Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Åby jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/42296-v64-aby-jackpot/)

AmaerildeRimfrost 2020-06-25 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 698090)
Bra jobbat du satte favoritkomben på ett målfoto ;)

Kan erkänna att jag var lite övermodig i andra, iallafall med Adrians som varit ifrån. Hade 1,4,5 och bantade bort favoriten på "värde". Men det var nog lite feltänkt kan jag villigt erkänna, starkt ekipage både på förhand och efterhand.

Jag har lärt mig av alla här inne! Ska inte spela en enda över odds 3.00 under resten av sommaren. Borde man kunna spela ihop en miljon åtminstone :D

Tycker alla tre sista favoriterna med tanke på deras förra insats skulle vara klara favoriter! Tycker det visade sig också även om montéhästen bara vann med nosen men hon drog ursinnigt väldigt tidigt. Hon brukar vara grymt bra annars så hon är förlåten!

Tradigt värre med Taiga Woodland! Men vad ska man göra? :sad44: :sad44:

Men jag ska ha som motto att ha minst en vinst med målfoto varje dag nu!

Stekel 2020-06-25 21:29

Kollade inte ens på challenge idag, nära 5k på 5 favoriter var inte kattskit! Det man skulle spelat verkar det som. Hade förmodligen stekt någon av de som vann iofs.

mikaels 2020-06-25 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 698089)
Jag kan inte hjälpa att t ex Taiga Woodland kastar sig i galopp! Solklar vinnare annars och hade inbringat mig 10 ggr insatsen på 120 kronor där på en trippel.

Jag tänker rätt - alla andra gör fel! Its a hard life living! :gun_bandana:

Ställ dig "utanför", dvs skapa din egen uppfattning om "saker o ting"...när sen övriga springer" åt det andra hållet"(utan orsak?), så stiger du in...ursäkta om jag dikterar, men ligger nog ett mått av sanning här...

Basse 2020-06-25 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 698089)
Jag kan inte hjälpa att t ex Taiga Woodland kastar sig i galopp! Solklar vinnare annars och hade inbringat mig 10 ggr insatsen på 120 kronor där på en trippel.

Jag tänker rätt - alla andra gör fel! Its a hard life living! :gun_bandana:

Med Taiga hade jag satt challenge för 40kr satsat.

Tycker ändå Challenge gav ruskigt bra - 4 877kr med 5 favoriter och en andrahandare man fått med på krysset i fjärde om man bara garderat där.

Challenge är ett bättre spel ( lätta V64 omgångar) än V64 för småspelare som gör V64 för 120-240kr. Klart underskattad spelform.

AmaerildeRimfrost 2020-06-25 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 698095)
Med Taiga hade jag satt challenge för 40kr satsat.

Tycker ändå Challenge gav ruskigt bra - 4 877kr med 5 favoriter och en andrahandare man fått med på krysset i fjärde om man bara garderat där.

Challenge är ett bättre spel ( lätta V64 omgångar) än V64 för småspelare som gör V64 för 120-240kr. Klart underskattad spelform.

Håller helt med men jag hade åkt där också i dag men jag glömde helt bort det spelet då jag redan hittat tre riktigt bra hästar om än stora favoriter!

Ska snegla mer mot Challenge sådana här omgångar!

mikaels 2020-06-25 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 698096)
Håller helt med men jag hade åkt där också i dag men jag glömde helt bort det spelet då jag redan hittat tre riktigt bra hästar om än stora favoriter!

Ska snegla mer mot Challenge sådana här omgångar!

Testa att bli "feg", kolla om det funkar...Med vänlig hälsning Mikaels...