![]() |
Avd 1 – A: 1, B: 5, 7, 9 10
Avd 2 – A: 5, B: 2, 6, 7, 10, 11, 12 Avd 3 – 7 Ådne Odin Avd 4 – A: 10, B: 1, 3, 5, 12, 13, 14 Avd 5 – A: 4, B: 1, 2, 3, 5, 9, 10 Avd 6 – A: 5, B: 4, 6 Avd 7 – 5 Reverend Wine Reducering: Minst 2 A-hästar. Kostnad: 628 kronor. Chansspikar 7 Ådne Odin, samt 5 Reverend Wine i sista avdelningen. Drag: 13 Rafale d'Inverne i avdelning 4. 5 Bon Ego i avdelning 5. 4 Esprit Sisu i avdelning 6. Se upp för: 1 Betting Rebel i avdelning 5. Kan bli spets och slut. 12 Grainfield Aiden i avdelning 7. Inte med på min kupong dock, men kan avsluta riktigt vasst i denna avdelning. Edit: Förutsatt att man kommer in på ATG.se, vill säga. |
Citat:
|
Ändrade de precis från barfota runt om till endast barfota fram på 7 Livi Majesty i V75-2 ??
Var inne på att spika den till 2,6%. Spetschans, barfota runt om och ingen Hail Mary eller Van Gogh ZS med i det här loppet direkt. |
Citat:
|
Jaha nu börjar det!
Driftstörning: För närvarande har vi tekniska problem som gör att man inte kan logga in på ATG.se/ATG Tillsammans. Vi beklagar detta, felsökning pågår. |
Det finns ju en del som talat om kuskform och stallform härinne. Ta en titt en Joakim Elfvings 20 senaste starter som tränare, segerprocent 35, platsprocent 70!
|
Citat:
|
Atg är ju så bedrövliga....
”Application not available” Är det meddelande man får när man försöker logga in på Atg.se eller Atg.tillsammans. Varför envisas de med att ha dessa burstjackpottar när deras system inte pallat trycket för hög omsättning??? Vill ha tillbaka vanliga jackpotomgångar där man inte fryser inne 20% till någon megajack. |
Citat:
|
Citat:
|
Basse, några spikar, idéer?
/Renen |
Vore guld om dom inte får igång liret mer nu, då slipper man möta det enorma andelsspelen, proffsen med jättepluska och alla sena spel.
Tidig inlämning idag för att inte påverkas och få ångest. Snälla ATG lös inte detta nu! Låt sen några få sparken och lös det för alla framtida omgångar istället Det är ju sjukt att dom alltid hamnar i detta ?!? Don Viking idag tack |
Citat:
|
Citat:
|
Gick att logga in nu
|
På ATG nu: "På grund av dagens driftstörningar har V4 ny starttid kl.15.45 och V75 startar kl 17.20."
/ TT |
God tur på er alla idag.
V75 Inlämnat: 2020-04-12, 13:45 Romme Söndag 2020-04-12 Start: 16:20 Kostnad: 810,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 7, 8, 9, 10 (3, 6) 2: 3, 10 (5, 9) 3: 2, 5, 7, 9, 10, 14 (12, 15) 4: 7, 10, 12 (3, 1) 5: 3, 5, 9 (4, 2) 6: 2, 5, 7 (9, 12) 7: 5 Reverend Wine (4, 2) 5x2x6x3x3x3x1 = 1620 rader. 1620 x 1 x 0,50 kr = 810,00 kr. Totalt: 810,00 kr. |
Wow vilken överraskning då det är megajackpott har väl det var regel istället för undantag att ATG har kraschat:evilgrin39:
Citat:
|
Citat:
/ TT |
Jaha, då var det ingen brådska.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Drag som jag inte vill spricka på Avd1: 3 Tinten - avslutar alltid vasst . Hamnar ofta längre bak då han inte är startsnabb. Voltstart idag och kanske man slipper hamna sist utvändigt? Blir det överpace så är Tinten farlig Avd2: 6 Vien Ici - en häst jag alltid gillat redan när han var hos Rikard Svanstedt. Nye tränaren Stenströmmer verkar fått iordning på hästen som alltid visat kapacitet. Avd4: 3 Loveya Fashion - tar jag med. Bra läge och Katja Melkko brukar ha hästarna i fint skick. Avd4: 7 Esther Rich - tränare Per lennartsson har 24 i segerprocent i år och Ludwig wickman är duktig på att köra häst. Fick ett smyglopp i åtsdebuten och är skrällduglig om storfavoriten kommer bort. Avd5: 5 Bon Ego - har redan nämnt i tråden och jag streckar henne tidigt. Avd7: 7 Dom Perignon är ett skrällbud- kan spetsa vid full laddning från start. Är riktigt bra i den positionen. Avd7: 6 Pasha Tilly känns lite bortglömd och är skrällduglig vid överpace- stark avslutare men behöver hjälpa av rätt löpningsförlopp. |
Nytt travspel hos Unibet
Det ryktas om att Unibet ska införa ett nytt travspel där man istället för "Gissa utdelningen" som ATG kör, kommer att köra "Gissa driftstörningen".
