Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V 75 Halmstad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/40021-v-75-halmstad/)

Stekel 2020-03-12 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 675647)
Corona?

Hur blir det med Elitloppet, tror ni? Det är väl kört, för inte lär de köra på inför tomma läktare, eller?

Nej det lär de inte göra. Vanliga tävlingar går ju bra, där är det ju ingen publik ändå. Men Elitloppet funkar ju inte ekonomiskt utan folk. Det är dock ett tag kvar till slutet av maj, mycket kan hända under den tiden.

NicklasA 2020-03-13 00:09

Pastor Power tänker jag inte åka på iaf. Ser ut som många startsnabba med i loppet som förhoppningsvis sänder framåt för att skaffa position, och den kan bli lite utdragen innan alla är klara. Antagligen fortsätter väl Grainfields segerstreak men någon gång måste den väl se sig besegrad? Barfota på Pastorn och hemma i Halmstad, blir min DD-spik denna vecka och första vinsten i silver kommer sitta som en smäck

Jajjan 2020-03-13 09:03

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 675634)
La maxinsatsen till 1,99 på Disco Volante på svs...1,95 nu, men det är väl också, "hur bra som helst"..sjukdom emot, knappast troligt, men den möjligheten finns alltid...

Maxinsatsen? 17kr?:clap:

mikaels 2020-03-13 09:10

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 675643)
Dåligt med is i dig den här gången, det där är jag ganska säker kommer öka en del.

Två stallkamrater emot som bägge är sämre och inte kommer att bråka, samt en felanmäld från sjunde som inte lär brännas av under dessa förutsättningar, det är motbuden...som sagt, sjukdom emot Disco och oddset lär nog hamna neråt 1,50 och det är väl inget fel i det oddset heller, vinner ju minst 3 av 4 sådana här lopp. - Det blev lite fel vid anmälan och han råkade komma med i guld istället för silver. Vi har ju planerat att eventuellt vara med i Sweden Cup med honom i år och ska han kunna vara med där så borde han klara att gå i det här sällskapet också. Hästen är i bra författning och håller fin form för dagen, och vi kör med samma balans och utrustning som på sistone. Spåret är dock på minussidan, säger Conrad Lugauer.
- Jag har haft honom och tränat i runt sju-åtta månder nu och jag är nöjd med hur hästen känns för dagen. Han var jättefin i kvalet och jag har efter det varit inne på Jägersro och kört ett 1.14-jobb, och även då var jag nöjd. Det är så klart en fin häst och jag tror på en bra insats direkt, men några av konkurrenterna här har ju sprungit 1.10-tider på sistone och är ju så klart bättre igång för dagen. Det blir skor runt om, vanlig vagn och öppet huvudlag, säger Thomas Uhrberg.
Den sistnämnda Giveitgasandgo skulle ju också kunna varit ett motbud, men näppeligen i denna start...

mikaels 2020-03-13 09:11

Citat:

Ursprungligen postat av Jajjan (Inlägg 675662)
Maxinsatsen? 17kr?:clap:

Maxinsatsen är 5k på svs.

Shooter 2020-03-13 10:33

Det blir tre spikar för mig i morgon och tidig inlämning. Dessa är Wild Love (Bara 14 % - man tackar!), Disco Volante (Bör knäcka det här gänget.) och Vikens High Yield (Denna Love You-avkomma i Berhgs regi bör gå framåt med loppet i kroppen och åter barfota!).

Lycka till!

Stekel 2020-03-13 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 675664)
Två stallkamrater emot som bägge är sämre och inte kommer att bråka, samt en felanmäld från sjunde som inte lär brännas av under dessa förutsättningar, det är motbuden...som sagt, sjukdom emot Disco och oddset lär nog hamna neråt 1,50 och det är väl inget fel i det oddset heller, vinner ju minst 3 av 4 sådana här lopp. - Det blev lite fel vid anmälan och han råkade komma med i guld istället för silver. Vi har ju planerat att eventuellt vara med i Sweden Cup med honom i år och ska han kunna vara med där så borde han klara att gå i det här sällskapet också. Hästen är i bra författning och håller fin form för dagen, och vi kör med samma balans och utrustning som på sistone. Spåret är dock på minussidan, säger Conrad Lugauer.
- Jag har haft honom och tränat i runt sju-åtta månder nu och jag är nöjd med hur hästen känns för dagen. Han var jättefin i kvalet och jag har efter det varit inne på Jägersro och kört ett 1.14-jobb, och även då var jag nöjd. Det är så klart en fin häst och jag tror på en bra insats direkt, men några av konkurrenterna här har ju sprungit 1.10-tider på sistone och är ju så klart bättre igång för dagen. Det blir skor runt om, vanlig vagn och öppet huvudlag, säger Thomas Uhrberg.
Den sistnämnda Giveitgasandgo skulle ju också kunna varit ett motbud, men näppeligen i denna start...

