Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Axevalla 22/2 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/39579-v75-axevalla-22-2-a/)

Gotland 2020-02-23 00:18

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 671669)
Totalt onödig info

Nej, absolut inte onödig info. Det var ju precis det där jag frågade efter.

Strappa71 2020-02-23 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 671640)
Jag tänkte spontant tvärtom.. En favorit, två 7%:are och en 3%. Men vad vet väl jag:)
Bommade dessvärre alla tre spikarna och fick nöja mig med fyra rätt. Carlos Ken borde ha vunnit med det loppet, Cayucos trodde jag också skulle vinna 500 kvar och Velvet Gio var inte så klar som jag trodde.
Grainfield Aiden är ju ett monster.

Och här kommer jag med ett tredje alternativ.

Det var varje bra eller dåligt betalt. Det gav ganska precis som det skulle räknat på vinnarnas V75%.

Ca 400k för 7r. Ca 2800 kr för 6r och ca 200 kr för 5r var vad som kunde förväntas. Och så blev det.

Viroid 2020-02-23 01:01

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 671675)
Och här kommer jag med ett tredje alternativ.

Det var varje bra eller dåligt betalt. Det gav ganska precis som det skulle räknat på vinnarnas V75%.

Ca 400k för 7r. Ca 2800 kr för 6r och ca 200 kr för 5r var vad som kunde förväntas. Och så blev det.

Och då var det ändå två lappar som varvats en del varv...

jAnman 2020-02-23 07:32

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 671667)
Är det Stallan B?

Nä, vi var nog lite bättre, iallafall snyggare!

Fulsprit 2020-02-23 09:02

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 671640)
Jag tänkte spontant tvärtom.. En favorit, två 7%:are och en 3%. Men vad vet väl jag:)
Bommade dessvärre alla tre spikarna och fick nöja mig med fyra rätt. Carlos Ken borde ha vunnit med det loppet, Cayucos trodde jag också skulle vinna 500 kvar och Velvet Gio var inte så klar som jag trodde.
Grainfield Aiden är ju ett monster.

Raden ser klart överkomlig ut men det är tack vare att flera av mina idéer satt och då, såklart, har egentligen inte utdelningen något med min upplevda känsla kring radens "enkelhet" att göra. Eller, blir det tvärtom, hehe? :ful:

mikaels 2020-02-23 09:19

Citat:

Ursprungligen postat av jAnman (Inlägg 671661)
Du är ju en gammal pingisspelare så vi måste ju hålla ihop, man är ju härdad under pingistiden med psykningar för att få motspelaren att få "handske", så jag tar inte illa upp men det ligger lite i det du skriver, fast jag hoppas att han blir lite jämnare i år.

I slutet på 2017 matchade ni ju honom i två "enklare lopp" och han vann, sen kom två rikstoto-segrar av bara farten...kanske det han skulle behöva, för självförtroendet, två billiga snabblopp på orten och så krossar han dom i guld sen:)...samtidigt så tjänar han ju fina pengar ändå, även om det inte blir så många segrar...Hursomhelst så hålls det tummar och Lycka Till!...

Efterhandaren 2020-02-23 20:34

Förlåt en surgubbe men är det inte dags att öppna upp lite renodlade tipssidor till rikstravet.
Typ V64, V86 och V75. För nuvarande handlar inläggen på respektive spelform ju till stor del om andelsspel, systemuppbyggnad och reducerade upplägg. Det finns säkert stort intresse för detta oxå men det finns ju femtielva olika mappar på forumet så några till kanske inte stör så mycket.
Jag efterlyser rena speltipssidor och travsnack, inte redovisande av andelssystem och spelformen på dessa sidor.
Detta är min personliga åsikt och jag är ny på Sharps så man får kanske ta seden dit man kommer.

viking90 2020-02-23 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 671821)
Förlåt en surgubbe men är det inte dags att öppna upp lite renodlade tipssidor till rikstravet.
Typ V64, V86 och V75. För nuvarande handlar inläggen på respektive spelform ju till stor del om andelsspel, systemuppbyggnad och reducerade upplägg. Det finns säkert stort intresse för detta oxå men det finns ju femtielva olika mappar på forumet så några till kanske inte stör så mycket.
Jag efterlyser rena speltipssidor och travsnack, inte redovisande av andelssystem och spelformen på dessa sidor.
Detta är min personliga åsikt och jag är ny på Sharps så man får kanske ta seden dit man kommer.

Nevermind

Strappa71 2020-02-23 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 671821)

Jag tänkte faktiskt på om vi skulle be någon moderator lyfta ur reduceringsdiskussionen till en egen tråd.

Å andra sidan är just den här offtopic-urspårningen gjord efter att omgången sedan länge är över. Torde inte störa så mycket.

Men i sak håller jag med dig även om jag ibland är den skyldige.

Gotland 2020-02-23 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 671824)
Jag tänkte faktiskt på om vi skulle be någon moderator lyfta ur reduceringsdiskussionen till en egen tråd.

Å andra sidan är just den här offtopic-urspårningen gjord efter att omgången sedan länge är över. Torde inte störa så mycket.

Men i sak håller jag med dig även om jag ibland är den skyldige.

Och dessutom initierad av mig. Men jag kan förstå känslan och håller egentligen med lite i sak så jag flyttar ur själva reduceringsdelen till egen tråd!

:KO: