Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-25, 11:08   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

V64 Åby jackpot


Nya tag.. spik/drag/info

Nu kör vi ????
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 11:52   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17408
Standard

Inte titta listorna alls men fick meddelande om att en NG startar.
1 Clean Cash avd 1, Löpning på innerspåret hittade ut till andra spår i sista kurvan men fick aldrig helt fritt och gick i mål med bra fart och krafter kvar! Mötte hästar som tjänat över 500k.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 11:56   #3
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Kommer bli storskrik i sista, men helgardeing som NG hos många (1×2)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 13:13   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Inte titta listorna alls men fick meddelande om att en NG startar.
1 Clean Cash avd 1, Löpning på innerspåret hittade ut till andra spår i sista kurvan men fick aldrig helt fritt och gick i mål med bra fart och krafter kvar! Mötte hästar som tjänat över 500k.
Nja hästen har gått mest i stolopp och har väl två vinster från början av året.
Men endast tävlat i lägre klasser. Senast var loppet stängt vid 250k.
Psst har faktiskt 2 starter i diamantstoet oxå men slutat oplacerad i båda.
Glöm ovanstående svammel.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-06-25 klockan 14:01.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 13:19   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Nja hästen har gått mest i stolopp och har väl två vinster från början av året.
Men endast tävlat i lägre klasser. Senast var loppet stängt vid 250k.

Senaste propositionen var..
Citat:
3-åriga och äldre högst 685.000 kr. Körsvenskrav kat. 2.
2140 m. Tillägg 20 m vid vunna 215.001 kr
Så de med 500K hade ju 20 tillägg. Sen ska kusen traska med skor i dag! Om det gör någon skillnad vet jag inte...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 13:40   #6
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Jag såg fel

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-06-25 klockan 13:59.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 13:56   #7
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 635
Sharp$: 12712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Senaste propositionen var..


Så de med 500K hade ju 20 tillägg. Sen ska kusen traska med skor i dag! Om det gör någon skillnad vet jag inte...
Du har så rätt. Gammal man gör så gott man kan men ibland har man fel. Ber om ursäkt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 14:12   #8
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Den konstigaste favoriten är väl ändå i avd 5 monteloppet?
Nr 7 Hambo Trans R?

Sjätterankad av både travronden och expressen, ändå 45% Vad är det jag och dem missat?? 2140 nu och spår 7, kan komma illa på det trots att det är Åbys bana... Nej den ska ju bara fällas.

Så även Taiga Woodland som är 75%!!!!!!!!!!!!!!! HUR är det möjligt? Kunde köpt favorit och 35-40% men 75?... herregud.... Både 6 och 7 är bättre hästar och 1,2 har bättre lägen på snikspåren... klart den kan vinna men gardering helt given!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 14:31   #9
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

mr_stylez: Ja, procenten är höga håller jag med om. Men betänk följande...

Förra starten för båda hästarna så var det dunderform och bägge hästar ska ha gått framåt med det loppet.

Taiga Woodland fick ett snällt lopp och bara spurtade hem det enkelt senast. Visst, 75% i dag är högt men spetsgaranti och sen kan den välja loppscenario. Skulle dock bli ytterst förvånad om den inte gasar hela vägen och landar på 1.09.x över 1140 meter

Hambo Transs R var ju strålande senast och det är Michelle Mönster som rider. Säger det mesta tycker jag. Visserligen 500 meter längre nu men nedstruken ett hack och spår 6 i monté är inte så illa. Bästa häst och bästa ryttare. Vem ska slå den?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5), mr_stylez (+3)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 14:58   #10
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Tror att Hambo är en bra spik ikväll för er som spelar v64. Övriga såg ju ut som statister i Montéeliten senast och 500 meter längre är nog bara plus. Det lär bli ridning med Galactica, Sign me up too och Star adviser joli i loppet och då tror jag att hon enkelt blåser ner alla till slut. Intrycket senast var ju verkligen strålande...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 15:03   #11
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
mr_stylez: Ja, procenten är höga håller jag med om. Men betänk följande...

Förra starten för båda hästarna så var det dunderform och bägge hästar ska ha gått framåt med det loppet.

Taiga Woodland fick ett snällt lopp och bara spurtade hem det enkelt senast. Visst, 75% i dag är högt men spetsgaranti och sen kan den välja loppscenario. Skulle dock bli ytterst förvånad om den inte gasar hela vägen och landar på 1.09.x över 1140 meter

Hambo Transs R var ju strålande senast och det är Michelle Mönster som rider. Säger det mesta tycker jag. Visserligen 500 meter längre nu men nedstruken ett hack och spår 6 i monté är inte så illa. Bästa häst och bästa ryttare. Vem ska slå den?

