Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 2020-04-04 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/40470-v75-jaegersro-2020-04-04-a/)

Stekel 2020-04-03 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 680077)
Klart man inte ska tycka samma..
Efter mitt arkivgrävande ärmitt huvudscenariot
Niky flax ledning genom solfjäder effekten, det man lätt kan miss är att 3-4 är medel+ut.
NB kör tills han ser han inte kommer förbi och går ner i rygg ledaren. SM hamnar i dödens första 1000 och blir sedan avlöst.
Dock håller jag fast vid att niky flax spetsar detta lopp 7 av 10 gånger.
Baseras mycket på att han höll ut SM sist de möttes (dock med skor och halvsjunkna SM)
Samt hur han såg ut sist i finalen. Har utvecklats enormt just i starten senaste loppen.
Sist tror ja på solfjäder så NB kör för att som sämst på rygg ledare, can lane och perfect mellan som båda är ganska ok it.
Vad tror ni andra? Högt eller rimligt?

Ganska rimligt, men det där med rygg ledaren för Night Brodde kan man nog skriva av. Ledning eller dödens och andra ytter är de nog nöjda med. Kan aldrig tänka mig att de kör sig fast med den om den travar.

NicklasA 2020-04-03 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 680080)
Får jag kasta in en brasklapp?
Sitter nämligen med utgång på han med men tvekar....
Kolla första loppet för Bergh, enda där han gått på
Någon barfota balans. Längesedan såklart, men värt att notera...annars älskar man ju loveyou avkommor som går bf ffg..

Ja, och jag läste en intervju i Guiden med Florhed (tror jag). Där lät det mellan raderna lite som att han var lite orolig för den är rullig, men att den var anmäld bfro och att Bergh då antagligen tycker den är redo.

tototorsten 2020-04-03 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 680070)
Absolut, har ungefär samma tanke som du.
Niki spets 7/10
SM spets 3/10
Om SM spetsar så tror ja niky klarar komma ut 2/3 ggr. Alltså 10% av loppen sitter han fast. Allt handlar ju om hur du värderar SM chans att spetsa kontra mig.

Tilläggas säger jag inte niky vinner från ledning. Men betydligt fler gånger än de 26% han ör spelad på.
Skulle säga 50% chans från ledning och värderar han spetsar 7/10. Samt kommer ut 2/3 han missar spets.
Alltså bra värde om man tror han spetsar..

Nu blev de mycket siffror men hoppas du förstår tanken.

Mycket % och siffror ! Du kanske är pokerspelare till vardags ? :D

tototorsten 2020-04-03 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 680082)
Ganska rimligt, men det där med rygg ledaren för Night Brodde kan man nog skriva av. Ledning eller dödens och andra ytter är de nog nöjda med. Kan aldrig tänka mig att de kör sig fast med den om den travar.

Håller med ! Om han lägger sig invändigt så lovar jag att gå från Enköping till Solvalla! :ohmy:

muumiin 2020-04-03 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 680082)

Travronden körde ett såkallat aw på Facebook live innan idag.
Lyssna 33minuter in, där säger Marc att han inte tänker släppa ner SM i rygg ledarn för han själv kan tänka sig sitta där.

muumiin 2020-04-03 22:24

Mina tankar om spetstriderna.
Avdelning 1 – 2640 auto:
Här ser jag det som ganska 50/50 mellan 1 och 3. Enda brasklappen är väll om Adrian försöker svara trix on Line och pressar unset face lite väll för mycket till galopp. Annars sitter han i spets efter 300m.
Avdelning 2 – 2140 volt:
2 spetsar initialt, 5 intresserad med tror inte Chrille släpper. Först fram från bakre?
Tippar på 9 eller 11 med litet övertag på den sistnämnde. Kan även se Uhrberg köra till efter 500 för försöka överta. Inte speciellt troligt dock.

Avdelning 3 – 1640 auto:
1 är snabb ut och perfekt läge, spetsar. Tippar 6an är snabbast fram och i och med årsbedut på 1 innebär de släpp och 6 i ledning.

Avdelning 4 – 2140 auto:
Öppet, totalt öppet. 1-2-3-4-5 kan alla öppna bra.
Tror Micke J är mest sugen. Så 4 i spets efter 500m.

Avdelning 5 – 2140 auto:
1-2-5 snabba ut 3-4 medel+. 1 håller ut övriga med solfjädern.

Avdelning 6 – 2140 auto:
Öppet, tippar 3 tar längd på invändiga med släpper i sin tur. Först fram? 4-5-7?
Maxladdar Jocke spetsar 7. Inte säker dock.

Avdelning 7 – 2640 volt:
Neelix bör spetsa ganska enkelt här.

Stekel 2020-04-03 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 680088)
Travronden körde ett såkallat aw på Facebook live innan idag.
Lyssna 33minuter in, där säger Marc att han inte tänker släppa ner SM i rygg ledarn för han själv kan tänka sig sitta där.

DET! Hade jag inte väntat mig.

HuBBaBuBBa 2020-04-03 22:56

11 Dragster... kommer svepa hela fältet när dom har kört färdigt där framme.

muumiin 2020-04-03 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680094)
11 Dragster... kommer svepa hela fältet när dom har kört färdigt där framme.

Rankad 3a och tidig vid gardering!!

HuBBaBuBBa 2020-04-03 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 680095)
Rankad 3a och tidig vid gardering!!

Hade Björn suttit upp bakom hade jag spikat men nu låser jag på 2 och 11. Hoppar över Niky Flax som behöver ryggresa över 2140. Tror 2 tar 1 från dödens om han nu måste.

Mvh

HuBBaBuBBa 2020-04-03 23:08

Night Brodde stod i 4 ggr degen mot Disco senast och Niky Flax hade stått i 30ggr degen om den startat i samma lopp.

Dahle 2020-04-03 23:32

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680098)
Night Brodde stod i 4 ggr degen mot Disco senast och Niky Flax hade stått i 30ggr degen om den startat i samma lopp.

Lite konstigt kan man tycka, eller hur?
Ena vecka ska den spöa guldhästar, bla Disco Volante, nästa ska den inte klara av o slå silverhästar, dessutom från mycket bättre spår. Hmmm
Jag kommer spika Night Brodde utan o blinka. Tror den kommer vinna från dödens. Bara galopp emot.

NicklasA 2020-04-03 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 680102)
Ena vecka ska den spöa guldhästar, bla Disco Volante, nästa ska den inte klara av o slå silverhästar, dessutom från mycket bättre spår. Hmmm
Jag kommer spika Night Brodde utan o blinka. Tror den kommer vinna från dödens. Bara galopp emot.

Klart den kan vinna, men att oddset mot guldhästar var lågt lägger jag föga vikt vid. Folket var verkligen snett ute och stallet sa ju även att den blev felanmäld. Men den är klart tidig om man inte spikar någon annan. :)

Stekel 2020-04-04 00:07

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680098)

Det var iofs rätt konstigt att han var såpass hårt spelad sist. Men om ingen skulle bråka med honom imorrn vore det ju "bara" galopp emot. Nu är spetsen svårfångad. Tror procenten ligger någorlunda rätt.

Skaegget 2020-04-04 00:09

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 680102)

Jag tror du skriver i fel tråd nu Dahle.... ;)

HuBBaBuBBa 2020-04-04 00:31

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 680112)
Det var iofs rätt konstigt att han var såpass hårt spelad sist. Men om ingen skulle bråka med honom imorrn vore det ju "bara" galopp emot. Nu är spetsen svårfångad. Tror procenten ligger någorlunda rätt.

Synd att den hoppade då .. men jag tyckte oxå det var konstigt att den stod i 4,6 ggr degen mot Disco. Den som gjorde ett kanonlopp va ju 11 Dragster utan lopp i kroppen. Den går ju både över kort och lång distans och lär vara rejält framflyttad till nu med det loppet i kroppen. Ska man känna sig säker här så åker 1,2,11 med för om 2an hoppar så vill jag inte bara sitta med 11an kvar på lappen :)

Stekel 2020-04-04 00:39

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680121)
Synd att den hoppade då .. men jag tyckte oxå det var konstigt att den stod i 4,6 ggr degen mot Disco. Den som gjorde ett kanonlopp va ju 11 Dragster utan lopp i kroppen. Den går ju både över kort och lång distans och lär vara rejält framflyttad till nu med det loppet i kroppen. Ska man känna sig säker här så åker 1,2,11 med för om 2an hoppar så vill jag inte bara sitta med 11an kvar på lappen :)

Rauger och bakspår på V75, en fullständigt iskall kombination. Nästan så det är läge att hota med kallingarna. Hästen spruttade på godkänt till tredjeplats efter fin resa invändigt i halvkass gulddivision. Aldrig i sitt liv vunnit från bakspår.

