![]() |
Das war das... Lycka till, ni andra! Nu skall jag snart till jobbet och dra i mig lite Corona, tyvärr inte den drickbara...
:cry: |
Citat:
"Tror inte på någon av dem egentligen men tveklöst Global om man ska välja. Wingait inte vunnit på över 2 år/20 starter och körs från absolut sämsta läget av Anton Persson. Enda lilla plustecknet jag ser är väl att Håkans stallform är rätt fin." |
Beställes i DD2 EN REJÄL ODDSARE
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2020-03-14, 17:59 Halmstad Lördag 2020-03-14 Start: 18:20 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Martin de Bos 2: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 10 x 10,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: KHR THR RVJ |
Citat:
Är ju otur du valde fel men det vänder gäller bara och komma in i flytet :) |
Citat:
Men jag jag skulle såklart ha lyssnat på det självklara valet från din sida. Synd att du missade den själv på 18 hästar hehe |
Helt snett ute på det idag, så kör en helomvändning med denna trio
4 1 2 |
Citat:
Vad var det jag skrev idag ang Adde |
Då får vi glädjas(?) åt en jackpot på Bergsåker nästa helg, spännande startlista imorgon kväll...
|
Citat:
|
Citat:
|
Gött Peter
:KO: Avd 1: 1, 6, 7, 10 2: 4 Adde S.H. |
Citat:
Tror ingen gråter över de 3 kronorna som nu inte delades ut om ni fått sju rätt... :whistling: |
Citat:
|
Citat:
Undrar när han gav bort ledningen på det där sättet senast med en favorit? Och till Fiore av alla människor. Måste ju ha varit stallorder nästan, men tränarn var ju inne på spets och lovade att Björn skulle få bestämma. Hade ju fått två snälla ryggresor på raken också inför detta. Jättekonstigt och inget jag kunde förutse... |
Citat:
|
Citat:
Jag tycker JDC är en blöt jäkel som ska helst gå i ryggen o med lucka till slut går han bra. Men jag tror Adde hade krossat den med från dödens |
Citat:
|
Voyager West avslutar dagen...
|
Dahle, kolla Per Nordström vann ett lopp ändå! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Trist omgång som blev kall redan när favoriten vann på wo i andra. Varför gick inte Unter ut med First One In? Fast såg iofs ut som den inte kunde något ändå.
Sen blev slantsinglingen fel i sjätte tyvärr. Nya tag.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Stekel när öppnar du GS75 andelen?
|
Citat:
:KO: |
Citat:
|
Citat:
Mvh |
Citat:
Det är bara första gången som jag behöver öppna och sedan kan du dra igång själv när du kan/vill och önskar. Jag tycker vi provar men drar igång till nästa helg! OK? :KO: |
Citat:
|