Nej det låter ju lite kallt på Giveitgas. Den är bra, och Uhrberg kör gärna tufft! Men kanske inte gärna med sina egna hästar, och speciellt nu när detta är den överlägset bästa hästen han har på sin lilla träningslista.

Lugauer är jag inte lika säker på, de där grabbarna är inga preparé-typer och har ett starkt stall fullt med stjärnor. Felanmäld eller inte, skickar Marc till spets är det långtifrån säkert att han skulle släppa välvilligt till favoriten. Vill de svara kan de nog det när de startar sida vid sida. Och det är några snabba invändigt, även om de vill ha ryggar så tar det ett tag att gasa och bromsa. Det kan bli en väldigt dryg väg till ledningen för Disco.

Tåls att tänkas på mer det här loppet, jag gör det inte enkelt för mig och spikar och bläddrar vidare iallafall. Kan bli spik ändå såklart men det är lätt (och kan vara farligt) att fuska med förarbetet i såna här lopp.

mikaels 2020-03-13 13:02

Oj, vad optimistisk Stefan Persson var, på Four Guys Dream...

Efterhandaren 2020-03-13 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 675695)
Oj, vad optimistisk Stefan Persson var, på Four Guys Dream...

Ja är hästen frisk och kry så defilerar han hem detta. Övriga är inställda på att köra om andrapriset redan från start. 57% är lågt.

mikaels 2020-03-13 15:01

Om nu Stefan Persson var optimistisk, så vad var Hannu Korpi då, på GA:p...Lugauer var också uppåt i guld, men han var ganska rolig då han tillade-Ni vet ju hur jag är, jag tror ju på alla mina hästar...

Stekel 2020-03-13 15:20

Jag har ju tittat lite på startsnabbhet i silver och räknade då på väldigt låg spetschans för Martin De Bos. Men Berglund har tydligen en helt annan uppfattning om saken... Får väl ta och titta närmare på det för säkerhets skull då. Vad tror ni om spetsstriden?

"NU har äntligen Martin de Bos ett bra utgångsläge i V75 och jag ger honom minst 50/50-chans att hålla upp ledningen från innerspåret. "

mikaels 2020-03-13 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 675721)
Jag har ju tittat lite på startsnabbhet i silver och räknade då på väldigt låg spetschans för Martin De Bos. Men Berglund har tydligen en helt annan uppfattning om saken... Får väl ta och titta närmare på det för säkerhets skull då. Vad tror ni om spetsstriden?

"NU har äntligen Martin de Bos ett bra utgångsläge i V75 och jag ger honom minst 50/50-chans att hålla upp ledningen från innerspåret. "

Skulle vara med solfjäder isåfall, men knappast ändå...Korpi sa att han trycker inte av för fullt utan kör fram mot ledningen/dödens sen...Sevilla är ingen superblixt första metrarna, så MDB skulle ju kunna svara ut och få "hjälp" att hålla upp...mmm...mitt tips, Sevilla till spets och Korpi ställer en liten fråga, släpper Lövgren så är loppet över, svarar han så lägger sig GA utvändigt, även då fördel GA..svarar MDB upp, så är det givetvis fördel för den...Lås på 1 o 3, eller helgardering med 1,2,3?...

Efterhandaren 2020-03-13 16:18

Grainfield Aiden verkar totalt oberörd av positioner i loppen. Ledning, dödens eller tredjespår spelar ingen större roll hästen gör sitt dagsverke oavsett. Ser nästan lite slö och trög ut på upploppen men med sitt fina vägvinnande trav är han nästan omöjlig att rå på. En grym tävlingsindivid. Det är nog bara att spika.

mikaels 2020-03-13 16:32

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 675728)
Grainfield Aiden verkar totalt oberörd av positioner i loppen. Ledning, dödens eller tredjespår spelar ingen större roll hästen gör sitt dagsverke oavsett. Ser nästan lite slö och trög ut på upploppen men med sitt fina vägvinnande trav är han nästan omöjlig att rå på. En grym tävlingsindivid. Det är nog bara att spika.

Jo, man blir ju inte helt överraskad om GA plockar ner MDB från dödens heller...

virre82 2020-03-13 20:47

Jens Sjödèn och Daniel Berglund i service plays

Stekel 2020-03-14 00:30

Jag tog mig en halvtimme nu att gå igenom Disco Volante. Då det är sprint imorrn valde jag att bara titta på 1640-loppen. Facit är alltså 24: 10-2-2. Och det är inga dussin-lopp heller, alla utom en seger är i lopp med 100 loppor eller mer i förstapris. Spolade igenom alla 1640-lopp han gjort och så här såg det ut:

Spets: 6/7. Enda torskloppet som tvåa i Lotterians final.

Dödens: 2/6.

Bakifrån gillar han inte riktigt att gå, och kladdig bana verkar inte heller vara något favoritunderlag. Men imorrn lär han ju slippa detta.

Lugauer sitter på lösningen av loppet. Från dödens är Disco lite sårbar. Från ledning totalt oslagbar. Viktigt att inte glömma bort att ta med i beräkningarna för stora favoriter är hur galoppbenägna och hur jämnt de presterar. Disco har faktiskt 7 galopper i protokollet. Men den statistiken kan vi stryka för han har hela 32 felfria starter inför det här loppet. Det kan nästan vara ett rekord för en travhäst tror jag! Med 31 pallplatser på 57 starter kan man inte beskylla honom för att vara ojämn heller direkt. Inte rekord, men bra nära så jämn en travhäst kan vara.

Som sagt, lite beror på hur Lugauer gör. Utöver den bör övriga inte vara intresserade av att svara favoriten, speciellt som 2 av dem är stallkamrater. Melander är inte känd för att köra stall "på riktigt" även om han ofta skulle kunna utnyttja detta. Det ska han ha heder för! Men det är också förståeligt nog sällan de tävlar mot varandra på riktigt blodigt allvar.

Sammantaget ser inte 60% (om det slutar någonstans där) ut att vara speciellt mycket för den här uppgiften som jag ser det.

Ledning - vinst
Fjärde ytter (bakspår) - vinst
Dödens - vinst
Fjärde ytter (bakspår) - trea (längden bakom)
Dödens - nolla
Tredje ytter - femma
Tredje inner - nolla (kladdig bana, Årjängs stora)
Dödens - femma (längden bakom)
Tredje inner - nolla (kladdig bana)
Ledning - tvåa (Lotterian final)
Ledning - vinst (Lotterian försök)
Ledning - vinst
Ledning - vinst
Ledning - vinst
Fjärde ytter - sjua (kladdig bana)
Femte utvändigt (bakspår) - femma
Ledning - vinst
Sjunde ytter (bakspår) - nolla
Dödens - fyra
Dödens - femma
Dödens - vinst
Andra ytter - vinst
Andra ytter - tvåa

Altoc 2020-03-14 07:31

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 675805)
Jag tog mig en halvtimme nu att gå igenom Disco Volante. Då det är sprint imorrn valde jag att bara titta på 1640-loppen. Facit är alltså 24: 10-2-2. Och det är inga dussin-lopp heller, alla utom en seger är i lopp med 100 loppor eller mer i förstapris. Spolade igenom alla 1640-lopp han gjort och så här såg det ut:

Bakifrån gillar han inte riktigt att gå, och kladdig bana verkar inte heller vara något favoritunderlag. Men imorrn lär han ju slippa detta.

Lugauer sitter på lösningen av loppet. Från dödens är Disco lite sårbar. Från ledning totalt oslagbar. Viktigt att inte glömma bort att ta med i beräkningarna för stora favoriter är hur galoppbenägna och hur jämnt de presterar. Disco har faktiskt 7 galopper i protokollet. Men den statistiken kan vi stryka för han har hela 32 felfria starter inför det här loppet. Det kan nästan vara ett rekord för en travhäst tror jag! Med 31 pallplatser på 57 starter kan man inte beskylla honom för att vara ojämn heller direkt. Inte rekord, men bra nära så jämn en travhäst kan vara.

Som sagt, lite beror på hur Lugauer gör. Utöver den bör övriga inte vara intresserade av att svara favoriten, speciellt som 2 av dem är stallkamrater. Melander är inte känd för att köra stall "på riktigt" även om han ofta skulle kunna utnyttja detta. Det ska han ha heder för! Men det är också förståeligt nog sällan de tävlar mot varandra på riktigt blodigt allvar.

Sammantaget ser inte 60% (om det slutar någonstans där) ut att vara speciellt mycket för den här uppgiften som jag ser det.

Ledning - vinst
Dödens - vinst
Dödens - nolla
Tredje ytter - femma
Ledning - vinst
Ledning - vinst
Ledning - vinst
Ledning - vinst
Dödens - fyra
Dödens - femma
Dödens - vinst
Andra ytter - vinst
Andra ytter - tvåa

Imponerande genomgång! Lugauer sa igår ”Berätta för mig hur fort Disco Volante kan gå i dödens, så berättar jag hur fort min kan gå i spets”. Så hans taktik verkar given.
Dessutom har Conrad tidigare i veckan, lite skämtsamt, sagt att han pga Corona o smittorisk den närmaste tiden enbart kommer att köra spets. :)

Stekel 2020-03-14 09:00

Lyssnade på båda gubbarna nu och de har båda rätt grundtaktik för sina hästar iallafall. Har ändå svårt att se Night hålla undan ändå om Uffe sköter sina kort rätt. En riktig eliträv nu mot en som gick i brons för ett par starter sedan. Spikade Night näst senast och har jag för mig även senast så har inget emot hästen. Men det är ju andra bullar nu. I höstas hade han enorma problem att hålla dödenshästen Man At Work ifrån sig. Har utvecklats sedan dess men nog måste den ha gått framåt väldigt mycket på bara några få starter för att nu hålla Disco stången? Jag är egentligen mer rädd "två träter" genom för tuff körning eller att det på något vis blir vingel för båda favoriterna än att det blir så cleant kört att Night bara spårar.

HuBBaBuBBa 2020-03-14 09:22

Jag vet att spår 9 inte är en höjdare direkt över kort distans men 9 Eldorado Mearas barfota och med bike i rygg på Jefferson ... kan komma igenom fint där. Tycker att den går ner i klass och ska ju ha en smygare för att vara som bäst. Startrusning väntar och sen kommer Peter och trycker upp tempot då får hästarna som endast varit ute i 35-60 tkr lopp det jobbigt till slut kanske. Barfota fram såg jag nu.

Legendaryloverk 2020-03-14 09:52

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 675805)

Ledning - vinst
Dödens - vinst
Dödens - nolla
Tredje ytter - femma
Ledning - vinst
Ledning - vinst
Ledning - vinst
Ledning - vinst
Dödens - fyra
Dödens - femma
Dödens - vinst
Andra ytter - vinst
Andra ytter - tvåa

Classic Grand Cru galoperede i 0/158 starter :omfg:
https://www.danskhv.dk/nyheder/2017/...ansk-avlsloeb/ :)

mijo14 2020-03-14 09:59

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 675820)
Jag vet att spår 9 inte är en höjdare direkt över kort distans men 9 Eldorado Mearas barfota och med bike i rygg på Jefferson ... kan komma igenom fint där. Tycker att den går ner i klass och ska ju ha en smygare för att vara som bäst. Startrusning väntar och sen kommer Peter och trycker upp tempot då får hästarna som endast varit ute i 35-60 tkr lopp det jobbigt till slut kanske. Barfota fram såg jag nu.

Resonerat precis på samma sätt och spikar!

Stekel 2020-03-14 10:28

55% och troligtvis sjunker han ner mot 50 till och med då Night snackas upp. Måste nog spika Disco, klasskillnad normalt sett. Och verkligen hoppas det inte blir en ny Gareth Boko-vinnare från samma jävla stall för miljonmiss igen denna helg.

Stekel 2020-03-14 10:29

Quick Vald är rätt intressant idag på ynka 4%. Spets, rygg ledaren eller som sämst tredje inner. Mums!

HuBBaBuBBa 2020-03-14 10:53

Vad tror ni om 15 Wingait Erik? Rikast i spårtrappan. Endast ett lopp i kroppen men bike på idag och barfota bak. Vem ska man välja mellan 5 Global Woodstock och 15 Wingait Erik? Henriette från ett perfekt spår men avsaknad av lopp eller fältets rikaste häst.. hmm

NicklasA 2020-03-14 10:56

Ang guld, är inte 2,3 och ev 4 ganska snabba ut? Förutom 3:an, varför skulle någon av de andra släppa spets till Night Brodde? Jag tror att Disco skulle vinna över N.B från dödens relativt lätt om den inte är sjuk, men tror inte den behöver det. Tror N.B snarare sitter där med Uffe som krupit ner i rygg (andra ut). Alternativt kör Marc alldeles för tufft, trycker sig till spets efter ett tag och Ohlsson plockar ner honom lätt redan i utgången av sista kurvan i mot upploppet. Oavsett spikar jag Disco och är bara orolig för ev sjukdom :)

Stekel 2020-03-14 11:00

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 675834)
Vad tror ni om 15 Wingait Erik? Rikast i spårtrappan. Endast ett lopp i kroppen men bike på idag och barfota bak. Vem ska man välja mellan 5 Global Woodstock och 15 Wingait Erik? Henriette från ett perfekt spår men avsaknad av lopp eller fältets rikaste häst.. hmm

Tror inte på någon av dem egentligen men tveklöst Global om man ska välja. Wingait inte vunnit på över 2 år/20 starter och körs från absolut sämsta läget av Anton Persson. Enda lilla plustecknet jag ser är väl att Håkans stallform är rätt fin.

Har jag ett streck över till slut så kan det bli att Global får det. Men just nu är den inte med på 7 hästar.

NicklasA 2020-03-14 11:00

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 675831)
Quick Vald är rätt intressant idag på ynka 4%. Spets, rygg ledaren eller som sämst tredje inner. Mums!

Håller med. Tycker Persson på V75 är alldeles för stor favorit och tar med 1,4 och 9 också. Kanske risk att 5 Four Guys Dream får sitta i fred och då rinner den väl undan, men ny och spännande utrustning på 4 Carlos Ken kanske kan ändra på det. Upp mot 60% på Stefan Persson tänker jag iaf inte luta mig mot....

Santorini 2020-03-14 11:01

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 675820)

Vad tror du om Smokey Herman som blivit nerstruken till spår 5.Mest deg på kontot. Spets och slut?

Stekel 2020-03-14 11:02

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 675837)
Ang guld, är inte 2,3 och ev 4 ganska snabba ut? Förutom 3:an, varför skulle någon av de andra släppa spets till Night Brodde? Jag tror att Disco skulle vinna över N.B från dödens relativt lätt om den inte är sjuk, men tror inte den behöver det. Tror N.B snarare sitter där med Uffe som krupit ner i rygg (andra ut). Alternativt kör Marc alldeles för tufft, trycker sig till spets efter ett tag och Ohlsson plockar ner honom lätt redan i utgången av sista kurvan i mot upploppet. Oavsett spikar jag Disco och är bara orolig för ev sjukdom :)

Ja det är lätt att förenkla det där loppet till två troliga ledare under vägen. Riktigt så stenklart är det inte med badkarskörningen, håller med.

valo 2020-03-14 11:07

AVD 6. Tre favoriter på de tre första spåren. Niky Flax har form och får gå barfota igen.
Sevilla pressar utifrån på ledaren - Johan släpper loss flygmaskinen på upploppet? Spik på ena systemet (och DD).

Lycka till!

mackpeter 2020-03-14 11:08

Lösningen i guld finns hos Tarzan med tre startande av fältets 10 hästar. De dirigerar det här loppet. 2 tar ledningen och dunderfavoriten 8 och 4 täcker upp för stallkamraten. Så här blev bolagssystemet.

1) 3 r14-5 (Björn tar ledningen SoS. Bra spik till 35%)

2) 1,4,5,6,10,11 r7-3 (10 är berättigad favorit. Han

Santorini 2020-03-14 11:14

Stekel är het och har form, liksom Jens statistik. Köper en andel av båda idag. Gjorde också en egen rad.
Lopp 1 nr 2,3,5,7,11,14(hoppas Olga Utca kan överraska med Stefan Person). Lopp 2 nr 1,4,6,7,10(garderar p.g.a galopprisken på Maestro Crowe,vinner den blir det dumstrut på) Lopp 3 spik nr 8 Disco Volante. LOPP 4 nr 6,14. Lopp 5 nr 1,5,6. Lopp 6 spik nr 3 Grainfield Aiden.Lopp 7 nr 1,2,3,6,8,9,10. Rättningskod CKV TDQ TRJ.

HuBBaBuBBa 2020-03-14 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av Santorini (Inlägg 675842)
Vad tror du om Smokey Herman som blivit nerstruken till spår 5.Mest deg på kontot. Spets och slut?

Jag tror att 2,3 och 6 kommer att gasa ihjäl varandra och att nån av Peters två hästar gynnas av det det kommer C Fiore att se till :) Men 6 är tidig :)
Nu låste jag på Peters hästar själv.

mackpeter 2020-03-14 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 675846)
Lösningen i guld finns hos Tarzan med tre startande av fältets 10 hästar. De dirigerar det här loppet. 2 tar ledningen och dunderfavoriten 8 och 4 täcker upp för stallkamraten. Så här blev bolagssystemet.