KalleKlut 2020-04-04 00:40

Min utgångsrad som bygger på spets med någon liten kommentar.

Avd 1. 1 Upset Face. Jag är 100% inne på sos utan strul. 36%
Avd 2. 5 Another Lucky Day. Den här har vi inte sett botten i! 3%
Avd 3. 6 Van Gogh Z.S Bergh blåser till ledningen. 39%
Avd 4. 4 Fredric Palema. Blir det inte 08 öppning så tror jag han vinner. 6%
Avd 5. 1 Niky Flax. Får Johan till starten så är det klart! 26%
Avd 6. 7 Racing Mange. Lövgren körde "uppvärmning" senast. 20%
Avd 7. 6 Neelix. Kolgjini ramar in 75an med återigen en vinnare från ledning. 20%

fweewea 2020-04-04 00:43

Citat:

Ursprungligen postat av KalleKlut (Inlägg 680124)
Min utgångsrad som bygger på spets med någon liten kommentar.

Avd 1. 1 Upset Face. Jag är 100% inne på sos utan strul. 36%
Avd 2. 5 Another Lucky Day. Den här har vi inte sett botten i! 3%
Avd 3. 6 Van Gogh Z.S Bergh blåser till ledningen. 39%
Avd 4. 4 Fredric Palema. Blir det inte 08 öppning så tror jag han vinner. 6%
Avd 5. 1 Niky Flax. Får Johan till starten så är det klart! 26%
Avd 6. 7 Racing Mange. Lövgren körde "uppvärmning" senast. 20%
Avd 7. 6 Neelix. Kolgjini ramar in 75an med återigen en vinnare från ledning. 20%

Mycket likt mina tankar. Är inne på exakt samma hästar för spets. Tror 11 Diamond Hall spetsar i Avdelning 2 efter att 5 Another Lucky Day har släppt.

Garderar dock mycket friskt denna gång.

mr_stylez 2020-04-04 01:53

Lördagens:

Mest säkra spik: 2 Night Brodde avd 5. Överlägsen sitt motstånd, slår Nicky Flax från dödens i sömnen.

Bästa Skräll: nr 14 avd 2 Zaira del ronco. Bäst fart av alla, löjligt låg procent.

Mest spelvärda spik under 10% : Nr 11 Bonny Boy avd 3. (Med förutsättning att 6 får svar om spets)

Mest överstreckade: En trio. Nicky Flax, Cyber Lane, Whipped Eggs.

Blir spännande imorn!

mr_stylez 2020-04-04 01:55

Citat:

Ursprungligen postat av fweewea (Inlägg 680126)
Mycket likt mina tankar. Är inne på exakt samma hästar för spets. Tror 11 Diamond Hall spetsar i Avdelning 2 efter att 5 Another Lucky Day har släppt.

Garderar dock mycket friskt denna gång.

Tror som du med 11 spets och 5 rygg ledaren. Skön tvilling det där, borde ge en del,,givet spel =)

tvablaa 2020-04-04 08:56

Håller med om att detta är ett konstigt argument. Klar skillnad om den också hade visat att den dög mot Guldhästarna.
Jag tror också att NB är bäst och att den slår Niky Flax. Men finns en del skrällar som känns intressanta om det blir dödens för NB.

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasA (Inlägg 680105)
Klart den kan vinna, men att oddset mot guldhästar var lågt lägger jag föga vikt vid. Folket var verkligen snett ute och stallet sa ju även att den blev felanmäld. Men den är klart tidig om man inte spikar någon annan. :)

tvablaa 2020-04-04 09:32

Kul omgång detta och fina lopp. Kanske risk för låg utdelning men finns samtidigt en del intressanta skrällar.
1: Här verkar de flesta överens att Upset Face vinner trots att Power är favorit. Jag tar nog båda och vill nog även ha med Västerbo Lexington som de låter väldigt nöjda med.
2: Jättesvårt lopp där det hade varit fint att hitta en spik. Fördel tilläggshästarna där jag tycker 7, 8, 9 är förstastrecken. Lite svårt att förstå streckningen på Alpha K. På framspår är det väl Another Lucky Day som känns hetast men går i vanlig vagn nu.
3: Tycker nog favoriten är ett klart förstastreck. Ok spår och bfro. Bör väl också vara god spetchans. Vid gardering blir det dyrt men bra värde i toppspåren i ett öppet lopp. Storskrällen är väl Armour As om det blir högt tempo. Men lutar åt spik.
4: Begriper inte alls hur favoriten kan ha 68 %. Kanske är den bäst och självklart kan den vinna om den blir släppt till spets. Men kan inte spika. 4 är först bakom och jag hoppas den körs i spets. Många intressanta skrällar bakom men 12 låter ju Bergh väldigt nöjd med. Och 10 med Goop är ett måstestreck, galopperade i ledning som favorit på V75 senast.
5: NB är rätt favorit tycker jag. Gillar dock inte att spika Lugauers hästar då det alltid känns som galopp finns i korten. Vill ha med Secret Mission på bfro. Tror också att Sevilla är närmaste favoriten i kapacitet men spåret såklart inte bra. 12 är bra men känns överstreckad från detta spår.
6: Lite jobbigt att två favorithästar möts. Är dock inne på att spika Velvet Gio och hoppas den är tillbaka där den var när den var som bäst i fjol. Då vinner den oavsett löpning. Gillar även Racing Mange men är inte säker på att den bara släpps till spets. Begriper däremot inte hur Norton Commander kan vara så mkt streckad. Visst är den bra men hur ofta vinner en Gulddebutant?
7: Mkt snack om Neelix men tycker den känns osäker. Tycker Giant Shadow är rätt favorit, gjorde ju nästa rent hus förra året och med speeden den visade så borde den kunna komma iväg bra. Måste dock även ha med Nero M som kan vara en kanon. Tror eg. inte någon annan än dessa tre vinner men letar en skrällar så slog ju 4 Nero Maximus senast den gick i sulky. Fick det då iofs väldigt serverat och NM blev störd. 1 är väl också en storskräll från bra läge. Men 5,7 och möjligen 6 räcker långt.

HuBBaBuBBa 2020-04-04 09:53

9 Rapide Cash har helt klart dom svettigaste loppen i kroppen .. tider ... och prissumma.
12,6 am och ingen i detta trötta fält har någonsin upplevt dom farterna.

Bästa spiken i hela omgången.

HuBBaBuBBa 2020-04-04 10:00

En annan sak är att jag skulle aldrig spika Robert Bergh på Jägersro även om han har en bra chans så finns han inte som favorit i mina böcker den hustlaren.
Robert Bergh kommer vara helt segerlös idag på v75. Kanske kan få något på lunchen om dom e snälla mot han.

valo 2020-04-04 10:06

avd 5

Mycket analys omkring startmomentet och vem som tar ledningen. Är inte det här ett klassiskt scenario på gång? Strid om ledningen gynnar bakspåren. Lövgren och Goop har nog detta klart för sig och kommer nog att köra därefter.
Sevilla är mitt raketspel men garderar loppet ordentligt ändå.

valo 2020-04-04 10:10

Andelsspel. Köpte in mig på detta eftersom det tangerar min egen rad på flera ställen.
Gillar att Zaira del Ronco, Sevilla och Lionel finns med.