Du har såkkart rätt i det du skriver!
Men :

Taiga är ojämn häst presterar inte alltid 2 bra lopp i följd samt kusken är inget jag litar på då han har 75 % streck på sig... då jag har bättre spikar till lägre procebt med minst lika bra chans så gardrerar jag denne helt klart. Jackpot då vill man ha bort sådana här överstreckade favoriter, vinner den så kan jag ta det

Mönster är dukig absolut och jag kan monte dåligt det eekänner jag gärna med, men att det är bästa hästen är inte jag säker på, kanske behöver samma lopp som senast för stt vinna? Finns vasaa utmanare med bättre lägen här och jag tycker den är given på kupongen men bara en av många. Som favoeit är den kall för mig då

Bästa spiken , särskilt då nr 1 blir uppsnackad så hårt i avd 1 är helt klart nr 11. Bra sist vinner utan galopp, den tränsren/kusken är en bra duo med massa bra hästar som gått bra direkt i Sverige. Vinner detta loppet enkelt tror jag iaf.
Även nr 5 avd 2 tror jag på, start til mål!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 15:27   #12
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Du har såkkart rätt i det du skriver!
Men :

Taiga är ojämn häst presterar inte alltid 2 bra lopp i följd samt kusken är inget jag litar på då han har 75 % streck på sig... då jag har bättre spikar till lägre procebt med minst lika bra chans så gardrerar jag denne helt klart. Jackpot då vill man ha bort sådana här överstreckade favoriter, vinner den så kan jag ta det

Mönster är dukig absolut och jag kan monte dåligt det eekänner jag gärna med, men att det är bästa hästen är inte jag säker på, kanske behöver samma lopp som senast för stt vinna? Finns vasaa utmanare med bättre lägen här och jag tycker den är given på kupongen men bara en av många. Som favoeit är den kall för mig då

Bästa spiken , särskilt då nr 1 blir uppsnackad så hårt i avd 1 är helt klart nr 11. Bra sist vinner utan galopp, den tränsren/kusken är en bra duo med massa bra hästar som gått bra direkt i Sverige. Vinner detta loppet enkelt tror jag iaf.
Även nr 5 avd 2 tror jag på, start til mål!
Jag köper det resonemanget också och inga hästar är ju säkra! Men spelar jag är jag mer intresserad av att gardera allt i starten och avsluta med tre spikar tror jag. Så snöat in på den tanken!

Vi får se vem som har rätt efteråt - antagligen ingen men men...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 15:48   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
mr_stylez: Ja, procenten är höga håller jag med om. Men betänk följande...

Förra starten för båda hästarna så var det dunderform och bägge hästar ska ha gått framåt med det loppet.

Taiga Woodland fick ett snällt lopp och bara spurtade hem det enkelt senast. Visst, 75% i dag är högt men spetsgaranti och sen kan den välja loppscenario. Skulle dock bli ytterst förvånad om den inte gasar hela vägen och landar på 1.09.x över 1140 meter

Hambo Transs R var ju strålande senast och det är Michelle Mönster som rider. Säger det mesta tycker jag. Visserligen 500 meter längre nu men nedstruken ett hack och spår 6 i monté är inte så illa. Bästa häst och bästa ryttare. Vem ska slå den?
Håller med om Hambo, den var väldigt tung i spurten senast men de hade ju kört jävligt rivigt på vägen. Och det här är väl årets tuffaste montélopp.

Taiga däremot köper jag trots jättehöga 74%. Otroligt och startsnabb, ser väldigt låg risk att den inte spetsar och klarar lätt att hålla tempot i 1100 meter oavsett hur fort det går. Fungerar uppenbarligen bra efter tränarbytet och galopperar ju aldrig. Det är väl Bags Simoni och Super Grabben som har en liten chans att utmana om att spetsa.

Edit: Läste visst fel om vad du tyckte om Hambo, jag tycker alltså att den är för klar favorit och överspelad.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2020-06-25 klockan 15:56.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 16:09   #14
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Någon som har spelvärldes rank och vill dela
Med sig?
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-25, 16:16   #15
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Synade favoriten i lärlingsloppet, läget bara oddshöjande då den ändå öppnar riktigt dåligt. Lite riv som det brukar bli i lärlingslopp så kan de köra fram i dödens under vägen som den här tål. Eller dra en långspurt sista varvet som också verkar funka för den här. Har mött en hel del tuffa hästar i karriären och gjort det bra. Ett plus att man fått facit på att kusken funkar redan, och Robban har lite historik att supporta och vilja ställa iordning lite extra när han ger ungdomarna chansen. Bara det klaffar någorlunda med körningen borde den ha fin chans. Får bli ett andelsspel på det här.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td