1) 3 r14-5 (Björn tar ledningen SoS. Bra spik till 35%)

2) 1,4,5,6,10,11 r7-3 (10 är berättigad favorit. Han

3) 2,7,8 r4-3

4)7,12,14 r9-6

5) 4,5,9 r1-12

6) 1,2,3 r7-4

7) 1,2,3,4,8,9 r6,11

Kostar 1458:-. Lycka till!

Jag skrev motiveringar i avdelning III och framåt. Klantade till det och tappade allt. Skall försöka hinna återkomma.

NicklasA 2020-03-14 11:52

Kör tre spikar idag;

Avd3: 8 Disco Volante, bara bäst, vinner oavsett position
Avd4: 14 Vikens High Yield, gasglada ungdomar där alla tror sig ha vinstchans ;) Magnus är bästa kusken och sveper fältet till lätt seger
Avd7: 2 Jefferson Dotcom, startsnabb med Goop upp och barfota balans. Norsk gäst som jag tror gynnas av Sverige. SOS?

Låser avd6 på 1,3 och 10 där jag hoppas att 10 Pastor Power med barfota runt om kan lyckas sätta nosen först tillslut på sin hemmabana i silver.

God tur alla :)

Stekel 2020-03-14 12:01

Spolade igenom Carlos Kens autolopp nu och det är inte mycket som tyder på att han ska kunna utnyttja läget ens halvvettigt. En start med Jorma såg det ok ut men ändå knappast bättre än medel. Det KAN bli en del skillnad från start med skorycket, men det är inte säkert.

Carlos var min tidiga idé i loppet men jag släpper den nog och går på den betydligt mer startsnabbe (och mindre spelade!) Quick Vald ihop med favoriten. Disco enda spiken, om jag inte får ihop något som gör att jag kan köra spiklöst rentav. Jag ser inga helgarderingslopp idag.

HuBBaBuBBa 2020-03-14 12:33

Kul att Erik kör Martin igen. Minns loppet Martin spetsade och vann ett silverförsök på Åby med Peter Ingves mot bra motstånd. Får den ledningen tror jag dom andra kan hälsa hem.
Jag älskar verkligen GA men från dödens igen blir nog svårt för sist va den nära att torska mot Dompan. Tror att Martin är en bättre chans än Maestro Crowe som måste hålla ihop travet i 3140m och från ett tiondespår. Men det blir säkert tvärtom bara för det.

KalleKlut 2020-03-14 12:53

V75
Inlämnat: 2020-03-14, 12:50
Halmstad
Lördag 2020-03-14
Start: 16:20
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Wild Love (3, 5) 1 miljon mer på kontot och 40m att ta in bfro.
2: 1, 5, 10, 11 (3, 4) 5 Macro Star är draget.
3: 2, 8 (7, 4) Spår 8 1640m guld..
4: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (5, 1) 7 Barista Oak från spets eller överkörd från bakspår?
5: 1 Quick Vald (5, 12) 1 Spets och slut
6: 1 Martin de Bos (3, 10) -------!!-------
7: 2, 4, 6, 11 (8, 3) Lite körning så kommer Tonys racer ute i spåren.

1x4x2x10x1x1x4 = 320 rader.
320 x 1 x 0,50 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod: 14,1,8,7,1,1,11

heddari 2020-03-14 13:28

V75
Inlämnat: 2020-03-14, 13:23
Halmstad
Lördag 2020-03-14
Start: 16:20
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 14, 15 (3, 2)
2: 4, 5, 6, 7, 10, 11 (1, 3)
3: 8 Disco Volante (7, 2) bara bäst
4: 7, 12, 13, 14 (9, 6)
5: 9 Look Håleryd (5, 4) stefan persson på v75 till 58%???? aldrig i livet att jag betalar för det!
6: 1, 3, 7, 10, 12 (2, 4) 12an under 1% :whistling:
7: 8 Ingo (4, 2) hoppas ju såklart på stenhård öppning och hårt tempo under hela loppet

3x6x1x4x1x5x1 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: Lycka till alla!

mackpeter 2020-03-14 13:35

V75-1

Startvolten kan 14-tid. Då måste 14 Wild Love gå en 12-tid. Hon hade varit gynnad av längre distans. 3 imponerade senast med överlägsen seger på 0,8 tid överupploppet från dödens. Enormt kuskförstärkt med Björn, som är positiv i Björnkollen. Spikas till 36 %.