V75
Inlämnat: 2020-04-04, 09:24
Andel
Jägersro
Lördag 2020-04-04
Start: 16:20
Kostnad: 138,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2 (7, 6)
2: 6, 7, 9, 12, 14, 15 (13, 8)
3: 2, 3, 6, 7, 12 (1, 11)
4: 7 Knowledge'em (10, 9)
5: 1, 2, 4, 5, 8, 12 (11, 6)
6: 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10 (7, 4)
7: 7 Giant Shadow (6, 5)

2x6x5x1x6x7x1 = 2520 rader.
2520 x 1 x 0,50 kr x 1/10 = 126,00 kr. Avgift 12,60 kr.
Totalt: 138,60 kr.
Rättningskod: DZL HDF XBG

Shooter 2020-04-04 10:16

Mina spikar idag, om ingen info framkommer så förändrar det, är Waiting Hill Hall och Van Gogh Z.S.

Efterhandaren 2020-04-04 10:17

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680145)
9 Rapide Cash har helt klart dom svettigaste loppen i kroppen .. tider ... och prissumma.

Visst är det en duglig pålle.
Hästen är bra iordning men spår 4 i volt känns lite vanskligt för en sprallig Ready Cashare.

viking90 2020-04-04 10:21

Letar igenom tråden för dragen till Snackisen raden börjar ta sig...
Samtidigt försöker jag lösa Melodikrysset...Jo jag har nog en mental ålder som är avsevärt högre en det som passet säger...:lol:

valo 2020-04-04 10:27

Kanske

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680145)

Kan nog bli så men varnas för bortglömda Zaira del Ronco. Om den går felfritt
kan det gå undan. Krångligt läge men blir inte ett dugg förvånad om den vinner. Med på fyra hästar (9:an med också). Rakethäst! Kan nog gå en 13-tid om det stämmer...;). Snabbast i loppet! /Lycka till!

Gotland 2020-04-04 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av viking90 (Inlägg 680152)
Letar igenom tråden för dragen till Snackisen raden börjar ta sig...
Samtidigt försöker jag lösa Melodikrysset...Jo jag har nog en mental ålder som är avsevärt högre en det som passet säger...:lol:

:offtopic: Men, jag har faktiskt varit svaret på lodrät 10 en gång... :yes:

:KO:

HuBBaBuBBa 2020-04-04 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 680151)
Visst är det en duglig pålle.
Hästen är bra iordning men spår 4 i volt känns lite vanskligt för en sprallig Ready Cashare.

Ja spåret emot tyvärr och risk för en jobbig resa. Vill ju verkligen spika mig ur denna soppa men det går nog inte och skulle inte förvåna mig om det skräller här. Häst mot häst tror jag hon vinner men tack att du påminde mig om spår 4 i volt.

HuBBaBuBBa 2020-04-04 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 680154)
Kan nog bli så men varnas för bortglömda Zaira del Ronco. Om den går felfritt
kan det gå undan. Krångligt läge men blir inte ett dugg förvånad om den vinner. Med på fyra hästar (9:an med också). Rakethäst! Kan nog gå en 13-tid om det stämmer...;). Snabbast i loppet! /Lycka till!

Den verkar ha tappat formen och ett riktigt krångligt läge. Bäst form i loppet har 9,6,5,8,13.