Gissa under hur lång tid ATG har grava driftstörningar, inloggningsproblem och annat vid stora speldagar. Oddsen är fasta för hela året. ATG upplever inga driftstörningar eller andra problem: 350 i odds ATG har driftstörningar under minst 1 timme: 0.80 i odds ATG har driftstörningar under minst 2 timmar: 1.00 i odds ATG ligger nere större delen av den normala inlämningstiden: 1.50 i odds. ATG måste byta starttider: 0.90 i odds. |
Citat:
|
Inlämnat och klart (till sist)
Avd 1: A 10 borde vinna detta om det är en derbyhäst B 1,5,6,8,9,11,12 Avd 2: D 5 Spets och Slut? B 1,3,6,7,10,11 Avd 3: A hästar 7,14 Brukar sluta med norsk vinst B 2,10,12,15 Avd 4: 3,12 Finsk sisu och Hultmaneffekten Avd 5: 3 Bike och barfota mest spelade hästen på vinnarspelet när jag lämnade in Avd 6: 5 Varför gå över ån eftervatten ? Avd 7: D hästar 2,4,5 B hästar 6,7,9,12 Krav 1 A och 1 D häst vinnare Systemkostnad 500 kr Lycka till |
Vad tror ni om spetskubbningen i V75-5, är det verkligen så enkelt som s.o.s för Skalman och Click Bait ?
Nästan varenda kuse på framspår kan ju rassla iväg rejält. Solfjäder och kanske för utdragen kubbning som bäddar för nån bakifrån, Ohlsson eller Guldtanden ? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ja, nu skiter nollorna på ATG ner sig - nu har Mammon talat till dem! Otroligt och ATG borde bli av med licensen då detta är ett återkommande problem, särskilt vid Jackpotts. Hur kan man tillåta sådan nonchalans och amatörism? Tyvärr, är det också vi spelare som låter dem komma undan detta, då det enkom är en bred uppslutning kring en bojkott som skulle göra susen och en slik får vi aldrig till - de som "bettar" är alltför speltokiga för detta... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som prövat sätta in pengar???
Jag får meddellandet : ”din insättningsgräns är nådd. Återstående belopp 0 kr” Hmmm - har satt gränsen till 6 000kr/dag och har inte satt in alls idag.... Går till kontohistorik för att se mina transaktioner: ”Tjänsten är inte tillgänglig , försök senare” Så nu kan folk logga in men ingen kan sätta in pengar om det behövs för sitt system???? :thumbdown:ATG:thumbdown: |
Per Skoglund inte bara skyddar de aktiva samt gråter i tv, nu svor han också. ”Jävlar!” hördes när han var nära att trilla i trappen.
|
Citat:
Så blev det för mig oxå . Loggade in på nytt då var gamla gränserna tb så jag kunde sätta in |
Dom verkar vara snabb ATG och åtgärda problemen blir nog inga som får spela idag och lagt spel ligger kommer eventuellt igång till V5 startar eller DD
|
Sorbet + Romme = 0 segrar
Tillfälligheter eller ett mönster? Det brukar komma på tal att Rommes bana är en sådan som inte passar vissa hästar och för andra blir det lite av en favoritbana. Redén brukar också prata om banunderlagets betydelse för sina hästar - kan det vara så att Romme inte alls passar omgångens största favorit? |
Citat:
Hehe, fan trot! :cheers: |
Citat:
|