Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Elitloppet 2020 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/41469-elitloppet-2020-a/)

Shooter 2020-05-15 10:34

Elitloppet 2020

Ett par veckor kvar och det är väl dags för en tråd i ämnet. Ett Elitlopp utan publik och där många utländska hästar inte har möjlighet att komma till Sverige. Elva inbjudna hittills och jag måste säga att det mer känns som en gulddivision än ett lopp i världsklass så här långt. Corona har gjort det lite urvattnat och svårt för Malmrot i år. Ska jag tippa en vinnare redan nu av de inbjudna så lutar det åt Missle Hill.

Dahle 2020-05-15 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 689448)
Ett par veckor kvar och det är väl dags för en tråd i ämnet. Ett Elitlopp utan publik och där många utländska hästar inte har möjlighet att komma till Sverige. Elva inbjudna hittills och jag måste säga att det mer känns som en gulddivision än ett lopp i världsklass så här långt. Corona har gjort det lite urvattnat och svårt för Malmrot i år. Ska jag tippa en vinnare redan nu av de inbjudna så lutar det åt Missle Hill.

Samtidigt så bjuds det ibland visa representanter för olika länder som jag tycker inte skulle duga i vanlig gulddivision här. Men det ska vara internationellt.
Men du har helt rätt i det
Vore bättre om den bytt namn i år till nåt annat, hehe.
Om man ska dra till med en vinnare av de som är klara just nu då säger jag
Attraversiamo

BACKMAN 2020-05-15 12:41

Tyckte att Cockstyle såg bra ut med. Frågan är om de yngre hästarna klarar av flera heats så kanske Elian Webb lyckas vinna till slut om den får bricka 2 varje gång.

Fulsprit 2020-05-15 13:28

Felpost!

pelleplutt 2020-05-15 23:18

Tae kwan deo eller Chief Orlando som känns lite konstigt och säga men han gjorde ett riktigt bra lopp sist men ett konstigt lopp och man tar väl av skorna till elitloppet. 2 heat inga problem

mr_stylez 2020-05-16 23:08

Rangordning för mig just nu:
Cockstile
Attraversiamo
Tae Kwon deo
Elian Web
Chief Orlando

Fick in platsspel på Cockstile till 14 ggr då Lillenborg tipsa om den i Skoglund och Anderssons v75podcast, det tackar man för, hade missat den stod i så galna odds från början.. känns som rätt säkra pengar just nu iaf :)

Shooter 2020-05-17 10:29

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 689891)
Rangordning för mig just nu:
Cockstile
Attraversiamo
Tae Kwon deo
Elian Web
Chief Orlando

Fick in platsspel på Cockstile till 14 ggr då Lillenborg tipsa om den i Skoglund och Anderssons v75podcast, det tackar man för, hade missat den stod i så galna odds från början.. känns som rätt säkra pengar just nu iaf :)

Det är ju ett jäkla bra platsspel. Gäller bara att ta sig till final.

Piraten 2020-05-18 11:39

Bergh och Lugauer får inte köra under elitloppshelgen på grund av avstängningar, synd...

Fulsprit 2020-05-18 15:12

Har spelat Attraversiamo till olika odds - tycker denna sett klart bäst ut tillsammans med Cockstile. Även Redéns Hill Street såg grym ut, när jag tänker efter...

Edit: Missle Hill, menade jag, såklart...

rotagg 2020-05-18 15:32

Hittar inga förtidsodds på conrads rödluva på atg. Måste vara bra business för atg att folk kan spela på alla utom den som vinner. ;) Spets och slut på lördag och med tur med spårlottningen kan det vara likadant i försök/final. Eller? Skulle åtminstone vilja ha möjlighet att lira några tior på det till ett par hundra gånger...

tototorsten 2020-05-18 16:02

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 690174)
Hittar inga förtidsodds på conrads rödluva på atg. Måste vara bra business för atg att folk kan spela på alla utom den som vinner. ;) Spets och slut på lördag och med tur med spårlottningen kan det vara likadant i försök/final. Eller? Skulle åtminstone vilja ha möjlighet att lira några tior på det till ett par hundra gånger...

90 gånger på bet 365

rotagg 2020-05-18 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av tototorsten (Inlägg 690177)
90 gånger på bet 365

Jag har slutligen blivit limiterad där, var bara en tidsfråga... Dessutom är 90ggr lite snålt för min del...

tototorsten 2020-05-19 02:58

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 690178)
Jag har slutligen blivit limiterad där, var bara en tidsfråga... Dessutom är 90ggr lite snålt för min del...

125 på Betsson då ?

Fulsprit 2020-05-19 03:27

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 690174)

Du menar inte på fullt allvar att Conrads Rödluva skulle kunna vinna Elitloppet, eller? Detta är fullständig galenskap och jag ger dig 200ggr pengarna - högsta insats 100 kronor dock, hehe!

:cheers:

TOBYTYKE 2020-05-23 22:22

Propulsion alltså. Hoppas Heart of Steel får en inbjudan..