NicklasA 2020-04-04 10:56

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 680142)
Kul omgång detta och fina lopp. Kanske risk för låg utdelning men finns samtidigt en del intressanta skrällar.
1: Här verkar de flesta överens att Upset Face vinner trots att Power är favorit. Jag tar nog båda och vill nog även ha med Västerbo Lexington som de låter väldigt nöjda med.
2: Jättesvårt lopp där det hade varit fint att hitta en spik. Fördel tilläggshästarna där jag tycker 7, 8, 9 är förstastrecken. Lite svårt att förstå streckningen på Alpha K. På framspår är det väl Another Lucky Day som känns hetast men går i vanlig vagn nu.
3: Tycker nog favoriten är ett klart förstastreck. Ok spår och bfro. Bör väl också vara god spetchans. Vid gardering blir det dyrt men bra värde i toppspåren i ett öppet lopp. Storskrällen är väl Armour As om det blir högt tempo. Men lutar åt spik.
4: Begriper inte alls hur favoriten kan ha 68 %. Kanske är den bäst och självklart kan den vinna om den blir släppt till spets. Men kan inte spika. 4 är först bakom och jag hoppas den körs i spets. Många intressanta skrällar bakom men 12 låter ju Bergh väldigt nöjd med. Och 10 med Goop är ett måstestreck, galopperade i ledning som favorit på V75 senast.
5: NB är rätt favorit tycker jag. Gillar dock inte att spika Lugauers hästar då det alltid känns som galopp finns i korten. Vill ha med Secret Mission på bfro. Tror också att Sevilla är närmaste favoriten i kapacitet men spåret såklart inte bra. 12 är bra men känns överstreckad från detta spår.
6: Lite jobbigt att två favorithästar möts. Är dock inne på att spika Velvet Gio och hoppas den är tillbaka där den var när den var som bäst i fjol. Då vinner den oavsett löpning. Gillar även Racing Mange men är inte säker på att den bara släpps till spets. Begriper däremot inte hur Norton Commander kan vara så mkt streckad. Visst är den bra men hur ofta vinner en Gulddebutant?
7: Mkt snack om Neelix men tycker den känns osäker. Tycker Giant Shadow är rätt favorit, gjorde ju nästa rent hus förra året och med speeden den visade så borde den kunna komma iväg bra. Måste dock även ha med Nero M som kan vara en kanon. Tror eg. inte någon annan än dessa tre vinner men letar en skrällar så slog ju 4 Nero Maximus senast den gick i sulky. Fick det då iofs väldigt serverat och NM blev störd. 1 är väl också en storskräll från bra läge. Men 5,7 och möjligen 6 räcker långt.

Nej, och den är inte bara Gulddebutant utan även en silverhäst som gör årsdebut och inte vunnit sedan i somras. Den är jättekonstigt streckad håller jag med om.

valo 2020-04-04 10:56

Formen?

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680157)
Den verkar ha tappat formen och ett riktigt krångligt läge. Bäst form i loppet har 9,6,5,8,13.

Tappat formen? Har du kollat senaste loppet? Troligen inte.

viking90 2020-04-04 10:57

Det blev tidig inlämning idag då jag ska iväg en sväng sen och vet inte om jag kommer hem i tid...
Vi går på två spikar denna helgen med, vi garderar brett i Diamantstoet och Klass II där skrällarna brukar dyka upp! Lycka till alla som väljer att lira idag!

AVDI - 1 Upset Face - NicklasA, Piraten
AVDII - 5 - Another Lucky Day - Kalleklut, 8 Alpha K - fweewea, 9 Rapide Cash - HuBBaBuBBa, 11 Diamond Hall - NicklasA, 12 Mellby Eye Catcher - 777, 14 Zaira del Ronco - Mr_Stylez
AVDIII - 11 Bonny Boy - fweewea
AVDIV - 4 Fredric Palema & 9 Reddington - Efterhandaren, 12 Elche - tvablaa
AVDV - 5 Night Brodde - Dahle, Mr_Stylez
AVDVI - 7 Racing Mange - Kalleklut, 9 Velvet Gio, tvablaa

V75
Inlämnat: 2020-04-04, 10:55
Snackisen
Jägersro
Lördag 2020-04-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 152,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Upset Face (4, 2)
2: 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14 (4, 2)
3: 6, 7, 11 (2, 3)
4: 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (3, 11)
5: 2 Night Brodde (12, 5)
6: 3, 5, 7, 9 (10, 4)
7: 5, 6, 7 (3, 2)

1x8x3x8x1x4x3 = 2304 rader.
2304 x 1 x 0,50 kr = 1 152,00 kr.
Totalt: 1 152,00 kr.
Min kostnad: 1 152,00 kr x 2/50 = 46,08 kr
Rättningskod: FND FDD WFJ

fweewea 2020-04-04 10:59

Drömde att 3 Global Unspoked vann sista.

Staketkusken 2020-04-04 11:01

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 680146)
En annan sak är att jag skulle aldrig spika Robert Bergh på Jägersro även om han har en bra chans så finns han inte som favorit i mina böcker den hustlaren.
Robert Bergh kommer vara helt segerlös idag på v75. Kanske kan få något på lunchen om dom e snälla mot han.

Hur är det nu med Bergh? När han har en jäkligt bra chans så snackar han ner hästen i tv och tvärtom?

valo 2020-04-04 11:03

PS Högt rankad hos Spelvärde. Utrustningsändring! "Vinna- eller försvinnahäst!"