit om ett tag så det lär bli ett litet spel på denne för att säkra upp.
|
Kung Edward, PLATS, nu!
|
Citat:
|
Citat:
|
Den där öppningskörningen, sånt är ÖK världsmästare på. Ta taktisk position och vänta på att kusken utanför ger upp och sen glida till ledning med minsta möjliga möda.
|
"Allt" gick fel idag, men vart jämnt upp...man får vara nöjd...sämsta lördagen på länge, men så kan det bli...
|
jag sågade Mika Forss och 7an innan idag och detta fick jag äta upp duktigt ... vilken häst alltså
|
Otroligt bra utdelning på denna rad! Knappa 400 000 kr är grymt bra...
|
jAnman, anmäl AT till Långfredagen på Färjestad. Så får vi se dig i vinnarcirkeln här! :)
|
Det spelar egentligen ingen roll hur det går, bara man gör bra spel...bra spel ger långsiktig vinst och dåliga det motsatta...vad är det vi brukar säga-Trav är ett maraton;)...
|
Jag är nöjd med fem femmor. Men var ytterst nära, att strecka Fulsprits drag I.T. Inventor. Rök också på Martin Tooma, som slog mitt streck Ace To Play. Nu tar vi nya tag!:cheers:
|
Jaja, bara femmor. Hade ingen långtgående tanke på att plocka med Gareth idag så lite schack matt på sjuan. Men förargligt att missa sexan.
Helt off topic så är det Mello igen :) en av mina få avsteg under året på "sporter" som jag lirar på utöver travet. Plussar varje år och nu tre raka lördagar med plus redan med hopp om fjärde raka. Tar jättefavoriten Hanna Ferm till andra chansen för fina 10ggr (odds på ATG sport)! |
Citat:
Nu blev ju loppet väldigt konstigt med alla galopper men ändå! :hattenav: |
Citat:
:KO: |
Jag tänkte spontant tvärtom.. En favorit, två 7%:are och en 3%. Men vad vet väl jag:)
Bommade dessvärre alla tre spikarna och fick nöja mig med fyra rätt. Carlos Ken borde ha vunnit med det loppet, Cayucos trodde jag också skulle vinna 500 kvar och Velvet Gio var inte så klar som jag trodde. Grainfield Aiden är ju ett monster. Citat:
|
Sen insåg jag just det underhållande i att jag hade haft fyra rätt också om jag spelat mitt personnr..:D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dessa var man ju rätt ute på, samt bästa spiken Grainfield Aiden, och ytterligare spik Burning Man... Ändå får man bara 5 rätt.. Riktigt dålig systembyggnad idag av mig ser jag då man går igenom såhär i efterhand.. Hade 4-7 som utgångar i avd 2, de kom tvåa och trea, trodde inte lika mykcet på 11an trots överlägset bäste kusken, dåligt, bara att lära och komma igen! I jämna lopp är det oftast kusken som avgör trots allt, gör man färre misstag så vinner man troligare loppet också... Tur det är GS75 imorn, nya tag! Tänkte starta en tråd om den snart då jag kollat igenom loppen :) Hoppas några på forumet här kan dra in 7 rätt nu! |
Var kan man se hur de sena spelarna streckade?
Jag vet att det finns några här inne som kan sånt här och jag är mest intresserad över hur strecken i femte landade sista timmen. :KO: |
Citat:
Och varför just avd 5. Misstänker du stötkörning ? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Precis det jag var ute efter. Det bekräftar min känsla om att den steg rätt hårt på absolut sista spelet. Jag hade en siffra på 1,6% med en dryg timme kvar så att den mer än dubblades visste jag. Sista kollen med 30 min kvar var den fortfarande under 2%. :KO: |
Varför skulle det vara onödigt Melander? Yttert intressant att se hur de sena (mest pålästa) Spelarna tänker och spelar. Alla fattade det skulle bli fart i det loppet och då klev dem in på starka spurtstarka hästarna 2 och 8, inget konstigt med det. Själv gick jag enbart på 2an tyvärr, snål som man är...
|